تور شيراز

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور شيراز

۸ بازديد

درباره سفر به شيراز
بسياري از شهرهاي ايران هنگام برنامه ريزي براي سفرهاي داخلي به ذهن متبادر مي شوند. شيراز شهري مشهور در كشورمان است كه نه تنها در ايران بلكه در سراسر جهان به دليل زيبايي شگفت انگيزش شهرت دارد. هم اكنون شهر شيراز داراي جاذبه هاي گردشگري متنوعي است، از جاذبه هاي گردشگري و اماكن تاريخي گرفته تا جاذبه هاي طبيعي و پارك هاي يلان كه هر كدام به دليل زيبايي چشم نواز خود مورد توجه قرار گرفته اند. در كل شيراز يكي از شهرهايي است كه فضاي بسيار شادي دارد و البته سفري سرشار از آرامش و تفريح در انتظار شماست.
شيراز را تجربه كنيد
شهر زيباي شيراز كه در نيمه جنوبي ايران قرار دارد، مركز استان فارس است و يكي از زيباترين و قديمي ترين شهرهاي ايران به شمار مي رود كه داراي جاذبه هاي تاريخي و طبيعي متنوعي است و يكي از مقاصد پرطرفدار است. در بين گردشگران داخلي و خارجي همچنين شيراز به عنوان سومين شهر قديمي ايران و پنجمين شهر بزرگ كشور، حرف هاي زيادي براي گفتن دارد. همچنين جالب است بدانيد كه شيراز و استان فارس محل تأسيس فرمانروايان هخامنشي و ساساني بوده و نام‌هاي معروفي چون سعدي، حافظ، فردوسي، شهريار، بابا طاهر، سنايي و بهار از شيراز آمده‌اند.
بهترين زمان براي سفر به شيراز چه زماني است؟
ارديبهشت بهترين زمان براي رفتن به شيراز است. زيرا شكوفه هاي بهاري پرتقال، گل رز، نرگس و بابونه زيبايي فوق العاده اي به شهر مي بخشد و هزينه اقامت نيز متوسط است. از طرفي خوشبختانه خبري از شلوغي تعطيلات نوروزي و گرماي آزاردهنده تير و مرداد نيست. حتي در فصل زمستان با كاهش تعداد گردشگران به اين شهر، از نظر قيمت بسيار ارزان است.
تورهاي شيراز
تور هوايي شيراز
اگر حوصله سفرهاي طولاني را نداريد و دوست داريد از ماجراجويي طولاني مدت خود زود برسيد، سفر با هواپيما بهترين گزينه براي شماست. مدت زمان پرواز تهران و شيراز در تور هوايي شيراز كمتر از 1 ساعت و نيم است كه با احتساب مراحل فرودگاهي گاهي به دو ساعت و نيم تا سه ساعت مي رسد و فرودگاه شهيد دستگيب شيراز نيز 20 تا 25 است. چند دقيقه با مركز شيراز فاصله دارد. از آنجايي كه بيشتر پروازهاي تور شيراز اير توسط آژانس هاي مسافرتي و چارتر انجام مي شود، لازم است بدانيد كه نرخ تورها نسبت به مدت زماني كه خودتان پرواز را تهيه و رزرو كرده ايد، مطلوب تر است. مسافرخانه; پس اگر قصد سفر به شيراز را داريد، تور شيراز هوايي گزينه مناسب و مناسبي براي شما خواهد بود.

سفر هوايي شيراز
در عين حال بسياري از پروازهاي داخلي از نقاط مختلف ايران به شيراز پرواز مي كنند، اين سخت ترين و شلوغ ترين پرواز تهران-شيراز است. اين در حالي است كه ايرلاين هايي مانند ماهان، معراج، ايران اير تور و ايران اير تنها به دليل استفاده از كشتي هاي باري و ساير هواپيماهاي مدرن گرانتر از ساير ايرلاين ها هستند. بنابراين اگر مي خواهيد راحت و سريع سفر كنيد، مي توانيد پرواز خود را از اين ايرلاين ها رزرو كنيد.
كدام ايرلاين ها به شيراز پرواز مي كنند؟
كيس اير معراج ايران اير زاگرس كاسپيا آتا قشم اير ايران اير تور آسمان تابان اير ماهان، سها و سپهران; از فرودگاه مهرآباد تهران تا فرودگاه شهيد دستغيب شيراز. قيمت بليط هواپيما تهران به شيراز با توجه به نوع هواپيما، نوع بليط; بسته به زمان پرواز و شركت هواپيمايي متفاوت است، بنابراين گزينه هاي بيشتري براي خريد بليط وجود دارد.
تور شيراز ارزان
زمين گردشگري شيراز
تور زميني شيراز معروف به تور شيراز با قطار يا اتوبوس طرفداران خود را دارد و در اين صورت مسافران با قطار يا اتوبوس به اين شهر مي‌روند. رفت و آمد به شيراز راحت تر است و حال و هواي قطار را به اتوبوس ترجيح مي دهند، از طرفي سفر شيراز با اتوبوس براي افرادي كه ترجيح مي دهند هزينه كمتري بپردازند مناسب است، هر دو را انتخاب كنند. راه ها بر اساس سليقه و بودجه شما تصميم گيري مي شود.
تور شيراز با قطار
بسياري قطار را بخشي از جذابيت سفر مي دانند، به ويژه افرادي كه با خانواده سفر مي كنند، جايي كه راحتي و آزادي كودكان و همچنين راحتي قطار مهم است. تقريبا مي توان گفت قطارهاي خوبي در مسير تهران - شيراز وجود دارد. قطارهاي نورالرضا، اميد سرير و غزال 4 نفره با صفحه نمايش داخل كوپه، رستوران و كليه امكانات رفاهي.
تور كشوري شيراز
تور شيراز با اتوبوس
تورهاي شيراز كه معمولاً به عنوان تورهاي اتوبوسي يا زميني شيراز شناخته مي شوند، اغلب ارزان و مقرون به صرفه هستند، با بليط اتوبوس ارزان تر از ساير روش هاي حمل و نقل و قيمت هايي كه در طول سال تغيير نمي كنند. در نهايت، دانستن اين موضوع هنگام سفر با اتوبوس VIP به شيراز بسيار مهم است. طول مسير بستگي به زمان سفر و ترافيك شما دارد، مي تواند حدود 13-16 ساعت باشد، براي رزرو تور اتوبوس شيراز با كامل ترين خدمات و ارزان ترين قيمت در روزهاي عادي سال يا آخر هفته با آژانس رامين گشت تماس بگيريد. بهترين تخفيف را براي خود در نظر بگيريد.
سفر ارزان و لحظه آخري به شيراز
همانطور كه مي دانيد خيلي ها دوست دارند به شيراز بروند اما نگران كاهش هزينه هاي سفر هستند. اگر قصد سفر به شيراز را داريد اما دغدغه مديريت هزينه هاي سفر خود را داريد، لازم است بدانيد كه كارشناسان رامين گشت در واحد فروش همواره در تلاش هستند تا بهترين و با كيفيت ترين تورها را با قيمت مناسب براي شما رزرو كنند. خوب بايد بدانيد كه براي داشتن يك سفر ارزان و مقرون به صرفه به شيراز، لازم نيست در هتل ها و آپارتمان هاي ارزان قيمت اقامت كنيد.
پيشنهاد سفر به شيراز
زيرا در مواقعي كه زمان سفر به شيراز كمتر است و در فصول كم گردشگري شيراز مي توانيد سفر كنيد. در اين صورت مي توانيد يك هتل و پرواز ارزان تهيه كنيد، حالا چگونه؟ چرا كه در اين فصول تورهاي شيراز ارزان و لحظه آخري توسط آژانس ها در طيف وسيعي به شما ارائه مي شود. يكي از مزيت هاي تور لحظه آخري شيراز كه به آن تور شيراز ارزان 90 دقيقه اي نيز مي گويند، ارزان بودن آن است و از نظر فني هيچ تفاوتي با تورهاي شيراز استاندارد ندارد. پس اگر باهوش هستيد مي توانيد بهترين تور لحظه آخري شيراز را در زمان مناسب خريداري يا رزرو كنيد و در نهايت پيشنهاد ما اين است كه براي اطلاعات بهتر در سايت رامن گشت سري بزنيد. خوب شيراز گردشگري ارزان الان چطور است؟ اگر به دنبال يك تور شيراز ارزان هستيد، مي توانيد به موارد زير اعتماد كنيد:
مي توانيد از تورهاي لحظه آخري شيراز استفاده كنيد، فقط در اين مورد دقت كنيد وگرنه پرواز و پول پرداخت شده را از دست خواهيد داد.
همچنين مي توانيد در تور شيراز كشوري شركت كنيد و با قطار يا اتوبوس به اين شهر جذاب سفر كنيد.
با تورهاي تابستاني شيراز مي توانيد سفري ارزان به اين شهر را تجربه كنيد.
در نهايت اگر به دنبال ارزان ترين تور شيراز هستيد، پيشنهاد ما خريد تور لحظه آخري شيراز از رامين گشت است. تورهاي آخر هر چه به زمان سفر نزديكتر باشد قيمت تور كمتر مي شود و شما يك تور شيراز ارزان خريداري مي كنيد. در بالاي اين صفحه مي توانيد از بين گزينه هاي مختلف بهترين تور شيراز ارزان را براي سفر خود انتخاب كنيد.
قيمت تور شيراز
هزينه سفر مهمترين بخش سفر محسوب مي شود و عوامل زيادي بر هزينه سفر تاثير مي گذارد. از جمله اين موارد مي توان به زمان سفر، مدت زمان سفر، نوع پروازي كه انتخاب مي كنيد و سطح هتل اشاره كرد. خب عوامل بسيار مهمي وجود دارد كه بر قيمت تور شيراز تاثير مي گذارد. معمولا نوع و كيفيت هتل يكي از عوامل اصلي تاثيرگذار بر قيمت سفر شما به شيراز است. همچنين در فصول گرم سال شيراز آب و هواي گرمي دارد و گردشگران بسيار كمي به اين جزيره مي روند. به همين دليل هزينه سفر به شيراز به ميزان قابل توجهي كاهش مي يابد. در اين فصل كه تقاضا براي بازديد از شيراز كمتر شده است، به راحتي مي توانيد بهترين تور شيراز را با قيمتي بسيار ارزان پيدا كنيد.
قيمت تور شيراز
علاوه بر اين، قيمت سفر به شيراز در تعطيلات آخر هفته و تعطيلات رسمي افزايش مي يابد و زمان پرواز نيز تاثير زيادي در قيمت سفر به شيراز دارد. بيشتر پروازهايي كه در صبح انجام مي شوند، قيمت بيشتري نسبت به پروازهاي عصر و شب دارند و يكي ديگر از مواردي كه در قيمت سفر به شيراز تاثيرگذار است، نوع پرواز و ايرلاين شماست، برخي از ايرلاين ها خدمات بسياري و هزينه آنها را ارائه مي دهند. بليط ها نسبتا بالاست.
تورهاي شيراز از تهران و شهرستانها
علاوه بر تهران، تورهاي شيراز از مبادي ديگري با پرواز مستقيم به شيراز برگزار مي شود. اما در حال حاضر تورهاي شيراز در شهرهاي مشهد، تهران، اصفهان، تبريز، يزد، كرمانشاه، بندرعباس، كرمان، اهواز، بوشهر، گرگان، كاشان، سنندج، اروميه، ساري، همدان برگزار مي شود. بنابراين، اگر در هر يك از اين شهرها زندگي مي كنيد، مي توانيد يا مستقيم پرواز كنيد يا به نزديك ترين شهر برويد و از آنجا با تورهاي شيراز رامين تور كنيد.
اطلاعات مهم در مورد تور شيراز
كد:
+071
تفاوت زماني:
ويزا:
ندارد
واحد پول:
ريال
زبان رسمي:
فارسي
اضطراري:
115
پليس:
110
ايستگاه آتش نشاني:
125
دين:
شيعه

 

منبع:تور شيراز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.