تور گرجستان

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور گرجستان

۲۸ بازديد

هيچ كشوري جز گرجستان نيست، سرزمين قدمت شگفت انگيز، زندگي شبانه هيجان انگيز، مناظر زيبا و زيبا، مطمئنا ماجراجويي جالب در بالكن اروپا با تور گرجستان يك اتفاق مفرح است كه همه دوستداران سفر همزمان عاشق آن هستند. بايد تلاش كنيد و لذت و هيجان ايجاد شده را تجربه كنيد كه در سفر به گرجستان امكان پذير است در سال هاي اخير سفر به گرجستان هميشه پرطرفدارترين سفر يك گردشگر ايراني بوده است و اكثر علاقه مندان به سفرهاي خارجي به طور كلي حداقل يك بار به گرجستان سفر كرده اند.
تور گرجستان
گرجستان علاوه بر طبيعت زيبا و جاذبه هاي شگفت انگيز، نزديكي به ايران، مسافت كوتاه و زمان پرواز، آب و هواي خوب و مطبوع، هزينه پايين اين مقصد نسبت به ساير مقاصد خارجي و نداشتن نياز به ويزا به محبوبيت آن كمك كرده است. تور گرجستان در ايران. تفليس پايتخت گرجستان با تاريخي غني است و امروزه به دليل وجود بناهاي تاريخي، كليساهاي باشكوه و تفريحات، همواره به يكي از محبوب ترين مقاصد سفر تبديل شده است. تور تفليس و تور گرجستان در گستره وسيعي طرفداران خاص خود را دارد نه تنها به دليل جاذبه هاي فراوان، بلكه به دليل اينكه قيمت تور گرجستان بسيار مناسب است و يكي از ارزان ترين تورهاي گرجستان است.
خالي از لطف نيست بدانيد كه گرجستان بيشترين تعداد كليساهاي تاريخي ثبت شده در يونسكو را دارد و به دليل تفريحات و جاذبه هاي تاريخي گرجستان، اين كشور از محبوبيت قابل توجهي در بين گردشگران برخوردار بوده و از ويژگي هايي مانند عدم نياز به ويزاي گرجستان و تورهاي گردشگري برخوردار است. سقوط تفليس باعث شده است كه درصد زيادي از گردشگران ايراني باشند. در ضمن قبل از خريد يك سفر ارزان به گرجستان بهتر است اطلاعات مهمي در مورد سفر داشته باشيد تا بتوانيد با چشماني باز و اطلاعات كافي سفر كنيد و در طول سفر و سفر در گرجستان گم نشويد.
رامين به گرجستان سفر كرد
در هواي گرجستان سوار شويد

سفر هوايي به گرجستان محبوب ترين و راحت ترين راه براي سفر در اين كشور است كه توسط اكثر ايرلاين هاي خارجي و داخلي انجام مي شود. ايرلاين هاي داخلي براي سفر هوايي در گرجستان عبارتند از ايرلاين آسمان، قشم اير، تابان و آتا كه پروازهاي هفتگي دارند و برخلاف ايرلاين هاي خارجي مانند گرجستان اير خدمات مشابهي را به گردشگران سفر هوايي خود ارائه مي دهند. گرجستان اما قيمت به دليل خارجي بودن اين پروازها از پروازهاي داخلي بيشتر است.
علاوه بر اين، شركت هواپيمايي جورجيا نيز از ايران به گرجستان پروازهايي دارد كه مجهز و قيمت مناسبي دارند. بنابراين شما اين فرصت را داريد كه با خطوط هوايي گرجستان سفري ايمن و بدون نگراني داشته باشيد. ذكر اين نكته ضروري است كه شركت هواپيمايي جورجيا داراي فرودگاه هاي بين المللي و داخلي در گرجستان مي باشد كه اكثر آنها فرودگاه تفليس هستند. دومين فرودگاه بزرگ گرجستان فرودگاه باتومي است كه توسط خطوط هوايي امريكن به دليل امكانات و سفرهاي باكيفيت آن شناخته شده است.
تور ارزان گرجستان
تور زميني گرجستان
طي چند سال گذشته، تورهاي زميني در گرجستان بسيار محبوب شده است. تورهاي زميني گرجستان معمولا در دو نوع تور زميني گرجستان با اتوبوس (اتوبوس VIP) و تور زميني گرجستان با قطار به شما ارائه مي شود. با استفاده از هر يك از دو روش ذكر شده در بالا مي توانيد به راحتي به شهرهاي توريستي گرجستان مانند تفليس و باتومي برويد. آژانس رامين گست نيز با توجه به بودجه و سليقه شما در ايام مختلف سال به خصوص در ايام نوروز و تعطيلات تابستاني طيف وسيعي از تورهاي زميني عالي گرجستان را ارائه مي دهد.
لازم است بدانيد كه محل سوار شدن مسافران تور زميني تفليس با اتوبوس از ترمينال آزادي تهران (ترمينال غرب) مي باشد، بنابراين شما مسافران عزيز حدود يك روز و نيم سفر خواهيد داشت و همچنين به دليل وجود آن مي باشد. مرز مشترك بين ايران و گرجستان وجود ندارد. با اتوبوس بايد از تركيه عبور كنيد. همچنين مرز مشترك تركيه و گرجستان را «مرز واله» مي نامند و بايد گفت كه از مرز گرجستان تا تفليس 200 كيلومتر فاصله وجود دارد.
تور زميني گرجستان
سفر به گرجستان ارزان و لحظه آخري
يكي از بهترين گزينه ها براي يك سفر مقرون به صرفه، استفاده از تور ارزان لحظه آخري گرجستان است. بسياري از آژانس ها و آژانس هاي مسافرتي كه تورهاي داخلي و خارجي را برگزار مي كنند، به دليل كمبود صندلي پرواز يا اتاق خالي در برخي از هتل هاي خود، ممكن است در آخرين لحظه تصميم بگيرند تور گرجستان خود را با قيمتي بسيار ارزان رزرو كنند و به تعداد مسافراني پاسخگو باشند. آنها مي توانند. جاهاي خالي را پر كنيد. خب قيمت تخفيف لحظه آخري سفر گرجستان شامل بليط هواپيما يا كل پكيج سفر گرجستان مي شود. در هر صورت شما برنده اين تور ۹۰ دقيقه اي گرجستان هستيد چرا كه توانسته ايد آن را با قيمت بسيار پايين و گاهي تا ۷۰ درصد كمتر از قيمت اصلي تور خريداري كنيد و از تمامي امكانات و امكانات آن بهره مند شويد. خدمات.
خوب ما قصد داريم به شما مژده بدهيم كه با خريد سفر لحظه آخري به گرجستان گزينه ارزاني را آماده كرده ايد، خوب اگر تصميم داريد با كمترين قيمت و بهترين كيفيت به گرجستان سفر كنيد توصيه رامين گشت است. . براي حفظ دومي يك دقيقه رانندگي تا گرجستان! براي خريد اين سفرهاي لحظه آخري به گرجستان يا هر مقصد ديگري، بايد هميشه به روز باشيد. براي اطلاع از تورهاي لحظه آخري رامين گشت كافيست اينستاگرام ما را دنبال كنيد و با خريد سفر لحظه آخري به گرجستان تعطيلاتي مقرون به صرفه و خاطره انگيز را تجربه كنيد.
بازديد لحظه آخري - گرجستان
خريد تور گرجستان، فروش آنلاين براي شما فراهم است و مي توانيد تور گرجستان ارزان را با چند كليك خريداري كنيد; علاوه بر اين، ممكن است در برخي مواقع قصد خريد تورهاي ارزان گرجستان را داشته باشيد، اما زماني كه بخواهيد، هيچ تور لحظه آخري در دسترس نيست. در اين مورد توصيه ما خريد پرواز + هتل در گرجستان است. شما بايد با متخصصان مجرب ما تماس بگيريد تا راهنمايي هاي لازم را به شما ارائه دهند.
قيمت سفر به گرجستان
عواملي مانند كيفيت هتل، خطوط هوايي (تابان، قشم، قطر و تركيش ايرلاين)، وضعيت پرواز و زمان پرواز، تعداد روزهاي اقامت در گرجستان و خدمات اضافي (مانند ناهار يا تور اضافي). گرجستان در تعيين هزينه سفر موثر است. براي صرفه جويي در ساعات اقامت و قيمت هتل، بهتر است يك پرواز صبحگاهي داشته باشيد و با پرواز شب يا بعد از ظهر برگرديد.
همچنين تعداد شب اقامت، نوع هتل، بليط هواپيما، نوع پرواز، تجهيزات تور و ساير خدمات ارائه شده توسط آژانس در هزينه سفر شما به گرجستان موثر خواهد بود. براي اطلاع از زمان برگزاري تور ارزان گرجستان با قيمت مناسب مي توانيد هميشه به سايت رامين گشت مراجعه كنيد. در فصل بهار و تابستان كه بهترين زمان براي سفر به گرجستان است، قيمت سفر به گرجستان نيز افزايش مي يابد و در دوره هاي كم توريستي مانند زمستان، به دليل كاهش تعداد گردشگران، قيمت سفر به گرجستان بسيار بالاست. كم. بيشتر از زمان هاي ديگر مي توانيد يك سفر ارزان به گرجستان پيدا كنيد.
قيمت گردشگري گرجستان
تور گرجستان از تهران و شهرستانها
در مورد پروازهاي گرجستان مبدا تمامي مسيرهاي آن به صورت پيش فرض تهران است و امكان تغيير مبدا به شهرهاي ديگر ايران براي علاقه مندان وجود دارد. مثلا گرجستان از تبريز، شيراز، اصفهان، رشت، كرمان، ساري، مشهد و ... سفر مي كند. در ساير فصول توريستي سال توسط آژانس ها با نرخ هاي مناسب ترتيب داده مي شود.

منبع:تور گرجستان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.