تور مالديو

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور مالديو

۱۳ بازديد

درباره تور مالديو
مالديو كشوري جزيره اي در اقيانوس هند و جنوب غربي هند است و پايتخت آن ماله است. جمعيت اين كشور حدود 515 هزار نفر و واحد پول آن روفيا مالديو است. زبان رسمي كشور ديوهي و دين رسمي كشور اسلام است و انجام ساير اديان در ملاء عام ممنوع است. قابل تعقيب مالديو از نظر جمعيت و مساحت كوچكترين كشور قاره آسيا محسوب مي شود و زمين اين كشور حدود 1.5 متر از سطح دريا ارتفاع دارد و به همين دليل پست ترين كشور جهان نيز ناميده مي شود.
تور مالديو
جزاير مالديو هميشه يكي از محبوب ترين و جذاب ترين مقاصد براي غواصان بوده و ايستگاه هاي غواصي زيادي در اين جزاير وجود دارد. برخي از جاذبه هاي زيبا و زيباي مالديو عبارتند از: جزيره آليماتا، مسجد بزرگ زيبا (سلطان محمد)، بناي يادبود سونامي، موزه ملي مالديو، مسجد هوكورو ميسكي، ريف مانتا،... همچنين مالديو يكي از رمانتيك ترين مكان هاست. براي زوج هاي جواني كه به دنبال مقصد ماه عسل هستند. مالديو متشكل از 1192 جزيره مرجاني در سواحل جنوب غربي هند است كه محل زندگي 200 نفر بومي و 100 نفر از آنها به گردشگري اختصاص دارد.
تور مالديو يكي از پرطرفدارترين تورهاي آسيايي آژانس مسافرتي رامين گشت است كه بنا به دلايلي يكي از سفرهاي لوكس خارج از كشور محسوب مي شود. علاوه بر اين، جغرافياي فوق‌العاده اين كشور و زيبايي منعكس شده و بكر جزاير، آن را به يكي از شلوغ‌ترين مقاصد ساحلي جهان در سال‌هاي اخير تبديل كرده است. از طرفي عدم وجود ويزاي مالديو براي سفر به اين مقاصد باعث شده تا تورهاي لحظه آخري مالديو به يكي از پرطرفدارترين تورهاي تابستاني و تورهاي ارزان مالديو به يكي از پرطرفدارترين تورها تبديل شوند. در زمستان امسال
سفر رام به مالديو
شرايط ويزا و مدارك مورد نياز براي سفر به مالديو
قبل از سفر به مالديو نيازي به درخواست ويزا نيست و مهم نيست كه از كدام كشور پاسپورت داريد. به طور معمول ويزاي فرودگاه مالديو براي شما صادر مي شود و زماني كه به فرودگاه مالديو رسيديد، فرم ويزا را در فرودگاه پر مي كنيد و ويزاي فرودگاه مالديو را در پاسپورت خود مهر مي كنيد. تنها مداركي كه براي سفر به مالديو لازم است پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، كوپن رزرو اتاق در يكي از هتل هاي مالديو با تاريخ ورود و خروج است. حداكثر اقامت در مالديو 30 روز است و بهتر است براي سفر با تور مالديو تور مورد نظر را از رامين گشت خريداري كنيد تا نگران رزرو هتل، بليط هواپيما مالديو، ويزا و حمل و نقل و غيره نباشيد. در مالديو كالا دريافت نكنيد.
ويزاي مالديو بگيريد
تور هوايي مالديو
نكته تور هوايي اين است كه شما از طريق تور مسافرتي رامين گشت كه خدماتي مانند بليط هواپيما و رزرو هتل را ارائه مي دهد به تور مالديو هوايي خواهيد رفت و اگر قبلا سفر كرده ايد مي دانيد كه خدمات مسافرتي هوايي در اين راستا مي باشد. به عنوان يك بسته پيچيده يا كامل كه شامل خدماتي مانند رزرو هواپيما، خدمات اقامتي و هتل، گشت و گذار و غيره است، تعريف مي شوند. ما در آژانس رامين گشت با ارائه بسته هاي مسافرتي متنوع و قيمت هاي مقرون به صرفه در طيف هاي مختلف تلاش مي كنيم تا ميزباني مناسب براي يك روز فراموش نشدني از سفر هوايي شما به مالديو باشيم.
در زير لازم است بدانيد كه هيچ پرواز مستقيمي از ايران براي تورهاي مالديو وجود ندارد، اما تورهاي مالديو در تمام طول سال با پروازهاي غيرمستقيم معتبر و برجسته در سراسر جهان از جمله: خطوط هوايي اتحاد - امارات - قطر - تركي - ايرفلوت - فلاي دبي در دسترس هستند. - عمان اير يك پرواز يك توقف به ماله ارائه مي دهد.
تور پوكو مالديو
ارزان و بهترين تور مالديو
قبل از هر چيز توجه داشته باشيد كه فصل كم توريستي در مالديو از ارديبهشت شروع مي شود و تا اكتبر ادامه دارد كه بسته به آب و هوا بهترين زمان براي يك سفر مقرون به صرفه و اقتصادي به مالديو است. اگر به دنبال سفر لحظه آخري و ارزان به مالديو هستيد، مي توانيد اين زمان از سفر خود را انتخاب كنيد. همچنين فصل كم گردشگري در مالديو يا مالديو از ارديبهشت آغاز مي شود اما قيمت سفر در مالديو بر خلاف فصل پربازديد بسيار مناسب خواهد بود.
در اين مواقع است كه شاهد بارش باران هاي موسمي در مالديو هستيم و اگر در اوج باران هاي موسمي سفري به مالديو رزرو كنيد يا بخريد، مي توانيد از غواصي، موج سواري و ساير گشت هاي دريايي لذت ببريد. پس از آن لذت ببريد، اگر به دنبال سفر لحظه آخري مالديو يا معاملات سفر به مالديو هستيد، بايد پايان فصل شلوغ سفر مالديو را براي سفر به اين كشور انتخاب كنيد كه در اين مدت قيمت هاي سفر ارزان تر است و شامل معاملات لحظه آخري مي شود. قيمت ارز.
تعطيلات لحظه آخري مالديو
در نهايت يك عامل مهم در ارائه تور لحظه آخري مالديو وجود بليط چارتر در مسير تور مالديو است كه ارتباط مستقيمي با استقبال مردم و گردشگران دارد و به همين دليل عموما تورهاي لحظه آخري مالديو هستند. در اكثر فصول سال موجود است. پيشنهاد تور لحظه آخري براي مسيرهاي مختلف متفاوت است. اگر مي دانيد كدام قسمت از سفر هزينه بيشتري دارد، مي توانيد آن را به راحتي و فقط هوشمندانه مديريت كنيد و تورهاي ارزان مالديو را انتخاب كنيد و از سفري مقرون به صرفه لذت ببريد.

 

قيمت سفر مالديو
هزينه تور مالديو نسبت به ساير تورهاي خارجي در ايران بسيار بالاست. هزينه تور مالديو به عوامل مختلفي از جمله: كيفيت پرواز، تعداد روزهاي اقامت در جزيره، اقامت، فرصت هاي گردشگري، وعده هاي غذايي، برنامه هاي سرگرمي، زمان بازي و ... بستگي دارد. مثلا خريد يك سفر ارزان به مالديو در فصل توريستي غير ممكن است!! با توجه به افزايش تقاضا، ميزان سفر به مالديو نيز افزايش يافته است. همچنين هر چه تعداد سرويس ها و پاركينگ ها بيشتر باشد، قيمت سفر شما به مالديو نيز افزايش مي يابد. شما عزيزان مي توانيد مالديو لحظه آخري و ارزان را از طريق سايت آژانس مسافرتي رامين گشتي رزرو كنيد و سفري مقرون به صرفه و خاطره انگيز داشته باشيد.
قيمت تور مالديو
براي تجربه يك تور ارزان مالديو مي توانيد در فصلي كه گردشگران كمتري به مالديو سفر مي كنند، تور مالديو را خريداري كنيد. اين فصول كه معمولاً فصل باراني جزيره است، هواي گرم دارد كه منجر به افزايش رطوبت و سفر گردشگران كمتري به اين منطقه مي شود. به همين دليل نرخ رزرو هتل و پرواز به ميزان قابل توجهي كاهش يافته و اكثر تورهاي مالديو در اين مدت لحظه آخري هستند. در فصل پاييز و زمستان به دليل آب و هواي نسبتا خنك جزيره تعداد گردشگران بسيار بيشتر مي شود و پس از آن قيمت تورهاي مالديو افزايش مي يابد.
هزينه اقامت در هتل مالديو چقدر است؟
اكثر هتل هاي مالديو بسيار زيبا و راحت هستند و همه آنها پنج ستاره و UAL هستند. برخي از آنها آنقدر جالب هستند كه خود گردشگران را جذب مي كنند. بنابراين هزينه اقامت در اين هتل ها بايد بسيار گران باشد. يك شب اقامت در هتل پنج ستاره مالديو از حدود ۷ ميليون تومان شروع مي شود و براي اتاق دو تخته تا ۴۰ ميليون تومان مي رسد. طبيعي است كه اقامت در بهترين هتل هاي مالديو براي شما هزينه زيادي دارد. اما اگر مي خواهيد كمتر هزينه كنيد و خدمات بهتري دريافت كنيد، تورهاي رامن گشت را تهيه كنيد.
هزينه اقامت در مالديو
تور مالديو از تهران و شهرستان
در مورد پروازهاي مالديو، تهران نقطه مبدأ تمامي اين سفرها است و علاقه مندان مي توانند مبدأ را به شهرهاي ديگر ايران نيز تغيير دهند. به عنوان مثال تورهاي مالديو از تبريز، شيراز، اصفهان، رشت، كرمان، سر، مشهد و ... توسط آژانس ها با قيمت هاي مقرون به صرفه در فصول خاص گردشگري سال برگزار مي شود.

 

منبع:تور مالديو

بهترین فصل سفر به مالدیو کدام است؟

اگر دوست دارید زمانی به کشور مالدیو سفر کنید که آب‌وهوای معتدل و خوبی داشته باشد، پیشنهاد ما به شما فصل زمستان است. در این فصل دمای هوا حدوداً ۲۵ درجه سانتی‌گراد است و همچنین تعداد گردشگران در این کشور کم می‌شود و به تبع آن هزینه اقامت و امکانات گردشگری در جزایر این کشور کاهش پیدا می‌کند. اما تابستان‌های مالدیو برای اکثر گردشگران جذاب‌تر است و در این فصل تعداد زیادی از مسافران از سرتاسر دنیا وارد مالدیو می‌شوند. دیدنی های مالدیو

تهیه ویزا و روادید برای سفر به کشور مالدیو


برای سفر به کشور مالدیو Maldives نیازی نیست که قبل‌از سفر به سفارتخانه این کشور مراجعه کنید و کارهای اداری رایج برای گرفتن ویزا را انجام دهید. در بدو ورود به مالدیو برای شما یک ویزای سی‌روزه صادر می‌ شود که می‌توانید آن را تا ۹۰ روز تمدید کنید. صدور این ویزا برای شما ۵۰ تا ۷۰ دلار هزینه دارد.
البته برای صدور ویزا در فرودگاه مالدیو لازم است که مدارک زیر را همراه خود داشته باشید:
• پاسپورت معتبر با حداقل ۷ ماه اعتبار
• واچر هتل یا برگه رزرو باستیون هتل که نشان می‌دهد در یکی از هتل‌های این کشور اتاق رزرو کرده‌اید.
• به‌ازای هر روز اقامت در این کشور لازم است که ۵۰ دلار پول نقد همراه خود داشته باشید.
• ۱ عکس تمام‌رخ
در هنگام ورود به مالدیو نمی‌توانید مشروبات الکلی را به همراه خود داشته باشید. در ادامه مقاله با مهم‌ترین و جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی و گردشگری کشور مالدیو آشنا می‌شویم.آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.