تور ازمير

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور ازمير

۹ بازديد

درباره سفر به ازمير
شهر ازمير به عنوان يكي از زيباترين و محبوب ترين شهرهاي ساحلي تركيه شناخته مي شود كه جاذبه هاي آن در تمامي مناطق تاريخي، طبيعي و تفريحي مي تواند براي شما گردشگران عزيز شگفت انگيز و بي نظير باشد. در سفر به ازمير حتما يك جاذبه هيجان انگيز و پويا به نام پياده روي خيابان ازمير را در برنامه تفريحي خود قرار دهيد و تجربه هاي تفريحي و آبي بي نظير در سواحل زيباي آن را از دست ندهيد. شهر زيباي ازمير جاذبه ها و جاذبه هاي گردشگري خاص خود را دارد. شهر ازمير به مرواريد درياي اژه نيز معروف است و اين شهر با حال و هواي اژه اي، سواحل پرچم آبي، طبيعت پاك، روستاهاي زيبا و مكان هاي تاريخي معروف ميزبان خوبي براي گردشگران و مسافران است.
بازديد از ازمير
شهر زيباي ازمير به دليل قرار گرفتن در سواحل زيباي تركيه اغلب مكاني ايده آل براي تفريح و استراحت شهري محسوب مي شود و منطقه بندري با انواع تفريحات مانند قايقراني، گشت و گذار، موج سواري، پارك آبي، ماهيگيري. . و غواصي از تفريحات ازمير است. همچنين منطقه ساحلي چشمه در فاصله يك ساعتي ازمير قرار دارد كه نه تنها توجه گردشگران محلي را به خود جلب مي كند. اما بسياري از گردشگران خارجي از سراسر جهان جذب اين مكان مي شوند. شبه جزيره Karaburon بهترين گزينه براي غواصي است و پارك هاي آبي Balchava، Guzel Bahçe و Pamukkak لذت و هيجان را حتي براي افراد متوسط و ضعيف ارائه مي دهد. اگر دوست داريد ساعت ها در نزديكي ساحل به ماهيگيري بپردازيد، مكان هاي ساحلي سرگرم كننده زيادي در ازمير پيدا خواهيد كرد.
گردشگري ازمير، تركيه
تور ازمير زد
منظور از سفر هوايي ازمير، سفر به اين شهر زيبا و زيبا با استفاده از بليط هواپيما است. و اگر با سفر رامين گشت ازمير همراه بوده باشيد حتما مي دانيد كه خدمات مسافرتي هوايي به صورت پكيج يا پكيج و همچنين خدمات متنوع مي باشد. مانند رزرو بليط هواپيما، خدمات متنوع مربوط به اقامت و رزرو هتل و تورها و... و ما برنامه هاي متفاوت و خاطره انگيزي براي ارائه بهترين ها به شما داريم. تورهاي ازمير تركيه فقط به صورت هوايي و مستقيم برگزار مي شود. شركت هاي هواپيمايي كه مسئوليت اين پروازها را بر عهده دارند عبارتند از: ايران اير، ايران اير تور، آتا، كوشمير، آنادولو جت و تركيش. اين پروازها روزهاي يكشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از تهران به ازمير انجام مي شود. پنجشنبه و جمعه و 3 ساعت و 30 دقيقه به اين مكان برسيد.
خرخر كردن
مسئله بزرگ بعدي در مورد سفر هوايي در ازمير اين است كه نرخ پرواز ازمير بر اساس ماه هاي مختلف سال متفاوت است. بنابراين توصيه مي كنيم پروازهاي فرست كلاس و بيزينس كلاس تهران - ازمير را از قبل خريداري كنيد. همچنين خريد پروازهاي كلاس اكونومي را زياد معطل نكنيد و بليط مورد نظر خود را حداقل ۱ تا ۳ ماه زودتر خريداري كنيد. در نهايت، معمولاً ارزان ترين ماه براي خريد بليط هواپيما به ازمير ژانويه است، يعني از اواسط دسامبر تا اوايل فوريه.

تور ازمير
سفر به ازمير با اتوبوس و قطار سازماندهي مي شود، اما تفاوت بين تور و سفر زميني شما در ازمير بستگي به نحوه سفر شما دارد. براي مثال اگر قصد داريد با قطار به ازمير سفر كنيد، قطار روزهاي يكشنبه و چهارشنبه از تهران به مقصد وانگ كرج، قزوين، تاكستان، خرم دره، زنجان، ميان، خراسانك و مراغه حركت مي كند. ، از عجب شير، تبريز، سلماس و رازي (مرز نقطه صفر) مي گذرد و در نهايت به كاپي كوي و سپس وان مي رسد. براي رفتن به شهرهاي ديگر ازمير با همين قطار به وان و از آنجا به شهرهاي ديگر ازمير خواهيد رفت. از طرفي اگر قصد خريد يا رزرو سفر زميني به ازمير با اتوبوس را داريد، روش انجام آن براي هر شهر كاملاً متفاوت است. اين در حالي است كه تورهاي زميني ازمير در فصل تابستان كه بر تعداد متقاضيان اين تور افزوده مي شود، به روش هاي مختلفي انجام مي شود.
سفر زميني به اطراف ازمير
از آنجايي كه در حال حاضر امكان سفر به تركيه از طريق زميني وجود دارد، اما اكثر گردشگران ترجيح مي دهند كه از طريق هوايي به ازمير سفر كنند. اما آيا در اين موضوع بازديد زميني ازمير انجام خواهد شد؟ بايد بگوييم كه اين تورها عمدتاً در شرايط ايده آل و عادي و از همه مهمتر در ايام نوروز و گردشگري توسط آژانس رامين گشت انجام مي شود. آژانس هاي مسافرتي تنها در زماني كه تعداد و تقاضاي مسافر به اوج مي رسد اقدام به برگزاري تورهاي زميني ازمير مي كنند كه به دليل قيمت پايين تورهاي زميني ازمير متقاضيان زيادي دارد.
سفري كوچك و لحظه آخري به ازمير
سفر ارزان به ازمير مي تواند يك سفر بي كيفيت يا يك سفر خوب و ارزان باشد! بسته به انتظاري كه از سفر خود داريد، هتل هاي 3 يا 4 ستاره قيمت مناسبي براي سفر شما به ازمير دارند. اما شكي نيست كه گردشگراني كه به ازمير مي آيند به دنبال امكانات و خدمات لوكس هستند. فعاليت هاي آبي هيجان انگيز و غذا و نوشيدني نامحدود در هتل هاي يول همچنين مدت زمان سفر به ازمير يك هفته مي باشد. بنابراين كيفيت غذا و امكانات ارائه شده توسط هتل حائز اهميت است. پس توصيه رامين گشت براي سفر به ازمير اين است كه براي سفر به ازمير كمي اضافه هزينه كنيد!
سفر هوايي به ازمير
يكي ديگر از راه هاي ارزان براي سفر به اين مكان، خريد يك پرواز لحظه آخري به ازمير است. پس اين سوال پيش مي آيد كه آيا فرصت سفر با آخرين تور ازمير را داريد؟ زيرا اگر هواپيما تا آخرين لحظه پر نباشد بايد با قيمت بسيار پايين فروخته شود تا ظرفيت آن تمام شود، بنابراين قيمت سفر به ازمير بسيار مناسب است و مي توانيد اطلاعاتي در مورد سفر ارزان ازمير به شما بدهيد. تنها مشكل اين است كه شما بايد به سرعت براي سفر به ازمير برنامه ريزي كنيد.
بدون شك بهترين راه براي خريد تورهاي ارزان قيمت ازمير خريد تور لحظه آخري ازمير است. در اين صورت با نزديك شدن به فصل تابستان، قيمت ها كاهش چشمگيري پيدا مي كند و مي توانيد تورهاي ارزان قيمت ازمير را خريداري كنيد. براي خريد تور لحظه آخري ازمير در هر ساعت از شبانه روز مي توانيد به سايت رامين گشت مراجعه كنيد و بهترين تورهاي ازمير را از گزينه هاي مختلف خريداري كنيد. سفري فراموش نشدني به ازمير را با مجموعه سفرهاي رامين گشت تجربه كنيد.
تور ازمير
قيمت تور ازمير
هزينه پرواز ازمير بستگي به هتل و ايرلاين انتخابي براي سفر دارد. طبيعتا با انتخاب بهترين هتل ها و پروازهاي بين المللي از سفر خود لذت بيشتري خواهيد برد. تعدادي هتل در ازمير در مركز شهر و تعدادي ديگر در نزديكي سواحل اين شهر وجود دارد كه مي توانيد گزينه هاي جالب زيادي را از آنها دريافت كنيد. همچنين توجه داشته باشيد كه هزينه تور ازمير در صورت انتخاب ايرلاين هاي خارجي بيشتر از ايرلاين هاي داخلي است و زمان سفر شما نيز عامل بسيار مهمي در تعيين قيمت تور ازمير است. تور ازمير در تابستان و نوروز معمولاً گرانتر از روزهاي ديگر سال است.
قيمت سفر ازمير
در خصوص هزينه سفر ازمير، هزينه اين سفر در عيد نوروز و فصل تابستان افزايش مي يابد زيرا در اين ايام پذيراي گردشگران اروپايي و آمريكايي در اين شهر توريستي است. البته در فصل تابستان با توجه به تعداد زياد گردشگران از سراسر جهان، قيمت توريست در ازمير افزايش مي يابد. اما در فصل پاييز و زمستان از تعداد گردشگران شهر كاسته مي شود و مي توانيد تورهاي تخفيف دار ازمير (لحظه آخر) را پيدا كنيد.
در نهايت يكي ديگر از عوامل موثر بر قيمت تورهاي ازمير، انتخاب آژانس مسافرتي ارائه دهنده تور ازمير است. به عنوان مثال، ممكن است در يك روز معين، دو تور در ازمير كه ممكن است بليط پرواز و هتل يكساني داشته باشند، قيمت هاي متفاوتي داشته باشند زيرا توسط دو آژانس مسافرتي متفاوت ارائه مي شوند. البته ممكن است اين عامل در قيمت تور تاثير چنداني نداشته باشد و تفاوت قيمت آن كم باشد.
تورهاي ارزان ازمير
از تهران و شهرستان به ازمير سفر كنيد
تور ازمير از تهران، شيراز، اصفهان، مشهد و تبريز و ... يكي از متداول ترين تورهايي است كه در سراسر ايران برگزار مي شود و اگر ساكن ساير استان ها و شهرهاي ايران هستيد، توصيه مي كنيم با متخصصين آن بازديد كنيد. از آژانس رامين براي رزرو تور مورد نظر خود تماس بگيريد.
اطلاعات مهم در مورد تورهاي ازمير
كد منطقه:
+۹۰
تفاوت زماني:
-1:30
ويزا:
انجام ندهيد
واحد پول:
لير
زبان رسمي:
بوقلمون
فوري:
112
پليس:
5274503
ايستگاه آتشنشاني:
110
دين:
اين

 

منبع:تور ازمير

 

تاریخچه شهر ازمیر

قدمت شهر ازمیر به ۶۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح برمی‌گردد. این شهر امپراتوری‌های زیادی را پشت سر گذاشته و پادشاهان بسیاری در دوره‌های تاریخی گوناگون آن حکمرانی کرده‌اند. دوره‌های تاریخی این شهر را می‌توان به ۷ قسمت تقسیم کرد.اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی

عصر مفرغ، عصر طلایی، عصر آهن، عصر زوال، عصر امپراتوری رم، دوران امپراتوری بیزانس و دوران امپراتوری عثمانی فصول مختلف تاریخ این شهر هستند. در عصر طلایی همانطور که از اسمش پیداست ازمیر بیشترین پیشرفت و توسعه را داشته است. در این دوران که حدود یک قرن به درازا انجامید، با رهبری میلوتوس مناطق مصر، سوریه و لبنان تحت سیطره ازمیر درآمد. بعد از این دوران عصر زوال سر رسید که در به مدت ۲۰۰ سال این شهر در تاریکی و خاموشی به سر برد. جاذبه های ازمیر ترکیه

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.