تور فرانسه

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور فرانسه

۱۰ بازديد

درباره سفر به فرانسه
فرانسه با فرهنگ غني و منحصر به فرد، پياده روي هاي شگفت انگيز، مناظر طبيعي زيبا، كافه هاي مفرح و جذاب، بازارهاي رنگارنگ و آثار معماري منحصر به فرد، گردشگران زيادي را از سراسر جهان به خود جذب مي كند. البته وقتي فرانسه را مي شنويد، قطعا به معماري و هنر شگفت انگيزي فكر مي كنيد كه شما را شگفت زده مي كند. فرانسه داراي جاذبه هاي متنوعي است كه محبوبيت زيادي در سراسر جهان به دست آورده اند و مكان هاي جالبي كه هر روز كشف مي شوند. اين كشور از نظر تنوع و گستردگي فرهنگي زيباست و مي توانيد آن را از گالري هاي هنري، جاذبه هاي فرهنگي، كاخ هاي باشكوه و آثار معماري شگفت انگيز مشاهده كنيد. در نهايت، فرانسه يكي از مقاصد برتر گردشگري در جهان است كه هر ساله پذيراي 89 ميليون گردشگر است.
تور فرانسه
شرايط اخذ ويزاي فرانسه
براي ويزاي توريستي فرانسه ابتدا بايد در سفارت رزرو كنيد. ويزاي فرانسه نيازي به مصاحبه ندارد فقط به دفتر VFS GLOBAL مراجعه كنيد و مدارك و اثر انگشت خود را ارسال كنيد. در مورد ويزاي توريستي فرانسه بايد 1 تا 3 ماه قبل از تاريخ سفر اقدام كنيد و پس از 21 روز كاري پاسخ ويزاي توريستي فرانسه را به شما اطلاع خواهيم داد. دريافت ويزاي فرانسه از آژانس رامين گشت كه داراي ضمانت پرداخت مي باشد را توصيه مي كنيم. مطابق شكل زير مبلغ واريزي برگشت از كشور فرانسه با توجه به شرايط مسافر توسط آژانس مسافرتي اعلام مي گردد. مسافران مجرد يا متاهل مي توانند تا 1 ميليارد تومان هم برسند. متغير خواهد بود. ضمانت نامه رفت و برگشت به صورت ضمانت نامه بانكي يا چك رمزدار قابل پرداخت به آژانس مسافرتي صادر مي شود و سررسيد آن دو روز پس از پايان سفر به پاريس مي باشد.
ويزاي فرانسه
در نهايت به ياد داشته باشيد كه قيمت ويزاي فرانسه 400 يورو است (200 يورو از اين مبلغ پس از صدور ويزا اخذ مي شود). اما اين همه هزينه نيست! بسته به نوع ويزاي درخواستي، هزينه اي بايد در سفارت فرانسه پرداخت شود. به عنوان مثال، اگر براي ويزاي توريستي فرانسه اقدام مي كنيد، بايد 60 يورو به اضافه 9 درصد ماليات به سفارت فرانسه بپردازيد.
توريستي ترين شهرهاي فرانسه براي بازديد
شهر پاريس؛ شهر عاشقان، يكي از زيباترين شهرهاي فرانسه
پاريس يكي از مهم ترين شهرهاي اروپاست كه به دليل جاذبه هاي مختلف سالانه پذيراي مسافران و گردشگران زيادي از سراسر جهان است. اين شهر موقعيت هاي زيادي را پشت سر گذاشته است. اين كشور غرق در تاريخ است و مي توانيد در سفر به پاريس شاهد فراز و نشيب هاي اين كشور باشيد. فرانسه هيچ چيز بهتر از بازديد از پاريس در يك شب پر نور فرانسوي و قدم زدن در برج ايفل يا لوور نيست.

سفر پاريس
شهر كن فرانسه يكي از ديدني ترين شهرهاي اين كشور براي علاقمندان به فيلم است
شايد هيچ شهر اروپايي چهره هاي مشهور سينما دعوت شده به جشنواره كن را نديده باشد! در سفر به فرانسه بايد از اين شهر كه يكي از هيجان انگيزترين شهرهاي فرانسه است ديدن كنيد. از غذاهاي خوشمزه فرانسوي در رستوران ها و سواحل مجلل ديدن كنيد و از دست ندهيد. اين شهر توريستي امكانات زيادي دارد و به يك مقصد لوكس براي گردشگران تبديل شده است.به خاطر جشنواره كن سفر كنيد. اگر به دنبال سفري مجلل و خاطره انگيز هستيد، كن، يكي از زيباترين شهرهاي فرانسه، مقصد مناسبي براي شماست.
برخيز
فرانسه، نيس يكي از زيباترين شهرهاي سواحل مديترانه است
اقامت در يكي از بهترين هتل هاي جهان در سواحل شني نيس، تجربه اي فراموش نشدني از شهرهاي شگفت انگيز فرانسه است كه مي توانيد در شن هاي سواحل آن استراحت كرده و آفتاب بگيريد يا در درياي فيروزه اي مديترانه شنا كنيد. دريا.. در اين شهر علاوه بر فعاليت هاي ساحلي، مي توانيد جاذبه هاي تاريخي مختلفي را ببينيد: Colline du Chateau، قلعه تپه اي روي بام Denis و Vieux Nice با ساختار قديمي اش.
چرخه نيست
شهر ليون فرانسه به فهرست ميراث جهاني يونسكو اضافه شد.
ليون شهري با قدمت 2000 ساله است كه با قدم زدن در كوچه پس كوچه هاي آن مي توانيد به تمدن باستاني اين شهر نزديك شويد. اگر مي خواهيد از شهرهاي معروف فرانسه ديدن كنيد؛ ليون يكي از مقاصد جذاب و نهايي خواهد بود، تئاترها و تئاترهاي ليون شهرت جهاني دارند و هنرمندان تئاتر را به ليون به عنوان يكي از شهرهاي فرانسه جذب مي كنند.
تور تركيبي فرانسه
سفر به فرانسه يا سفر به فرانسه كه در منطقه شينگن و قلمرو 27 كشور عضو اتحاديه اروپا انجام مي شود، مي تواند از نظر اقتصادي خوب باشد. با اخذ ويزاي شينگن از يكي از كشورهاي حوزه شنگن مي توانيد بدون محدوديت مرزي به 27 كشور عضو شنگن سفر كنيد. در ضمن همكاران ما در آژانس هواپيمايي رامين گشت مي توانند ارزان ترين تور تركيبي فرانسه را به تعداد شب مورد نظر در اختيار شما قرار دهند و تمامي تجهيزات لازم را با نازلترين قيمت براي تور تركيبي اروپا در فرانسه تهيه كنند. تورهاي تركيبي فرانسه مي تواند شامل چندين كشور يا شهرهاي زيبا و مهم اروپايي مورد علاقه شما باشد، بنابراين مسافراني كه خواهان ارزان ترين تورهاي تركيبي فرانسه به صورت فردي يا گروهي هستند مي توانند از مزاياي لازم براي صرفه جويي در هزينه بهره مند شوند.
تور تركيبي فرانسه
جذابيت شهرهاي اروپايي اين امكان را فراهم مي كند كه در اكثر تورهاي تركيبي رامين تور چند شب را در اين شهر زيبا بگذرانيد! علاوه بر سفرهاي هفتگي به پاريس، سفرهاي 5 روزه و 8 روزه به فرانسه، سفرهاي مشترك به فرانسه و ساير كشورها مانند ايتاليا، اسپانيا، آلمان، هلند، بلژيك و ... توسط ما برگزار مي شود. گروه در بهار و تابستان . همچنين به مناسبت كريسمس امكان سفرهاي مشترك به فرانسه وجود دارد و در اكثر سفرهاي مشترك كه فرانسه يكي از مقاصد آن است، ورود معمولا از پاريس خواهد بود. براي اينكه بدانيد هر تور از كدام كشور حركت مي كند، علاوه بر برنامه سفر درج شده در صفحه تور، مي توانيد از نماينده فروش رامين گشت نيز سوال كنيد.
آژانس هواپيمايي رامين گشت تمام تلاش خود را براي تسهيل خريد هتل هاي فرانسه، بليط هواپيما فرانسه، بيمه مسافرتي و ... انجام داده است. رزرو و خريد آنلاين گردشگري با تمامي پروازهاي داخلي و خارجي و ارزان ترين و مجلل ترين هتل هاي فرانسه با قيمتي ارزان بهترين انتخاب را به شما ارائه مي دهد. از ديگر ويژگي هاي اين وب سايت مجموعه مسافرتي اين است كه مشخصات هتل هاي مورد نظر از نظر كيفيت، خدمات هتل و موقعيت مكاني با توضيحاتي در وب سايت منتشر شده است. كافيست هتل مورد نظر را در سايت پيدا كرده و بر روي آن كليك كنيد تا تمامي اطلاعات نمايش داده شود، در صورتي كه هتل مورد نظر در سايت نبود و يا پرواز مورد نظر در سايت موجود نبود با كارشناسان ما تماس بگيريد. رامين گشت براي رزرو بهترين قيمت بليط هواپيما فرانسه و هتل ارزان با ويزاي رايگان فرانسه و خدمات دلخواه.
تورنئو ايرفرانس
در نهايت بايد بدانيد كه ايرلاين هايي كه از مسير تهران-پاريس استفاده مي كنند عبارتند از: لوفت هانزا، قطر ايرويز، امارات، ايران اير و ايرفلوت كه از مسير تهران-پاريس استفاده مي كنند. لازم به ذكر است كه قيمت بليط هواپيما تهران به فرانسه براي پرواز مستقيم تهران به پاريس و همچنين قيمت و هزينه بليط ساير شهرهاي توريستي فرانسه به عوامل مختلفي بستگي دارد. قبل از خريد بليط هواپيما فرانسه از ايران بايد در نظر داشته باشيد كه قيمت بليط هواپيما فرانسه ابتدا به شهر مورد نظر و مسافت آن بستگي دارد و در مرحله بعد - تاريخ برگشت هواپيما. نوع پرواز و ايرلاين مورد نظر شما و در نهايت انتخاب كلاس پروازي از كلاس اكونومي به بيزينس كلاس و فرست كلاس بستگي به انتخاب شما دارد.
در نهايت مسافران عزيز مي توانند براي مشاهده قيمت ها و خريد و رزرو بليط فرانسه، با وارد كردن اطلاعات لازم در مورد پرواز مورد نظر، از قيمت واقعي، به قسمت خريد آنلاين بليط آژانس هواپيمايي رامين در صفحه اصلي اين سايت مراجعه كنند. از بليط هواپيما فرانسه و شهر. در مورد گردشگري اطلاعات كسب كنيد.
تور تركيبي فرانسه
هزينه سفر به فرانسه
هزينه تور فرانسه در مقايسه با ساير تورهاي اروپايي مي تواند گران باشد. به طور كلي هزينه تور فرانسه به عوامل مختلفي از جمله نرخ روزانه به يورو، بليط هواپيما رفت و برگشت، هتل محل اقامت، تعداد شب ها و خدمات دريافتي در طول سفر بستگي دارد. شما براي 4 شب اقامت در هتل 4 ستاره فرانسه 690 يورو مي پردازيد و به ياد داشته باشيد كه اين قيمت شامل قيمت پرواز فرانسه (بليط رفت و برگشت) و پروازهاي تهران نيز خواهد بود. گرانتر از پرواز مستقيم به پاريس است. يكي از مهم ترين سوالات تعداد روزهاي اقامت و البته زمان سفر در فرانسه است. به عنوان مثال، هزينه سفر به فرانسه براي مدت كوتاهي كاهش مي يابد، در حالي كه در هواي خوب يا تعطيلات اصلي مقصد، قيمت افزايش مي يابد. باز هم تعداد شهرهاي بازديد شده روي قيمت تاثير مي گذارد. سفرهاي تركيبي به فرانسه معمولا گران هستند و با در نظر گرفتن تمامي اين عوامل، قيمت سفر به فرانسه در حال حاضر بسته به نوع پرواز و هتل انتخابي شامل قيمت هاي متفاوتي مي شود.
قيمت سفر به فرانسه
در ضمن اگر در اولين ماه سال يعني ژانويه تصميم به سفر با تور فرانسه داريد مي توانيد به راحتي تور فرانسه ارزان را رزرو كنيد زيرا در آن مدت هوا بسيار سرد است و آرام ترين زمان براي گردشگران خواهد بود. با اين حال براي سفر اقتصادي ابتدا بايد در مورد سليقه و ترجيحات خود به نتيجه برسيد تا بتوانيد تور فرانسه متناسب با قيمت خريد و تقاضاي خود را بيابيد. البته مي توانيد از پكيج هاي مختلف درج شده در بالاي همين صفحه ديدن كنيد و با كارشناسان سفر اروپا رامين گشت تماس بگيريد.
نمايي از فرانسه از تهران و شهر
در مورد پروازهاي فرانسه بايد بگوييم كه نقطه شروع تمامي تورهاي آن به صورت پيش فرض تهران است و مي تواند مبدا حركت را به شهرهاي ديگر كشور تغيير دهد. تورهاي فرانسه از شهرهاي بزرگ كشورمان مانند: تبريز، شيراز، اصفهان، كيش، مشهد، اهواز و ... توسط واحدها در تعدادي از فصول گردشگري برگزار مي شود. براي رزرو تور فرانسه مي توانيد با شماره تماس آژانس هواپيمايي رامين گشت تماس بگيريد.

اطلاعات مهم تور فرانسه

پيش شماره :
+33

اختلاف زمان :
-2:30

ويزا :
دارد

واحد پول :
يورو

زبان رسمي :
فرانسوي

اورژانس :
15

پليس :
17

آتش نشاني :
18

مذهب :
كاتوليك

 

منبغ:تور فرانسه

یادگیری زبان فرانسوی یکی از مهم‌ترین تجارب زبانی می‌تواند باشد که به شما کمک می‌کند ارتباطات بین‌المللی را بهبود دهید و فرهنگ جهانی را بشناسید. زبان فرانسوی، به عنوان یکی از زبان‌های رسمی سازمان ملل متحد و زبان‌های اصلی ادبیات، هنر، و فرهنگ جهانی، دارای اهمیت بسیاری است. یادگیری این زبان می‌تواند به شما کمک کند تا از فرهنگ فرانسه و کشورهای فرانسوی‌زبان دیگر بهتر آگاهی پیدا کنید و به راحتی با افراد این کشورها در ارتباط باشید.

 

برای یادگیری فرانسوی، روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آنها بهره ببرید. مهمترین روش‌ها شامل شرکت در کلاس‌های زبان، استفاده از منابع آموزشی متنوع از جمله کتاب‌ها، فیلم‌ها، و پادکست‌ها، مکالمه با افراد بومی زبان فرانسوی، و استفاده از نرم‌افزارها و برنامه‌های کامپیوتری آموزشی می‌باشند. همچنین، تمرین منظم و پیوسته و تمرکز بر مهارت‌های مختلف زبانی از جمله خواندن، نوشتن، شنیدن، و صحبت کردن از عوامل اساسی موفقیت در یادگیری زبان فرانسوی به شمار می‌آید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.