تور اصفهان

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور اصفهان

۱۴ بازديد

در مورد تور اصفهان
اصفهان با داشتن انواع تورهاي تاريخي، فرهنگي و طبيعي يكي از مقاصد گردشگري مورد علاقه ايران است و تورهاي مختلف اصفهان در داخل و خارج از ايران در طول سال از اين شهر ديدن مي كنند. از دنيا شهر زيباي اصفهان در مركز ايران قرار دارد و پس از تهران و مشهد سومين شهر بزرگ و پرجمعيت ايران است. اصفهان داراي جاذبه هاي گردشگري متنوعي در شهرهاي اصلي است و كاملا منطقي و صحيح است كه آن را «نصف جهان» بناميم. اصفهان فرصت هاي گردشگري و تفريحي متنوعي را در اختيار گردشگران قرار داده است و كمتر كسي است كه در سفر به اصفهان حوصله داشته باشد يا نتواند تفريحي مطابق سليقه خود پيدا كند!
چه تورهاي اصفهان
بي شك وقتي نام اصفهان به گوشمان مي رسد، تصوير ميدان نقش جهان، سي و سه پل، جاده زاينده، مسجد شاه و مسجد شيخ لطف الله با كاشي هاي فيروزه اي زيبا و صنايع دستي زيباي اصفهان در ذهنمان نقش مي بندد. خوب، هر جاذبه گردشگري اصفهان نمادي از تاريخ، فرهنگ و هنر غني اين شهر توريستي ايران است، كشوري با تاريخ كهن.
كي بريم اصفهان؟
اصفهان يكي از پربازديدترين شهرهاي ايران و يكي از شلوغ ترين شهرهاي ايران است كه در تمام فصول سال گردشگران و مسافران زيادي دارد، اما نوروز و آغاز بهار يكي از شلوغ ترين ايام اصفهان است. زيرا در اين مواقع هوا معتدل و مطبوع است. بله، اگرچه نمي توان به راحتي از زيبايي پاييز اصفهان چشم پوشي كرد، اما خيابان هاي جلفا و مدينه سرم و چهار باغ عباسي كه در پاييز و همچنين زمستان اجرا مي شوند مي توانند جذاب تر از روزهاي پر عيد باشند. .
سفر به اصفهان
تور هوايي اصفهان
اگر ترجيح مي دهيد زمان را مديريت كنيد و فرصت بيشتري براي لذت بردن از سفر خود داشته باشيد، قطعا تور اصفهان بهترين گزينه براي شماست! در اين صورت مي توانيد در عرض يك ساعت از فرودگاه تهران به فرودگاه اصفهان برسيد. ضمناً قيمت پرواز اصفهان بسته به زمان تهيه تور كاملاً متفاوت است و پكيج تور شامل خريد بليط رفت و برگشت، رزرو هتل و هماهنگي ترانسفر، گشت شهري اصفهان و وعده هاي غذايي با توجه به درخواست مسافران شما مي باشد.

در نتيجه تور هوايي اصفهان مي تواند يكي از بهترين و راحت ترين انتخاب ها براي سفر به اين شهر جذاب باشد. در زير از مزاياي سفر به اصفهان با هواپيما مي گوييم:
مهم ترين و اولين دليلي كه براي شما به عنوان يك گردشگر اهميت دارد، تورهاي لحظه آخري است كه به ندرت در وسايل نقليه ديگر ديده مي شوند.
امكانات و خدمات برتري كه در كشتي دريافت مي كنيد بسيار برتر از ساير روش هاي حمل و نقل است.
شايد باورش سخت باشد، اما هواپيماها نسبت به ساير وسايل نقليه ايمن تر هستند.
يكي ديگر از وظايف آنها اولويت دادن به رضايت مسافران در انواع خطوط هوايي است.
تورهاي ارزان اصفهان
توجه داشته باشيد كه بين سفر هوايي و زميني تفاوت زيادي وجود دارد. راحتي قطار و انتخاب سفر زميني، سرعت هواپيما و انتخاب سفر هوايي البته اگر تفاوت قيمت اين دو گزينه را در نظر نگيريم براي مردم براي رسيدن به اهدافشان بسيار مهم است. در صبح، هواپيما بهترين گزينه است:
سفر هوايي به اصفهان، از فرودگاه تهران تا اصفهان 1 ساعت طي خواهيد كرد.
پروازهاي اصفهان تابان، ايران اير، ماهان و قشم اير مي باشد.
در نهايت اگر از تور مسافرتي اصفهان با هواپيما سفر كنيد بدون شك سفري بي نظير و راحت را تجربه خواهيد كرد. نكته بسيار مهم ديگر اين است كه با هر بودجه اي كه در نظر داريد، مي توانيد از بين خطوط هوايي مختلفي كه در اختيار داريد يكي را انتخاب كنيد. استفاده از اين يكي از دلايل اصلي استفاده بيشتر افراد از هواپيما براي سفر به اصفهان است.
پيشنهاد سفر به اصفهان
تور زميني اصفهان
اگر تور قطار زميني به اصفهان را انتخاب مي كنيد، بايد بدانيد كه قطار تهران به اصفهان توقفگاهي است; بني از مشهد به اصفهان رفت و در تهران توقف كرد. به همين دليل رزرو قطار اين مسير تنها در روزهاي پيش فروش امكان پذير است. در مسير تهران به اصفهان قطارهاي غزال و خليج فارس 4 نفره و قطار ميلاد 6 نفره وجود دارد و براي پيمودن اين مسير در اطراف اصفهان بين 5 تا 6 ساعت در جاده هستيد. با هماهنگي آژانس مي توانند ماشين شخصي خود را با خود به مقصد ببرند.
سفر ارزان و لحظه آخري اصفهان
تور ارزان و لحظه آخري اصفهان امروز يكي از پرطرفدارترين و پرطرفدارترين تورهايي است كه افراد براي يافتن بهترين آن در آژانس هاي مسافرتي مختلف جستجو مي كنند. اما توصيه رامين گشت به شما اين است كه قبل از اينكه تصميم به رزرو تور اصفهان بگيريد، از مزايا و معايب تور لحظه آخري اصفهان اطلاعاتي داشته باشيد تا با خيال راحت تري به اين مقصد برويد. بنابراين، قبل از ديدن مزاياي تورهاي لحظه آخري، بايد از معناي اصلي اين تور بدانيد! تورهاي لحظه آخري زماني ارائه مي شود كه اپراتورهاي تور به دلايلي نتوانند صندلي هاي خود را پر كنند و تصميم به ارائه اين تورها با شرايط ويژه و تخفيف هاي جذاب بگيرند.
آخرين ساعت بازديد از اصفهان
به طور كلي سفرهاي گردشگري به اصفهان زير مجموعه هاي مختلفي دارد كه يكي از پرطرفدارترين آنها سفر ارزان و لحظه آخري به اصفهان است. هميشه بايد در انتخاب اين دسته از سفرها دقت كنيد تا سرتان را از دست ندهيد! بنابراين عده اي سودجو با تبليغ سفر لحظه آخري به اصفهان از شما پول مي گيرند و در نهايت با بدترين امكانات موجود شما را به سفر اصفهان مي فرستند. پس در انتخاب اين تورها دقت كنيد.
قيمت تورهاي لحظه آخري اصفهان حدود 20 تا 50 درصد كمتر از قيمت معمولي است، اما نكته ديگري كه براي گرفتن تور لحظه آخري اصفهان بايد بدانيد اين است كه مسيرهاي اصفهان چه با قطار و چه با هواپيما معمولا شلوغ نيستند. مسيرها و معمولاً از آن شروع مي‌شود، از قبل رزرو شده است، بنابراين به ندرت شنيده مي‌شود كه بليط لحظه آخري براي اين مسير اعلام شود!! پيشنهاد ما اين است كه قصد داريد به تور اصفهان برويد و زياد منتظر يك تور لحظه آخري در اصفهان نباشيد!
تور هوايي اصفهان
قيمت تور اصفهان
قيمت سفر به اصفهان به عوامل مختلفي از جمله طول سفر، تعداد روزهاي سفر، زمان سفر (فصل پرفصل يا فصل كم)، كيفيت و ستاره هتل، بر روي زمين بستگي دارد. يا در هوا ، خدمات مسافرتي و غيره بنابراين اگر در هتل هاي 2 يا 3 ستاره اقامت داشته باشيد و تورهاي زميني اصفهان (تور اصفهان با قطار و اتوبوس) را انتخاب كنيد، فهرست مي شوند. بدون شك قيمت تور اصفهان شما كمتر خواهد بود و در صورت اقامت در هتل هاي 5 ستاره و انتخاب تور هوايي اصفهان با پرواز تجاري و غيره، هزينه تور اصفهان براي شما گرانتر خواهد بود.
قيمت تور اصفهان
همچنين توجه داشته باشيد كه تور اصفهان در روزهاي خاص پرهزينه است و معمولا در روزهاي تعطيل، تولدها، شهدا و آخر هفته ها، تور اصفهان گرانتر خواهد بود. دليل اين امر افزايش متقاضيان تور اصفهان گردي است. اما در ابتداي هفته و بعد از تعطيلات مي توانيد از شركت هواپيمايي رامين گشت با بهترين قيمت درخواست مسافران تور اصفهان را داشته باشيد. براي مشاهده قيمت روز تور اصفهان كافيست با مشاوران رامين گشت تماس بگيريد، اطلاعات دقيقي به شما خواهند داد.
تور اصفهان از تهران و شهرستانها
خوشبختانه در سال‌هاي اخير با گسترش صنعت گردشگري در ايران، علاوه بر تهران، تورهاي اصفهان از شهرهاي ديگر نيز برگزار مي‌شود تا بيشتر گردشگران احساس راحتي كنند، ايران با فرودگاه اصفهان، در بسياري از شهرها تور ارائه مي‌دهد. تورهاي اصفهان معمولاً زميني هستند اما تورهاي اصفهان از تهران تنوع بيشتري را ارائه مي دهند. اگر در يكي از شهرهاي اطراف تهران زندگي مي كنيد، براي گزينه هاي بيشتر، خريد تور تهران به اصفهان را به شما توصيه مي كنيم. اما تورهاي اصفهان از شهرهايي مانند تهران، تبريز، شيراز، كرمانشاه و يزد برگزار مي شود.
اطلاعات مهم در مورد تور اصفهان
كد شهر:
+031
تفاوت زماني:
ويزا:
ندارد
واحد پول:
ريال
زبان رسمي:
فارسي
در شرايط اضطراري:
115
پليس:
110
ايستگاه آتش نشاني:
125
دين:
شيعه

منبع:تور اصفهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.