تور قشم

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور قشم

۷ بازديد

درباره سفر نقدي
جزيره قشم يكي از جالب ترين مقاصد گردشگري در جنوب ايران است كه در استان هرمز و در تنگه هرمز واقع شده است. تور قشم يكي از پرطرفدارترين تورهاي داخلي در ايران است و با جاذبه هاي گردشگري قشم كه بسيار متنوع است، اين جزيره به يكي از مراكز گردشگري جنوب ايران تبديل شده و حرفي براي گفتن دارد. جزيره قشم از شمال با بندرعباس، از شمال شرقي با جزيره هرمز، از شرق به جزيره لارك، از جنوب به جزيره هنگام و از جنوب غربي با جزاير ابوموسي تنبي كوچك و تنبي بزرگ همسايه است و لنگ بندر با مركز همسايه است. .
گرفتار خنده اش شدم
جالب است بدانيد كه قشم در مقايسه با جزاير خليج فارس به عنوان بزرگترين جزيره شناخته مي شود و داراي بيشترين تعداد سواحل است و در عين حال به دليل داشتن شگفتي ها و جاذبه هاي خاص و بكر قشم، اين جزيره سرنوشت ساز است. عجايب هفتگانه نيز به شهرت باورنكردني دست يافتند. سفر قشم يكي از آن سفرهاي داخلي است كه مسافران ايراني در سال هاي اخير به آن توجه زيادي داشته اند و پرواز قشم يكي از پرطرفدارترين پروازهاست.
سوال اينجاست كه براي يافتن بهترين نوع قشم و بهترين قيمت از نوع قشم چه بايد كرد؟ در زير به شما مي گوييم كه براي رزرو يك سفر ارزان قشم يا سفر لحظه آخري قشم و به طور كلي هر نوع سفر قشم چه كاري انجام دهيد و آژانس مسافرتي رامين گشت شما را در هر قدم راهنمايي مي كند. قشم. در نهايت براي سفر از تهران به جزيره قشم گزينه هاي مختلفي داريد: سفر با هواپيما قشم، سفر در قشم با قطار يا اتوبوس، سفر با ماشين شخصي. اما كدام يك بهتر است؟ هر كدام را با توجه به قصد سفر خود بررسي كنيد تا وسيله نقليه مناسب براي سفر خود را انتخاب كنيد.
تورهاي ارزان قشم
سفر هوايي به قشم
اولين پيشنهاد ما براي شما تور هوايي كاشام است زيرا زمان رسيدن به مقصد كوتاهتر و مقرون به صرفه است. مدت زمان پرواز تهران به جزيره قشم حدود 2 ساعت است و قيمت بليط تور قشم در فصول مختلف سال متفاوت است كه اساساً بستگي به فصل و تعداد مسافران دارد. پروازهاي قشم توسط ايرلاين هايي مانند قشم اير، واراش، تابان، مراز و ايران اير انجام مي شود. قشم اير و ايران اير پروازهاي محبوب مسافراني هستند كه به قشم سفر مي كنند.

لازم به ذكر است كه در برخي موارد تفاوت هاي اندك قيمت در روزهاي خاص و يا انتخاب مناسب تاريخ سفر را مي توان يك سفر اقتصادي قشم دانست. پس توصيه ما اين است كه سعي كنيد روزي را كه در روز جمعه يا ابتداي هفته به سفر مي‌رويد انتخاب كنيد، زيرا زمان حركت نقش مهمي در قيمت گردشگري قشم دارد و زمان نامعلوم هميشه ارزان‌تر است. در مواقعي انتخاب مدت اقامت نيز مي تواند در قيمت كل تور قشم مقرون به صرفه تر باشد، به عنوان مثال 3 شب اقامت در اكثر موارد به صرفه تر از 2 شب خواهد بود.
تورهاي كشم
تور ساحلي قشم
كشام بومي ترك نيز به عنوان يك راهپيمايي بسيار محبوب و پرطرفدار به شمار مي رود. يكي از دلايلي كه بسياري از افراد براي سفر زميني به قشم انتخاب مي كنند هزينه پايين آن است. همچنين دور بودن فرودگاه قشم از مركز شهر كمي باعث مي‌شود كه رفت و آمد با هواپيما كمي دشوار باشد! از اين رو مزيت اصلي تور زميني قشم هزينه بسيار پايين آن است به طوري كه بسياري از مسافران ترجيح مي دهند سختي هاي يك مسير طولاني را تحمل كنند اما هزينه هاي خود را كاهش دهند.
در زير به انواع گردشگري قشم مي پردازيم:
تور قشم با قطار
;
قطارهاي قشم از تهران به بندرعباس حركت مي كنند كه تقريباً 18 تا 20 ساعت طول مي كشد و از ايستگاه راه آهن بندرعباس مي توانيد با ترانسفر ريلي و سپس با قايق به اسكله شهيد حقاني در بندرعباس برسيد. پير شهيد ذاكري قشم. بليط ورودي راه آهن قشم و هزينه اسكورت: 45000 تومان براي هر مسير و اين قايق ها هر 1-2 ساعت يكبار حركت مي كنند و قايق ها از ساعت 6 تا 11 حركت مي كنند و فاصله بندرعباس تا جزيره قشم حدود 40 دقيقه تا يك ساعت است.
قطار توريستي 6 و 4 نفره قشم، غزال (مدت سفر: 18 ساعت)، قطار سرير و البرز چهار نفره و قطار 3 ستاره كوير شش نفره (مدت زمان سفر: 20 ساعت). لازم به ذكر است كه قطار اول در 15 ايستگاه توقف مي كند، توصيه رامين گيرت اين است كه قطار سرير را انتخاب كنيد، زيرا آنها VIP هستند و شما براي مدت كوتاهي يا حداقل 16 ساعت در راه خواهيد بود.
تور قشم خيلي بيست دقيقه است
تور قشم با اتوبوس
،
تور قشم با اتوبوس حدود 16-17 ساعت طول مي كشد و مانند تور قشم با قطار ابتدا بايد به بندرعباس و از آنجا به جزيره قشم برويد. در مسير قشم از شهرهاي قم، كاشان، شاهين شهر، اصفهان، سرجان، حاجي آباد و بندرعباس عبور كنيد.
با ماشين شخصي به كشام سفر كنيد
خير
مسير تهران تا جزيره قشم حدود 1320 كيلومتر است كه با ماشين حدود 15 ساعت طول مي كشد و اين مسير هزينه سوخت شما را بسيار بالا مي برد كه مشخصا بسته به نوع خودرو متفاوت است. اين سفر از شهرهاي قم، كاشان، نايين، يزد، مهريز، انار، بابك، سيرجان و حاجي آباد مي گذرد و سپس به بندرعباس مي رسيد. با استفاده از Landicraft مي توانيد خودروي خود را به بندر لافت در جزيره قشم منتقل كنيد.
تور قشم رامين
تورهاي لحظه آخري ارزان كيسم
با چند راهكار ساده مي توانيد به راحتي تور قشم ارزان را اجرا كنيد. خب اولين راه حل كه تاثير زيادي در قيمت سفر قشم دارد، انتخاب زمان سفر است. در فصول گرم سال كه قشم آب و هواي گرم و مرطوب دارد، مي توانيد ارزان ترين تور قشم را تهيه كنيد. زيرا تعداد بسيار كمي از مسافران در اين مدت به اين مقصد مي روند و تورهاي قشم ارزان مي شوند. اگر تصميم داريد در اين تاريخ ها به قشم سفر كنيد و آب و هوا شما را اذيت نمي كند، بهترين و ارزان ترين گزينه فصل گرم سال است.
راه حل ديگر اين است كه مي توانيد روزهاي هفته را براي سفر انتخاب كنيد كه ارزان تر از تعطيلات آخر هفته و تعطيلات رسمي باشد. توجه داشته باشيد كه بعد از تعطيلات پرطرفدار مانند نوروز، گاهي تورهاي ارزان قشم برگزار مي شود. راه حل ديگري كه مي توانيد براي خريد تور ارزان قشم انجام دهيد اين است كه شركت هاي ناشناسي را انتخاب كنيد كه بليط ارزان تري ارائه مي دهند.
اما بهترين راه حل براي تور ارزان قشم، خريد تور لحظه آخري قشم است. زماني كه براي رفتن به قشم آماده شديد با خريد تور لحظه آخري قشم مي توانيد خدمات و امكانات مناسب را با قيمت بسيار پايين خريداري كنيد. تور ارزان و 90 دقيقه اي قشم يكي ديگر از گزينه هاي دريافت تور ارزان قشم است. تورهاي لحظه آخري قشم براي كساني كه شهر زيباي قشم را هدف سفر خود انتخاب كرده اند و زمان زيادي براي گشت و گذار دارند. حالا اگر به دنبال اين تورها هستيد، جديدترين تور قشم راژانس رامين را ببينيد و آن را از دست ندهيد! زيرا هر ارگاني مي خواهد چند روز قبل از حركت به علاقه مندان مابقي سفر قشم را با قيمتي پايين ارائه دهد. مخصوصاً اگر آژانس مسافرتي پروازهاي چارتر قشم داشته باشد، قطعاً پروازهاي لحظه آخري قشم را با قيمت پايين مي فروشند.
قيمت تور كشم
قيمت تور كاشم
قيمت تور قشم تحت تاثير عوامل زيادي است. بنابراين بايد دانست چه عواملي در تعيين قيمت تور قشم موثر است: مدت زمان تور قشم، اقامت در قشم (نوع هتل قشم)، خدمات اضافي تورهاي قشم (راهنما و تورليدر، تغذيه، سيم كارت، شهر). گشت و گذار و .. .)، رفتن به جايي در شهر، ترانسفر فرودگاهي، بازديد و پذيرش (مثلا موزه ها و غيره)، وسايل سفر (زميني، هوايي) و... در تصميم گيري تاثيرگذار خواهد بود. هزينه تور قشم
علاوه بر اين، طيف گسترده اي از خطوط هوايي مختلف وجود دارد كه تور قشم را ارائه مي دهند، اما شما مي توانيد بهترين و ارزان ترين تورهاي قشم را از ده ها مكان و آژانس مختلف در رامين گشت مشاهده، مقايسه و انتخاب كنيد و اگر سوالي داريد و در صورت تمايل هر گونه ابهامي داريد، لطفا با مجموعه هاي متخصص تماس بگيريد.
تور توريستي قشم
تور قشم از تهران و شهرستانها
تور قشم فقط از تهران برگزار نمي شود و اين امكان وجود دارد كه بخواهيد تور قشم را از منبعي غير از تهران رزرو كنيد. بايد گفت كه در حال حاضر پروازهاي قشم بين تهران، اهواز، شيراز، مشهد، اصفهان و تبريز در حال انجام است كه مي توانيد از اين شهرها نيز به قشم پرواز كنيد. اگر مي خواهيد زميني سفر كنيد، مي توانيد از تور زميني قشم از شهرهاي ديگر با خطوط قطار استفاده كنيد. اما نكته اينجاست كه از آنجايي كه سفرهاي زميني و هوايي از تهران به قشم زياد است، گزينه هاي بيشتري نيز وجود دارد. بنابراين با توجه به محل زندگي خود بايد بررسي كنيد كه آيا بهتر است از مبدا خود خارج شويد يا با رفت و برگشت به تهران و سپس قشم برسيد.

اطلاعات مهم تور قشم

پيش شماره :
+076

اختلاف زمان :
0

ويزا :
ندارد

واحد پول :
ريال

زبان رسمي :
فارسي

اورژانس :
115

پليس :
110

آتش نشاني :
125

مذهب :
شيعه

منيع:تور قشم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.