تور يزد

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور يزد

۱۵ بازديد

درباره سفر به يزد
معماري گرانبها و سنتي يزد در سال هاي اخير گردشگران داخلي و خارجي بي شماري را از سراسر ايران و جهان به خود جذب كرده است. علاوه بر معماري تاريخي غيرعادي و پر شور يزدي، چيزهاي ديگري مانند مكان هاي تاريخي، مراسم و آيين هاي عالي، غذاهاي محلي، آب و هوا، خونگرمي مردم يزدي و ... را نيز در خود جاي داده است. تاثير زيادي در جذب گردشگر دارد. اما آنچه يزد همواره به آن شهرت داشته، آسياب‌هاي بادي و قنات‌هايش است كه جالب است بدانيد به آن «نخستين شهر گلي خام جهان» نيز مي‌گويند. بنابراين نقش معماري بناهاي زيباي يزد در اين زمينه اهميت بيشتري دارد. اين شهر منحصر به فرد يكي از شهرهاي مركزي ايران است كه در تيرماه ۱۳۹۵ در فهرست ميراث جهاني يونسكو به ثبت رسيد.
تور تعظيم
خوشبختانه با گذشت سال ها پارچه هاي سنتي يزد زيبا و دست نخورده باقي مانده اند و اين موضوع مورد توجه معماران سراسر جهان قرار گرفته است. همچنين بسيار ناراحت كننده است كه يك ايراني تا به حال به كشوري به اين مفيد و زيبا در كشورش سفر نكرده است! توصيه ما اين بار كه قصد سفري چند روزه را داريد حتما تورهاي يزد را در اولويت قرار دهيد.
خب، خوشبختانه اين روزها استفاده از تور مسافرتي بهترين راه براي سفر است، شايد به اين دليل كه نگراني ما را در مورد نحوه سفر كاهش مي دهد. حالا در اين بين ممكن است سوالاتي از اين قبيل پيش بيايد كه چگونه به يزد برويم؟ با كدام وسيله نقليه برويم؟ كجا بايد زندگي كنيم؟ چه بخوريم همه چيز دغدغه اصلي سفر است. در نتيجه مي توانيد با انتخابي آگاهانه و متناسب با سليقه و نياز خود سفري بخريد و سفري فراموش نشدني را با آرامش آغاز كنيد. اگر قصد سفر به يزد را داريد و مي خواهيد از اولين شهر خشت خام دنيا ديدن كنيد، همين حالا با مشاوران مجرب رامين گشت تماس بگيريد.

اعزامي رامين يزد
يزد
از آنجايي كه اين روزها عادت داريم همه چيز را تسريع كنيم، اين مفهوم روي سفر ما نيز تاثير گذاشته است و براي كساني كه از گزينه سفر هوايي براي سفر خود استفاده مي كنند، زود رسيدن به مقصد موضوع مهمي است. خوب اگر در تور يزد مي خواهيد با هواپيما سفر كنيد فرودگاه بين المللي شهيد صدوقي يزد ميزبان مجريان تور يزد است. از آنجايي كه يزد از نظر گردشگري در كشور ما موقعيت خوبي دارد، هميشه از بهترين ايرلاين ها براي پايان سفر استفاده مي شود، بنابراين سفر هوايي يزد بهترين و راحت ترين انتخاب براي سفر شماست. . به اين شهر
در زير مزيت هاي سفر به يزد با هواپيما را به شما مي گوييم:
مهم ترين و مهم ترين دليل شما به عنوان يك گردشگر، سفرهاي لحظه آخري است كه در ساير وسايل حمل و نقل كمتر ديده مي شود.
امكانات و خدمات عالي كه در هواپيما دريافت مي كنيد به مراتب بهتر از هر روش ديگري براي سفر است.
شايد باورش سخت باشد، اما هواپيماها بسيار ايمن تر از ساير وسايل نقليه هستند.
اولويت دادن به رضايت مسافران در هر نوع سفر هوايي از ديگر ويژگي هاي آن است.
سفر هوايي به يزد
در نهايت اگر از گردشگري يزد با هواپيما سفر كنيد، بدون شك سفري بي نظير و دلپذير خواهيد داشت. نكته مهم ديگر اين است كه صرف نظر از بودجه، مي توانيد از بين خطوط هوايي مختلفي كه در دسترس هستند، انتخاب كنيد. سود اين يكي از دلايل اصلي استفاده بيشتر افراد از هواپيما براي سفر به يزد است.
سفر ياست
براي سفر به يزد سه راه داريد كه شامل زميني، قطار، اتوبوس و ماشين شخصي مي باشد، مي توانيد بليط سفر را از آژانس هاي مسافرتي تهيه كنيد و گاهي اوقات مي توانيد با ماشين سواري هماهنگ كنيد. به درخواست خود مسافران قطار. خب براي برخي از مسافران سفر با قطار يكي از خاطره انگيزترين و جذاب ترين قسمت هاي سفرشان است. زيرا كلاس هاي قطار به اين افراد اين امكان را مي دهد كه با دوستان يا اعضاي خانواده خود چت كنند و مناظر پشت پنجره را ببينند و به يزد سفر كنند. راحتي و آسايش قطار را نمي توان ناديده گرفت.
گردشگري زميني در يزد
براي سفر با قطار در يزد بايد از تهران تا راه آهن يزد 5 تا 6 ساعت حركت كنيد و قطارهاي 6 نفره و 4 نفره پرديس در اين مسير حركت مي كنند. قيمت تور يزد 3 شب و 4 روز از 450 تومان به بالا شروع مي شود كه قيمت روزهاي عادي است كه لزوما در فصول مختلف و مناسبت هاي خاص تغيير مي كند.
سفر ارزان و لحظه آخري به يزد
اگر مي خواهيد تورهاي ارزان يزد با كيفيتي مشابه تورهاي معمولي خريداري كنيد، بايد آگاهي خود را در مورد مسائل و مشكلات تورها افزايش دهيد و اولين آگاهي، مقايسه گزينه هاي موجود در تورها است. چگونه به محل اقامت خود برسيم و ارزان ترين و مقرون به صرفه ترين دستگاه ها در طول سال كدامند؟ با اطلاعات كامل مي توانيد اقتصادي ترين و مقرون به صرفه ترين تور را تجربه كنيد. قبل از هر چيز اين مهم است كه بدانيد بليط قطار معمولا ارزان تر از بليط هواپيما است و قيمت ها مدام بالا نمي روند! مهمتر از آن، شرايط كنسلي در مقايسه با هواپيما راحت تر است و جريمه ها از جمله مسافران، البته چند درصد است. سفرهاي ارزان و لحظه آخري به يزد يكي از پرطرفدارترين سفرهاي گردشگري امروزي است كه مردم به دنبال آن از آژانس هاي مسافرتي ديگر هستند تا بهترين ها را بيابند.
پيشنهاد توريستي يزد
با اين حال توصيه رامين گشت به شما اين است كه قبل از اينكه تصميم به رزرو سفر به يزد بگيريد، اطلاعاتي در مورد مزايا و معايب سفر لحظه آخري به يزد داشته باشيد تا با خيال راحت به اين مكان برويد. خوب، قبل از اينكه مزاياي سفرهاي لحظه آخري را در نظر بگيريد، بايد بدانيد كه اين سفرها در واقع چه معنايي دارند! تورهاي لحظه آخري زماني ارائه مي شود كه آژانس هاي مسافرتي بنا به دلايلي نتوانند جاي خود را پر كنند، بنابراين با ارائه شرايط ويژه و تخفيف هاي جالب تصميم به ارائه اين تورها مي گيرند.
به طور كلي تورهاي گردشگري يزد زيرمجموعه هاي مختلفي دارند كه محبوب ترين آن ها تور ارزان و لحظه آخري يزد است. در انتخاب اين دسته از تورها هميشه بايد مراقب باشيد تا سرتان را از دست ندهيد! بنابراين عده اي سودجو با تبليغ تور لحظه آخري يزد از شما پول مي گيرند و در نهايت با بدترين شرايط شما را به سفر يزد مي فرستند. پس در انتخاب اين تورها هوشمندانه عمل كنيد.
تور ارزان يزد
قيمت تور قديمي
هزينه سفر به يزد به عوامل زيادي از جمله زمان سفر، تعداد روزهاي سفر، زمان سفر (فصل بالا يا پايين)، كيفيت و تعداد ستاره هاي هتل، كشور يا هوا، خدمات مسافرتي و ... بستگي دارد. در صورت اقامت در هتل هاي 2 يا 3 ستاره و انتخاب تورهاي زميني يزد (تور يزد با قطار و اتوبوس)؛ بدون شك هزينه هاي سفر شما به يزد كمتر مي شود و اگر در هتل هاي 5 ستاره اقامت كنيد و با ايرلاين تجاري و ... به يزد سفر كنيد، هزينه هاي سفر يزد شما گران مي شود.
همچنين توجه داشته باشيد كه تورهاي يزد در مناسبت هاي خاص گران ترين هستند. تورهاي يزد معمولاً براي تعطيلات، تولدها، شهدا و آخر هفته ها بسيار گران هستند. دليل آن افزايش درخواست هاي گزارش شده براي تورهاي يزد است. اما مسافران تور يزد مي توانند در اوايل هفته و بعد از تعطيلات بهترين كرايه ها را از شركت هواپيمايي رامين گشت درخواست كنند. براي اطلاع از قيمت روز تور يزد با مشاور رامين گشت تماس حاصل فرماييد. اطلاعات دقيق ارائه شده است.
يزد بهاي سفر است
تور يزد از تهران و شهرستان.
خوشبختانه در سال هاي اخير با گسترش صنعت گردشگري در ايران، خارج از شهر تهران، تورهاي يزد گردي از شهرهاي ديگر براي سهولت بيشتر مسافران برگزار مي شود و تورهاي يزد گردي در بسياري از شهرهاي ايران برگزار مي شود. با فرودگاه ها و شهرهاي داراي خطوط ريلي معمولا به صورت زميني تور يزد را انجام مي دهند اما بيشترين تنوع را در تورهاي يزد از تهران مي توانيم ببينيم. اگر در شهرهاي اطراف تهران اقامت داريد، بهتر است براي داشتن گزينه هاي بيشتر، تور يزد را از تهران خريداري كنيد. اما تورهاي يزد از اصفهان، تبريز، شيراز، كرمانشاه، تهران و ساير شهرها برگزار مي شود.
اطلاعات مهم در مورد سفر
كد منطقه:
+053
تفاوت زماني :
ويزا:
اين نيست
واحد پول:
ريال
زبان رسمي:
فارسي
اضطراري:
115
پليس :
110
ايستگاه آتشنشاني:
125
مذهب:
شيعيان

منبع:تور يزد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.