تور ارمنستان

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور ارمنستان

۳۶ بازديد

ارمنستان در آن است
ارمنستان اين روزها به گزينه بسيار مناسبي براي سفر تبديل شده است و جايي است كه توانسته تاريخ، فرهنگ و آداب و رسوم خاص و جذاب، مردمي صميمي و مهربان، هواي عالي و دلپذير خود را به مسافران ارمنستان ارائه دهد. رو به روي دنياي زيبايي و شكوه. و البته تور ارمنستان يكي از پرطرفدارترين تورهاي آسيايي محسوب مي شود كه در تمام فصول سال برگزار مي شود. از همه مهمتر در بين تورهاي خارجي، تور ارمنستان مقرون به صرفه تر است و مي توانيد به صورت زميني و هوايي به ارمنستان سفر كنيد.
تور ارتش
ضمناً براي رفتن به ارمنستان نيازي به ويزا نداريد و تنها با پاسپورت معتبر مي توانيد به ارمنستان سفر كنيد. خوشبختانه اين امر باعث مي شود تا در هر زماني از سال آخرين سفر به ارمنستان را براي اين منظور ترتيب دهيم. تورهاي زميني و هوايي ارمنستان هر روز هفته از گروه مسافرتي رامين گشت با متنوع ترين روش ها به شما ارائه مي شود تا با توجه به بودجه و سليقه خود بهترين گزينه را انتخاب كنيد.
تور ارمنستان يكي از پرطرفدارترين تورهاي آسيايي آژانس مسافرتي رامين قوش مي باشد كه به دلايل مختلف در ليست تورهاي خارجي ارزان قيمت قرار مي گيرد. علاوه بر اين، اين جغرافياي منحصر به فرد مرز به مرز و همسايگي كوچك ايران، سفر به ارمنستان را با تورهاي زميني به ارمنستان و هوايي به ارمنستان را آسان مي كند. از طرفي ارمنستان براي سفرهاي توريستي به اين كشور نيازي به ويزا ندارد، بنابراين سفرهاي لحظه آخري به ارمنستان يك سفر تابستاني پرطرفدار و تورهاي ارزان ارمنستان يكي از پرطرفدارترين سفرها هستند. فصل هاي زمستان
تور ارمنستان
آيا براي سفر به ارمنستان به ويزا نياز داريد؟
در گذشته افرادي كه مي خواستند به ارمنستان سفر كنند بايد ويزاي آن كشور را مي گرفتند. اما خوشبختانه از سال 2015 هر دو كشور ايران و ارمنستان براي بهبود روابط متقابل و توسعه صنعت گردشگري قراردادي امضا كردند كه بر اساس آن شهروندان اين دو كشور مي توانند بدون اخذ ويزا براي سفرهاي توريستي به كشورهاي ديگر سفر كنند. البته حداكثر اقامت شما در كشور مقصد 90 روز است و پاسپورت شما بايد حداقل 6 ماه پس از ورود به ارمنستان اعتبار داشته باشد.
گردشگري هوايي در ارمنستان
تور ارمنستان به دو صورت ارمنستان و تور ارمنستان زميني برگزار مي شود كه در نتيجه امكان رسيدن به ارمنستان با هواپيما، قطار، اتوبوس و ماشين شخصي شما فراهم مي شود. اما بدون شك بهترين و آسان ترين راه براي سفر به ارمنستان استفاده از سفر هوايي ارمنستان است. پرواز مستقيم تهران به ايروان توسط چندين ايرلاين معروف انجام مي شود و شركت هواپيمايي ماهان با ميانگين 5 پرواز در هفته بيشترين سهم را در بين ايرلاين ها دارد.
گشت و گذار در ايروان
توجه داشته باشيد كه پروازهاي ارمنستان معمولا صبح زود از فرودگاه بين المللي امام خميني به سمت فرودگاه ايروان انجام مي شود. اما بهترين پروازهاي ارمنستان در تور هوايي ارمنستان، پروازهاي مستقيم هفتگي تهران به ايروان توسط خطوط هوايي ارمنستان، هواپيمايي آزمون و هواپيمايي ماهان است. شركت هواپيمايي ماهان در اكثر اوقات هفته 5 پرواز، هواپيمايي آزمون 4 پرواز و ارمنستان ايرويز 2 پرواز در هفته دارند.
تور ارمنستان
سفر زميني به ارمنستان مسير طولاني تري دارد و البته چشم انداز زيباي ايروان; از آنجايي كه ارمنستان همسايه كشورمان است و با اين كشور مرز زميني مشتركي دارد، تورهاي ارمنستان به صورت زميني، اتوبوس، قطار و حتي خودروهاي شخصي برگزار مي شود، گزينه هاي متنوعي در اختيار شماست. همچنين توجه داشته باشيد كه براي رفتن به ارمنستان با خودروي شخصي بايد گواهينامه بين المللي داشته باشيد و به مرز نوردوز برويد.
تور ارزان ارمنستان
طبق روش سفر زميني ارمنستان با اتوبوس، در بيشتر روزهاي سال از ترمينال آزادي به سمت ايروان حركت مي كنند و پس از 24 ساعت به اين شهر مي رسند. شما همچنين مي توانيد با قطار به ايروان، پايتخت ارمنستان برويد، اما بسيار دشوار است. براي سفر با قطار در ارمنستان به صورت زميني بايد به ايستگاه ژولفا رفته و از وسايل نقليه مخصوص براي رسيدن به ايروان ارمنستان استفاده كنيد. در تور زميني ارمنستان زمان بيشتري را در جاده خواهيد گذراند و رسيدن به اين كشور يك روز طول مي كشد. بنابراين تور زميني ارمنستان براي افرادي كه زمان كمي براي سفر دارند و يا علاقه اي به پروازهاي طولاني ندارند و به راحتي خسته مي شوند گزينه مناسبي نيست.

تورهاي ارزان و لحظه آخري ارمنستان
در سفرهاي بين المللي موضوع قيمت يكي از اصلي ترين و مهم ترين دغدغه هاي مسافران محسوب مي شود. تور ارمنستان يكي از تورهاي اقتصادي و ارزان براي ايرانيان مي باشد. زيرا بسته هاي مختلف با سطوح كيفي متفاوت موجود است. يكي از راه هاي خريد يك سفر ارزان به ارمنستان، انتخاب هتل و پرواز مناسب است. گروه رامين گشت داراي پكيج هاي بسيار متنوعي است كه با بودجه هاي مختلف طراحي شده است، اما اگر در زمان هاي كمتر توريستي مانند زمستان سفر كنيد، هزينه سفر شما بسيار كاهش مي يابد. از طرفي در ايام مانند بهار به خصوص در ايام نوروز قيمت تور ارمنستان افزايش مي يابد. اگر نمي خواهيد تور بخريد و بليط و هتل خود را به تنهايي رزرو كنيد، توصيه مي كنيم بليط هواپيما چارتر را خريداري كنيد، زيرا ارزان تر است.
معاملات گردشگري ارمنستان
از آنجايي كه براي سفر به ارمنستان نيازي به دريافت ويزاي ارمنستان نيست، مي توانيد هر زمان كه بخواهيد تعطيلات خود را در ارمنستان رزرو كنيد. به همين دليل ممكن است در مواقعي ظرفيت تور ارمنستان به گروه نرسد و برگزاركنندگان براي پر كردن صندلي هاي خالي، قيمت بليط هواپيما يا رزرو هتل را كاهش دهند، در اين مواقع مي توانيد لحظه آخري رزرو كنيد. تور ارمنستان با قيمت مناسب و ارزانتر از بازي معمولي خريداري شده است. در واقع منظور از تور ارزان و نود دقيقه اي ارمنستان اين است كه با پرداخت هزينه كمتر، خدمات خوبي مانند تور معمولي دريافت كنيد.
هزينه پايين تورهاي لحظه آخري ارمنستان دليل اصلي علاقه مردم به اين تور است. اما از آنجايي كه ارمنستان يك شهر توريستي است و ترافيك زيادي در بين ايرانيان دارد، معمولاً پروازهاي اين مسير هميشه پر از مسافر است. پس انتظار زيادي نداشته باشيد، بازديد لحظه آخري از ارمنستان هميشه در ليست سطل شماست! با اين حال، لطفا توجه داشته باشيد كه اين بهترين زمان براي سفر ارزان به ارمنستان با معاملات لحظه آخري است:
در ابتداي مهر به دليل شروع مدارس
روزهاي اول هفته
اواخر فروردين و بعد از تعطيلات نوروز.
فوريه و مارس (معمولا اين دو ماه تورهاي لحظه آخري هستند كه اغلب مي توانند به شما برسند.
بازديد از ايروان
قيمت تور ارمنستان
تورهاي ارمنستان بسته به امكانات و خدمات مختلف قيمت هاي متفاوتي دارند. البته هر چه پكيج هاي تور ارمنستان امكانات بيشتري را در اختيار شما قرار دهد بهتر است. هر چه تور گران تر باشد. عوامل موثر بر قيمت تور ارمنستان عبارتند از: نوع سفر. (زميني يا هوايي) نوع وسيله نقليه (اتوبوس خاص يا معمولي پروازهاي كلاس فرست كلاس يا اكونومي)، تعداد روز و شب اقامت در تور، اقامت (هتل ها)، هتل ها، آپارتمان ها، اقامتگاه ها و غيره)، تعداد وعده هاي غذايي (صبحانه، ناهار، شام و غيره)، برنامه تفريحي تور و غيره
علاوه بر اين براي كاهش هزينه هاي خود مي توانيد تور زميني ارمنستان را انتخاب كنيد كه امكان سفر با اتوبوس را به شما مي دهد. با توجه به اينكه سفر با اتوبوس بسيار ارزانتر از پرواز است، قيمت تور زميني ارمنستان از تور هوايي ارمنستان كمتر است. بنابراين، اگر ترجيح مي دهيد در هزينه خود صرفه جويي كنيد، مي توانيد يك تور زميني در ارمنستان رزرو كنيد، اما از طرف ديگر، اگر به بودجه اهميتي نمي دهيد و ترجيح مي دهيد سفري راحت و بي دغدغه تر داشته باشيد و در جاده اصلي نباشيد، يك اير. تور بهترين و گران ترين گزينه براي شماست.
هزينه تور ارمنستان
تور ارمنستان از تهران و شهرستانها
تور ارمنستان از تهران، شيراز، اصفهان، مشهد و تبريز يكي از متداول ترين تورهايي است كه در سراسر ايران ارائه مي شود و اگر ساكن ساير استان ها و شهرهاي ايران هستيد، توصيه مي كنيم با افراد حرفه اي از آن بازديد كنيد. از آژانس رامين. براي رزرو تور مورد نظر خود تماس بگيريد.

منبع:تورارمنستان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.