تور امارات

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور امارات

۲۳ بازديد

درباره بازديد از امارات
امارات متحده عربي به عنوان نماد توسعه در ميان كشورهاي خاورميانه و حتي آسيا، حرف هاي زيادي براي گفتن دارد، بنابراين در اين كشور زيبا و منحصر به فرد مي توانيد لوكس ترين و گران ترين تفريحات جديد و مدرن مرتبط با گردشگري را پيدا كنيد. صنعت. انتخاب تورهاي امارات متحده عربي ديده شده و با تجربه. معمولا بيشتر تورهاي اين كشور در شهرهايي مانند دبي و ابوظبي برگزار مي شود كه با توجه به رونق بيشتر صنعت گردشگري در دبي، تعداد تورهاي اين شهر نسبت به شهرهاي ديگر امارات متحده عربي بيشتر است. با قدم زدن در امارات متحده عربي، خود را در ميان آسمان خراش هايي خواهيد ديد كه احتمالا در سال هاي اخير نام آن ها را نشنيده ايد.
تور امارات
علاوه بر اين، امروزه جداي از آسمان خراش هاي معروف كشور، به صنعت گردشگري و زيرساخت هاي آن نيز توجه مي شود كه عبارتند از: ساخت هتل هاي 5 ستاره بسيار مجلل و مدرن، ورزش هاي آبي و ساختمان هاي جالب و منحصر به فرد. شيخ. مسجد زايد موزه لوور ابوظبي، موزه هنر شارجه، جزيره نخل جميرا و مدينه جميرا (ونيز دبي) نقش برجسته و مهمي در جذب گردشگر داشته اند. از آنجايي كه امارات يكي از مقاصد گران و پرطرفدار است، بايد بگوييم كه نگران قيمت سفر امارات نباشيد، رامين گشت در طول سال تورهاي مختلفي به شهرهاي توريستي امارات از جمله تورهاي بسيار مقرون به صرفه برگزار مي كند. كيفيت خدمات و قيمت. نكته مهم اينكه ما در آژانس مسافرتي رامين گوش ارزانترين تورهاي دبي و تورهاي تهران به امارات را همراه با اقامت در هتل هاي 3، 4 و 5 ستاره با بهترين امكانات و كيفيت بالا ارائه مي دهيم.
سفر امارات
شرايط اخذ ويزاي امارات چيست؟
ويزاي امارات به صورت الكترونيكي با اسپانسر (ايرلاين، شركت و ...) صادر مي شود. در حال حاضر تمامي ويزاهاي دبي به مدت 14 روز براي متقاضيان صادر مي شود. قيمت درخواست ويزاي امارات 275 درهم مي باشد اما لازم به ذكر است كه اكثر آژانس هاي ويزاي دبي طبق مقررات سفارت اين كشور در قالب تورهاي گروهي فعاليت مي كنند. براي درخواست ويزاي امارات بايد بليط برگشت، رسيد هتل، كپي پشت و صفحه اول كارت ملي، كپي تمام صفحات شناسنامه و فرم درخواست ويزاي امارات را به سفارت ارسال كنيد. . نمايندگان اين كشور و آنها در عرض 3 روز كاري به درخواست ويزاي امارات شما پاسخ خواهند داد.
اخذ ويزاي توريستي امارات متحده عربي
سفر هوايي امارات متحده عربي
پيشنهاد ما براي تجربه سفري امن و راحت در امارات اين است كه تورهاي هوايي امارات را انتخاب كنيد كه پس از يك سفر كوتاه 2 ساعته، شما را به فرودگاه بين المللي دبي، شارجه يا ... مي رساند. لازم است بدانيد كه پروازهاي امارات توسط چندين شركت هواپيمايي داخلي و خارجي با فرودگاه هاي بين المللي انجام مي شود. بيشتر پروازهاي اين كشور توسط خطوط هوايي امارات، ايران اير و ماهان انجام مي شود اما به طور كلي و بيشتر پروازهاي ايران به امارات در 2 جهت دبي و شارجه انجام مي شود كه البته شارجه سهم بسيار كمي از اين پروازها دارد. . در زير برنامه پرواز ايرلاين هاي مختلف آمده است:
خطوط هوايي امارات روزانه 4 پرواز در ساعت هاي 4:25، 11، 18:35 و آخرين پرواز در ساعت 23:55 به مقصد دبي و فرودگاه بين المللي آل مكتوم انجام مي دهد.
ايران اير نيز همه روزه در ساعات 07:00 و 18:25 روزهاي جمعه به مقصد دبي و فرودگاه بين المللي آل مكتوم پرواز دارد.
هواپيمايي ماهان همه روزه در ساعت 8 صبح و 18:15 به مقصد دبي و فرودگاه بين المللي آل مكتوم پرواز دارد.
براي سفر به شارجه در روزهاي شنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 14:30 به وقت ايران با پروازهاي هواپيمايي امارات و پروازهاي اير عربيا يا فلاي دبي و فرود در فرودگاه بين المللي شارجه.
تورو امارات
همچنين ساير ايرلاين ها مانند قشم اير، زاگرس، فلاي دبي و ... پروازهايي به مقصد امارات دارند كه براي اطلاعات بيشتر مي توانيد در صفحه اصلي سايت رامين گشت از ايرلاين ها و برنامه پرواز آنها مطلع شويد. . سپس يكي از معيارهاي مهم در قيمت بليط هواپيما امارات، ايرلاين هاي ارائه دهنده بليط هواپيما هستند كه در ارائه خدمات خاصي با يكديگر كاملا متفاوت هستند. اين تفاوت ها اغلب در كلاس هاي پروازي مختلف ديده مي شود و منجر به تفاوت هاي قابل توجهي در قيمت بليط هواپيما امارات مي شود. بنابراين توصيه مي كنيم هنگام رزرو آنلاين بليط هواپيما به مقصد دبي يا پايتخت اين كشور به برند ايرلاين ارائه دهنده بليط و نوع كلاس پروازي (تجاري يا اقتصادي) توجه كنيد.

سفر هوايي امارات
امردك كارا تورو
شايد بهترين و ايده آل ترين راه براي سفر به دبي، خريد بليط هواپيما امارات و پرواز از نزديك ترين فرودگاه بين المللي تهران به دبي، شارجه و ... باشد. يك پرواز دو ساعته اما حواستان باشد كه اين روش ارزان ترين راه براي سفر به دبي نيست! يك گزينه ارزان‌تر و مطمئناً چالش‌برانگيز تر، عبور از آب‌هاي آبي خليج فارس در سفر دريايي دبي است. تورهاي دريايي امارات ممكن است بيش از 6 ساعت طول بكشد، اما هزينه كمتري دارند و قوانين چمدان سبك تري دارند.
تورهاي زميني امارات
براي تجربه سفر دريايي امارات، ابتدا بايد به بندر لنگ يا بندرعباس سفر كنيد و از آنجا با قايق به بندر جميرا در شهر دبي از ميان آب هاي نيلگون خليج فارس برويد. علاوه بر اين، كشتي هاي كروز به مقصد امارات هر روز صبح از بندر لانگ حركت مي كنند و پس از 6 تا 7 ساعت، به بندر جميرا در دبي، امارات مي رسند. در واقع هزينه سفر زميني امارات نسبت به سفر هوايي امارات ارزان تر است اما طولاني و خسته كننده است. در نهايت تور كشور امارات براي مسافراني كه براي خريد به اين كشور مي روند بهتر است!
تورهاي ارزان و لحظه آخري امارات
راه هاي مختلفي براي كاهش هزينه سفر در سفر امارات براي مسافران و علاقه مندان وجود دارد. سوال اول انتخاب زمان مناسب براي سفر و اينكه آيا مي توانيد با گرما و رطوبت شديد اين كشور كنار بياييد؟ تابستان گران ترين فصل مالي است. زيرا قيمت پروازها و هتل ها بسيار پايين آمده و شركت هاي هواپيمايي به شما پيشنهادات عالي مي دهند.
تور ارزان امارات متحده عربي
همچنين بهتر است سفرهايي را با سفرهاي كمتر انتخاب كنيد زيرا در اين صورت هزينه كمتري براي هتل و اقامت خواهيد داشت. البته انتخاب هتل يكي ديگر از عوامل موثر در هزينه سفر شماست و سعي كنيد در سفر به اين كشور زيبا و مجلل از تجمل گرايي دوري كنيد و با انتخاب هتل هاي ارزان و ميان رده اقامت خود را در امارات هزينه سفر كنيد. نسبتا ارزان است در نهايت براي خريد سفر ارزان به امارات مي توانيد با كارشناسان مجموعه گوشت رامن تماس بگيريد، شرايط و تاريخ سفر خود را اعلام كنيد، زمان و قيمت سفر ارزان به امارات را اعلام كنيد. اطلاعات مربوط به قيمت هاي واقعي و صحيح و ارزان ترين قيمت ها در آن كشور ارائه خواهد شد. سفر امارات را با ما تجربه كنيد.
سپس به شما مژده مي دهيم كه در حال خريد يك سفر لحظه آخري در امارات هستيد، گزينه ارزاني را آماده كرده ايد. خوب اگر تصميم داريد با كمترين قيمت و بهترين كيفيت به امارات سفر كنيد، پيشنهاد رامين گشت براي رزرو تور لحظه آخري امارات است! براي خريد اين تورهاي لحظه آخري به امارات متحده عربي يا هر مقصد ديگري، بايد هميشه به روز باشيد. براي اطلاع از جديدترين تورهاي لحظه آخري رامين گشت، اينستاگرام ما را دنبال كنيد و با خريد تور لحظه آخري امارات، تعطيلات رامين گشت را با قيمت مناسب و خاطره انگيز تجربه كنيد.
سفر ارزان در امارات
براي خريد تور امارات رزرو آنلاين براي شما مهيا شده است و تنها با چند كليك مي توانيد تور ارزان امارات را خريداري كنيد; علاوه بر اين، اين احتمال وجود دارد كه بخواهيد يك تور ارزان امارات را براي يك دوره خاص خريداري كنيد، اما براي زمان مورد نظر شما تور لحظه آخري در دسترس نيست. پس پيشنهاد ما خريد پرواز + هتل امارات است. براي ارائه راهنمايي هاي لازم بايد با كارشناسان مجرب ما تماس بگيريد.
قيمت سفر امارات
هزينه سفر امارات به 3 ايرلاين، هتلي كه در آن اقامت مي كنيد و نرخ روزانه درهم بستگي دارد. عموما 2 ايرلاين ماهان و ايران اير پروازهاي بيشتري به دبي دارند. همچنين قيمت هتل ها در امارات به درهم محاسبه مي شود و توجه داشته باشيد كه هر چه هتل شما به شهر نزديكتر باشد هزينه اقامت خود را بيشتر خواهيد كرد و هر چه هتل شما از شهر دورتر باشد، هزينه كمتري خواهيد داشت. هزينه اقامت خود را پرداخت كنيد . نكته مهم در اينجا قانون جديدي است كه در آمريكا به نام پرداخت ماليات هتل توسط گردشگران معرفي شده است، طبق اين قانون گردشگران خارجي كه به آمريكا سفر مي كنند بايد ماليات هتل را بپردازند.
نرخ ماليات هتل در امارات به شرح زير است:
هتل هاي 3 ستاره: هر شب 10 درهم
هتل 4 ستاره: شبي 15 درهم
هتل 5 ستاره: شبي 20 درهم
نكته: براي مثال اگر 6 شب در يكي از اتاق هاي هتل 4 ستاره دبي اقامت داشته باشيد، بايد مبلغي معادل 90 درهم بابت ماليات اقامت پرداخت كنيد!
تورپريس امارات
پروازهاي امارات از تهران و شهرستانها
بايد بدانيد كه پرواز مستقيم به امارات فقط در تهران امكان پذير است و تنها مسافران داراي اقامت امارات يا ويزاي امارات مي توانند به اين مكان سفر كنند اما به طور كلي پروازهاي امارات به شرح زير است:
تور دبي از تهران با پروازهاي روزانه و ايراني ايران اير، ماهان، فلاي دبي، امارات و اير عربيا
مسير شيراز - دبي: سه روز در هفته با پروازهاي ايران اير، ماهان و امارات
سفر از اصفهان به دبي: دو روز در هفته با ايران اير و گريت ايرلاين
پروازهاي دبي از مشهد: 2 روز در هفته با پروازهاي ماهان و ايران اير
سفر دبي به اهواز: سه روز در هفته با پرواز ايران اير
با پروازهاي روزانه كيش اير از كيش به دبي سفر كنيد

منبع:تور امارات

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.