تور تايلند

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور تايلند

۲۰ بازديد

درباره سفر به تايلند
سفر به تايلند سفر به برخي از قديمي ترين، زيباترين و رويايي ترين مكان هاي توريستي جهان است كه مطمئنا شما را تحت تاثير قرار مي دهد و در سال هاي اخير هزاران گردشگر از سراسر جهان از معروف ترين جزاير جهان ديدن كرده اند. آب و هواي گرمسيري . . شهرهاي بزرگ، ساحلي و توريستي و از همه مهمتر با فرهنگ و آداب و رسوم مردم تايلند سفر مي كنند. وقتي تايلند را با ديگر كشورهاي جنوب شرقي آسيا مقايسه مي كنيم، جالب است بدانيد كه اين كشور از نظر گردشگري و جاذبه هاي ساحلي جذاب يكي از بهترين و محبوب ترين كشورهاي آسيايي است. زيرا بسياري از مردم متنوع ترين معابد و صدف ها و ستايش خاص اين سرزمين را شنيده اند و هر گردشگري اين تجربه هاي هيجان انگيز را دوست دارد.
تور تايلند
لازم است بدانيد كه تايلند در بيشتر مواقع سال آب و هواي معتدلي دارد. اما بهترين زمان براي سفر به تايلند و لذت بردن از تفريحات آبي مفرح، پاييز و زمستان است. سواحل تايلند در فصل بهار و تابستان به دليل بارندگي ها خالي از سكنه هستند، اما بزرگترين جشنواره هاي خريد تايلند و نرخ تورهاي مناسب اين فصل ها را در بين مسافران محبوب كرده است.
خوشبختانه آژانس رامين گشت متنوع ترين تورهاي تايلند (بانكوك، پاتايا و پوكت) و تورهاي ارزان تايلند را ارائه كرده است تا بتوانيد با كمترين هزينه تور از اكثر پكيج مسافرتي انتخابي خود لذت ببريد. رامين گشت قيمت هاي متفاوتي را براي تور تايلند در نظر گرفته است تا بتوانيد با توجه به سليقه و بودجه خود بهترين تور را انتخاب كنيد. در ضمن آژانس رامين گشت مجري تخصصي و مستقيم تورهاي تايلند (بانكوك، پاتايا و پوكت) مي باشد و به همين دليل مي توانيد مطمئن باشيد كه با هزينه اي مقرون به صرفه به تايلند سفر خواهيد كرد.
تور تايلند
شرايط اخذ ويزاي تايلند چيست؟
براي گرفتن ويزاي توريستي تايلند نيازي نيست مراحل سختي را طي كنيد! براي دريافت ويزاي تايلند بايد موجودي حساب ۱ ماهه آخر حساب خود را ارائه دهيد و ويزاي تايلند نيازي به توان مالي ندارد، فقط موجودي حساب در موجودي حساب كافي است. دريافت ويزاي تايلند حدود 3 روز كاري زمان مي برد و مدارك مورد نياز براي ويزاي تايلند پاسپورت با اعتبار 7 ماهه، 2 قطعه عكس رنگي 3*4، كپي كارت ملي و شناسنامه (همه صفحات)، واچر هتل، بليط رفت و برگشت و تايلند مي باشد. فرم درخواست ويزا
انواع تور تايلند
توريسم بانكوك تايلند
بانكوك، پايتخت پر جنب و جوش و شلوغ تايلند كه به شهر فرشتگان شهرت دارد، به خاطر كاخ هاي مختلف و معابد زيبا، بوداهاي غول پيكر و بازارهاي شناور شهرت جهاني يافته است. چه براي تجارت و چه براي تفريح و گشت و گذار به بانكوك مي رويد، مكان هاي مختلفي براي سفر يا اقامت و لذت بردن از سفر وجود دارد. در سفر به بانكوك، خوب است از قبل بدانيد كه كدام بخش از شهر بيشتر مورد توجه شما قرار مي گيرد يا دوست داريد از كدام سرگرمي بهترين استفاده را از زمان سفر خود ببريد.
تور بانكوك

تور پاتايا تايلند
پاتايا يك شهر ساحلي كوچك اما بسيار محبوب و جذاب در تايلند، به دليل داشتن جزيره مرجاني، تفريحات شبانه هيجان انگيز و هتل هاي ساحلي، يكي از محبوب ترين مقاصد گردشگري در جهان است. شهر پاتايا جدا از فعاليت هاي آبي و ساحلي داراي جاذبه هاي شهري بسيار جذابي مانند مراكز خريد زيبا و مجلل، بازارهاي سنتي شناور، معابد بودايي و موزه هاي هنري است كه پاتايا را به مقصدي بسيار جذاب براي گردشگران تبديل كرده است.
تور پاتايا تايلند
تور پوكت تايلنديا
پوكت بدون شك زيباترين جزيره تايلند است كه به گفته بسياري از گردشگران داراي خواص بي نظيري براي يك تعطيلات عالي و مجلل است. پوكت نسبت به پاتايا فضايي آرام‌تر و طبيعت پاك‌تري دارد، بنابراين تورهاي پوكت براي كساني كه مي‌خواهند از شلوغي شهر دور شوند، گزينه‌اي عالي است. سواحل پوكت بسيار جذاب هستند و درياي اينجا يكي از مشهورترين سواحل غواصي در جهان به دليل آب شفاف و شفاف است. تور پوكت مي توانيد سوار فيل شويد. قايق بامبو را پارو بزنيد و با بدن پرش كنيد
تور پوكت
تور تركيبي سامويي پوكت
پوكت و سامويي را مي توان دو مقصد لوكس سفر در تايلند ناميد. مقاصدي كه با وجود ساحل بودن به طور كلي ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند. به همين دليل، بسياري از گردشگران ترجيح مي دهند تور پوكت-سامويي را انتخاب كنند و در هنگام سفر به تايلند براي تفريح و تجربه هاي به ياد ماندني، اقامت در هر دو جزيره را انتخاب كنند. به همين دليل پكيج سفر پوكت + سامويي را با خدمات بليط هواپيما رفت و برگشت، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهي، سيم كارت، راهنماي سفر، بيمه مسافرتي، پروازهاي داخلي و ويزاي تايلند براي شما طراحي كرده ايم.
سفرهاي دريايي
تور تايلند اير
بله، تنها راه آسان براي سفر به تايلند، هوايي است. علاوه بر اين، سفر به دور تايلند با زيبايي و شگفتي‌اش بدون شك به ايرانيان اين امكان را مي‌دهد تا زماني كه قيمت پروازها، هتل‌ها يا تورهاي تايلند كمتر از سايرين است، سفرهاي خود را با بودجه كمتري مديريت كنند.گزينه‌هاي سفر خارجي. تجربه اي فراموش نشدني داشته باشيد. قيمت بليط تهران به تايلند يا بليط تايلند به پاتايا، بانكوك يا پوكت چه مستقيم و چه غير مستقيم به عوامل مختلفي بستگي دارد.
قيمت بليط پروازهاي تايلند نيز بسته به تاريخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ايرلاين و كلاس پروازي كه انتخاب مي كنيد بسيار متفاوت است. گروه مسافرتي رامين گشت مجموعه اي از محبوب ترين مسيرهاي پروازي ايران به تايلند را به شما پيشنهاد مي كند. در عين حال تقاضا براي بليط و رزرو هتل در اين كشور در ايام نوروز به شدت افزايش مي يابد. بنابراين بليط هواپيما تايلند را از چند ماه قبل رزرو يا خريداري كنيد.
حمل و نقل هوايي در تايلند
از جمله ايرلاين هاي خارجي كه در مسير تهران - تايلند پرواز مي كنند عبارتند از: عمان اير WY، اير آسيا AK، ايرفلوت SU، اير چين CA، جين اير ال جي، لوفت هانزا LH، قطر ايرويز QR، كويت ايرويز KU، KLM، بريتيش ايرويز BA، تركيش. خطوط هوايي TK و Emirates Airlines EK در طول هفته به تايلند پرواز مي كنند. سريع ترين زمان پرواز مستقيم تهران به تايلند 9 ساعت و 15 دقيقه است، زمان پرواز بسته به شرايط آب و هوايي و مسير پرواز ممكن است متفاوت باشد و فاصله تهران تا تايلند با هواپيما 3396 مايل و مسافت پرواز در آنجا مي باشد. از تهران تا تايلند 5466 كيلومتر است.
تور ارزان لحظه آخري تايلند
اگر مي خواهيد يك سفر ارزان به تايلند داشته باشيد، بايد به چند نكته گوش دهيد. ابتدا فصلي را براي سفر انتخاب كنيد كه گردشگران كمتري در اين كشور وجود داشته باشد و آب و هواي تايلند در اين ميان نقش مهمي دارد. زيرا روزهاي گرما و رطوبت بالا و يا در فصل بارندگي فصل كم گردشگري تايلند است. علاوه بر اين در مواقعي مانند تعطيلات سال نو يا ايام نوروز تعداد مسافران افزايش مي يابد و طبيعتاً قيمت بازديد از تايلند افزايش مي يابد.
نكته مهم ديگر اين است كه دور تور تركيبي را خط قرمز بكشيد! سوال بعدي مدت زمان اقامت شماست، در صورت امكان بسته اي را انتخاب كنيد كه روزهاي كمتري داشته باشد.
تور ارزان تايلند
آخرين گزينه اي كه پيشنهاد مي كنيم اين است كه براي يك سفر لحظه آخري به تايلند برويد كه در اصل همان سفر مقرون به صرفه است اما با شرايط خاص! همانطور كه به تورهاي 90 دقيقه اي تايلند معروف هستند. اما براي يافتن اين تورها بايد كمي تا زمان حركت صبر كنيد. اگر آژانسي كه پرواز چارتر به تايلند داشته باشد، در صورت عدم رسيدن به تعداد مسافران، پروازي با قيمت كمتر را با پيشنهاد ويژه به مسافران ارائه مي دهد. البته اگر تمام موارد لازم مثل ويزاي تايلند آماده باشد. بنابراين به پيشنهاداتي كه ايرلاين ها در نزديكي پرواز يا فصل كم ارائه مي دهند توجه كنيد و اين فرصت ها را از دست ندهيد.
قيمت تور تايلند
قيمت سفر تايلند بر اساس قيمت بليط هواپيما تايلند به ايران (ماهان) و خطوط هوايي خارجي (بانكوك اير، جت آسيا، آسين اير، آسيا آتلانتيك و ...) به تايلند و قيمت رزرو هتل تايلند است. توجه داشته باشيد كه هتل ها به مركز شهر نزديكتر هستند. در حال حاضر تنها هواپيمايي ماهان از ايران به تايلند پرواز دارد و هزينه اقامت در هتل به يورو يا دلار پرداخت مي شود.
قيمت تور تايلند
يكي از سوالات مهم تعداد روزهاي اقامت و فصلي است كه به تايلند سفر مي كنيد. به عنوان مثال هزينه سفر به تايلند در فصل بارندگي و خارج از فصل كاهش مي يابد و در زمان هواي خوب يا جشنواره هاي مهم در اين مقصد قيمت ها افزايش مي يابد. تعداد شهرهايي كه بازديد مي كنيد نيز بر قيمت ها تأثير مي گذارد. تورهاي تركيبي تايلند معمولا بسيار گران هستند و با در نظر گرفتن همه موارد، هزينه سفر به تايلند در حال حاضر بسته به نوع پرواز و هتلي كه انتخاب مي كنيد متفاوت است.
تور تايلند از تهران و شهرستانها
در مورد پروازهاي شهرهاي توريستي تايلند، تمامي تورهاي آن به صورت پيش فرض از تهران بوده و قابل تغيير به شهرهاي ديگر كشور مي باشد. تورهاي مسافرتي تايلند از شهرهاي بزرگ كشورمان: تبريز، شيراز، اصفهان، مشهد، اهواز و .... توسط برخي آژانس ها در فصل گردشگري برگزار مي شود. براي رزرو تور تايلند مي توانيد با شماره هاي تماس شركت هواپيمايي رامين گشت تماس بگيريد.

 

منبع:تور تايلند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.