تور چابهار

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور چابهار

۱۵ بازديد

درباره تور چابهار

چابهار منطقه اي آزاد در جنوب ايران است كه به دليل شرايط آب و هوايي منحصر به فردش به شهر بهار جاودانه نيز شهرت دارد. بندر چابهار نزديكترين دسترسي به آبهاي آزاد به كشورهاي محصور در خشكي آسياي ميانه است و به همين دليل از نظر جغرافيايي و تجاري بسيار حائز اهميت است. بندر چابهار در گذشته با نام بندر تايس نيز شناخته مي شد و به دليل موقعيت جغرافيايي آن به عنوان يك مركز تجاري بزرگ در سواحل درياي عمان به شمار مي رود. در واقع به گفته برخي از آداب و رسوم چابهار، اين شهر به دليل آب و هواي معتدل در هر چهار فصل سال، نام خود را «چهار بهار» گرفته است.
تور چابهار
با توجه به اهميت تجاري و سياسي بندر چابهار از نظر طبيعت مدرن و گردشگري، تور چابهار به عنوان يكي از بهترين مقاصد سفرهاي محلي به شمار مي رود و روز به روز بر تعداد گردشگران آن افزوده مي شود و گردشگران زيادي از سراسر ايران جذب اين بندر مي شوند. شهر . جاذبه هاي گردشگري تور چابهار عبارتند از: قلعه پرتغالي ها، كوه هاي مرسا يا مينياتوري، موزه محلي چابهار، تالاب صورتي، خليج گواتر، روستاها و غار تيس، موج افشان، درخت و جنگل ماكارزن و درخت حرا. در اين ميان تماشاي طلوع و غروب خورشيد در ساحل خليج يكي از شگفت انگيزترين جاذبه هاي چابهار است.
چه زماني به چابهار برويم؟
اين طور نيست كه چابهار در جنوب ايران لقب بهشتي گرفته باشد و مانند نامش به دليل آب و هواي خاص و بادهاي خوش موسمي، آغوش خود را به روي مسافران چه در پاييز و چه در زمستان گشوده باشد. در طول تابستان به اين شهر ساحلي زيبا برويد. اگر شرايط شما اينطور است، زمان سفر را طبق سليقه خود تعيين مي كنيد و تور چابهار را خريداري مي كنيد; پس ادامه دهيد و در زمان شلوغي و سفر براي خريد تورهاي ارزان عجله نكنيد و در اوقات فراغت خود از غروب و طلوع آفتاب در ساحل زيباي چابهار لذت ببريد.
گردشگري چابهار
پروازهاي چابهار
اگر مي خواهيد زمان خود را مديريت كنيد و از فرصت هاي بيشتري براي لذت بردن از سفر خود بهره ببريد، قطعاً تور هوايي صبهار بهترين انتخاب براي شماست! در اين صورت مي توان در عرض يك ساعت و نيم از فرودگاه تهران به فرودگاه صبهار رسيد. همچنين هزينه پرواز صبهار بسته به زمان آماده سازي تور كاملا متفاوت است و پكيج شامل بليط رفت و برگشت، رزرو هتل و هماهنگي ترانسفر، تور صبهار و وعده هاي غذايي با توجه به سليقه و ترجيح شما مي باشد. در نتيجه تور هوايي صبهار يكي از بهترين و راحت ترين انتخاب هاي شما براي سفر به اين شهر زيبا مي باشد. مزاياي سفر هوايي به صباح در زير آمده است:
مهم ترين و اولين نكته براي شما به عنوان يك گردشگر آخرين تور است كه در وسايل نقليه ديگر رايج نيست.
امكانات و خدمات عالي كه در هواپيما دريافت مي كنيد بسيار برتر از ساير روش هاي سفر است.
شايد باورش سخت باشد، اما هواپيماها بسيار ايمن تر از ساير وسايل نقليه هستند.
اولويت دادن به رضايت مسافران در انواع سفرهاي هوايي يكي از ويژگي هاي بارز و...
سفر هوايي چابهار
در نهايت اگر از تور چابهار به صورت هوايي سفر كنيد قطعا سفري بي نظير و راحت را تجربه خواهيد كرد. نكته مهم ديگر اين است كه صرف نظر از بودجه خود، مي توانيد از بين خطوط هوايي مختلفي كه در دسترس شماست انتخاب كنيد. براي استفاده اين يكي از اصلي ترين دلايلي است كه بيشتر مردم براي سفر به چابهار از پرواز استفاده مي كنند.
سفر زميني چابهار
براي سفر زميني به چابهار سه گزينه براي شما وجود دارد:
استفاده از ماشين شخصي
بليط اتوبوس بگير
سفر با قطار
اگر قصد داريد تا چابهار رانندگي كنيد، بايد بدانيد كه فاصله تهران تا چابهار يكي از طولاني ترين مسافت هاي بين دو شهر ايران است. اما اگر رفتن به چابهار با ماشين شخصي هم از نظر هزينه و هم از نظر زمان و خستگي براي شما مقرون به صرفه نيست، مي توانيد ماشين خود را با قطار به آنجا ببريد يا براي اين سفر بليط قطار بخريد كه قطعا راحت و راحت است. بهتر خواهد بود همچنين آنچه در تور زميني چابهار بايد به آن توجه كنيد اين است كه از تهران به چابهار قطار مستقيمي وجود ندارد بنابراين بايد بليط تهران به بندرعباس را تهيه كرده و سپس با اتوبوس راهي چابهار شويد. براي اطلاع از وضعيت و قيمت و خريد بليط هفتگي قطار تهران – بندرعباس مي توانيد با كارشناسان رامين گشت تماس حاصل فرماييد.

گشت زميني در چابهار
تور ارزان و لحظه آخري چابهار
تور ارزان و ديرهنگام چابهار يكي از محبوب ترين و پرطرفدارترين تورهاي امروزي است كه مردم در آژانس هاي مختلف مسافرتي به دنبال آن هستند تا بهترين ها را بيابند. با اين حال رامين گشت به شما توصيه مي كند قبل از اينكه تصميم به رزرو تورهاي چابهار بگيريد، از مزايا و معايب تورهاي لحظه آخري چابهار اطلاعاتي داشته باشيد تا با خيال راحت تري به اين مقصد برويد. خوب، قبل از اينكه مزاياي تورهاي لحظه آخري را بررسي كنيد، بايد معناي اصلي اين تورها را درك كنيد! تورهاي لحظه آخري زماني ارائه مي شود كه سازمان تور بنا به دلايلي نتوانسته صندلي ها را پر كند و تصميم به ارائه تور با شرايط ويژه و تخفيف هاي جذاب دارد.
تور ارزان چابهار
به طور كلي تورهاي چابهار دسته بندي هاي مختلفي دارند كه يكي از پرطرفدارترين آن ها تور ارزان و لحظه آخري چابهار است. هنگام انتخاب اين دسته از سفرها، هميشه بايد مراقب باشيد كه خود را گم نكنيد! به اين ترتيب عده اي سودجو با تبليغ سفر لحظه آخري به چابهار از شما پول مي گيرند و در نهايت سفر چابهار را بد مي فرستند. پس در انتخاب اين تورها حتما هوشمندانه عمل كنيد.
قيمت سفرهاي لحظه آخري چابهار حدود 20 تا 50 درصد كمتر از قيمت هاي معمولي است، اما نكته ديگري كه در مورد سفر لحظه آخري چابهار بايد بدانيد اين است كه مسيرهاي چابهار با قطار يا هواپيما معمولاً خطوط پرترافيك نيستند و معمولاً از خطوط پيش از سفر مي آيند. بليط هاي رزرو شده، بنابراين بليط هاي لحظه آخري به ندرت شنيده مي شود كه در اين آهنگ منتشر شده است! توصيه مي كنيم براي سفر به چابهار برنامه ريزي كنيد و براي تورهاي لحظه آخري چابهار زياد سخت نگيريد!
تورپريس چابهار
قيمت سفر در چابهار
قيمت سفر چابهار به عوامل مختلفي از جمله زمان سفر، روزهاي سفر، مدت زمان سفر (طولاني يا كوتاه)، كيفيت و تعداد ستاره هاي هتل، طبقه يا هوا، خدمات توريستي و ... بستگي دارد، بنابراين اگر در 2 اقامتگاه هستيد. يا هتل 3 ستاره و تورهاي زميني چابهار (تور چابهار با قطار و اتوبوس) را انتخاب كنيد. بدون شك هزينه سفر شما به چابهار كم خواهد بود و در صورت اقامت در هتل 5 ستاره و انتخاب پروازهاي چابهار و پروازهاي تجاري و ... هزينه سفر به چابهار براي شما ارزانتر خواهد بود.
همچنين توجه داشته باشيد كه تور چابهار در مناسبت هاي خاص هزينه بيشتري دارد و تور چابهار در روزهاي تعطيل، تولد، تعطيلات رسمي و آخر هفته بسيار گران خواهد بود. دليل اين امر افزايش تقاضا از سوي متقاضيان تور چابهار است; اما مي توانيد قيمت هاي بهتر را در ابتداي هفته و بعد از تعطيلات از آژانس هواپيمايي رامين گشت از مسافران توريست چابهار بخواهيد. براي مشاهده قيمت روز تور چابهار با مشاوران رامين گشت تماس بگيريد تا اطلاعات دقيقي در اختيار شما قرار دهند.
هزينه تور چابهار
تور چابهار از تهران و شهرستانها
خوشبختانه در چند وقت اخير با توجه به گسترش صنعت گردشگري در ايران، تورهاي چابهار از شهرهايي غير از تهران براي راحتي بيشتر مسافران انجام مي شود و تورهاي هوايي چابهار در اكثر شهرهاي ايران كه داراي فرودگاه و فرودگاه هستند، برگزار مي شود. شهرها كه داراي خطوط راه آهن هستند. معمولاً تورهاي زميني چابهار را انجام مي دهند اما بيشترين تنوع را در تورهاي چابهار در تهران مي توانيد ببينيد. اگر در شهرهاي اطراف تهران اقامت داريد، بهتر است تور چابهار را از تهران خريداري كنيد. اما تور چابهار از اصفهان، تبريز، شيراز، كرمانشاه، يزد و ساير شهرها برگزار مي شود.

اطلاعات مهم تور چابهار

پيش شماره :
+054

اختلاف زمان :
0

ويزا :
ندارد

واحد پول :
ريال

زبان رسمي :
فارسي

اورژانس :
115

پليس :
110

آتش نشاني :
125

مذهب :
شيعه

 

منبع:تور چابهار

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.