تور كيش

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور كيش

۱۰ بازديد

درباره سفر انسان
تور كيش مقصدي جذاب است كه تجربه سفر به ياد ماندني در جنوب ايران را براي گردشگران فراهم كرده است، براي علاقه مندان به ايرانگردي و جهانگردي، تور كيش مقصدي منحصر به فرد و مجلل براي سفر است، بدون شك اگر به اين سفر علاقه مند هستيد. ايران تور بايد با تور بريد. شما يك همسفر هستيد. كيش جزيره اي محبوب و بسيار پرطرفدار در بين ايرانيان است و به عنوان بهشت گردشگران داخلي و براي افرادي كه مي خواهند تفريح و هيجان را تجربه كنند، كيش جذاب ترين انتخاب در بين مقاصد ملي محسوب مي شود.
همانطور كه مي دانيد تور كيش يك مسير پرطرفدار و مقصدي ايده آل است كه داراي انواع مكان هاي زيبا و زيبا از جمله سواحل زيبا، تفريحات هيجان انگيز، مراكز خريد مدرن، هتل هاي مجلل و مجلل، غذاهاي دريايي و رستوران هاي بين المللي و ... مي باشد. همه اينها باعث شده تا جزيره هميشه پر از گردشگر باشد و در مقاطع زماني مختلف گردشگراني حضور داشته باشند. شايد اولين سوال شما اين باشد كه چرا بايد تور كيش بخريم؟ خريد تور كيش چه مزايايي براي ما دارد؟ در مورد خريد بليط هواپيما و رزرو هتل خودمان چطور؟ مهمترين دليلي كه بسياري از افراد براي خريد تور كيش ترجيح مي دهند مقرون به صرفه بودن اين تور است!! زيرا آژانس هاي مسافرتي خدمات هوايي و هتلي را با قيمت هاي مقرون به صرفه تري ارائه مي دهند و در نهايت در صورت خريد تور كيش تمامي هزينه هاي شما در اين سفر كمتر از يك سفر خواهد بود. در ضمن آژانس مسافرتي رامين گشت تمامي كارها را براي شما هماهنگ مي كند و كافيست چمدان هاي خود را ببنديد و با تورهاي كيش سفر كنيد.
دارم ميرم كيش
كيش هوا تورو
تور هوايي كيش يكي از پرطرفدارترين تورهاي سفر به جزيره كيش است. زيرا در كمترين زمان در خليج فارس فرود مي آييد و در زمان شما كاملاً صرفه جويي مي شود. در سال هاي اخير شما مسافران فقط از تهران مي توانستيد به كيش پرواز كنيد و تورهاي هوايي كيش از تهران برگزار مي شد. اما اكنون كه از شهرهاي مختلف ايران پرواز به كيش انجام مي شود، مي توانيد به راحتي تور كيش را خريداري كنيد. علاوه بر اين، از آنجايي كه بيشتر پروازهاي كيش توسط آژانس هاي مسافرتي چارتر و ارائه مي شود، قيمت تورها مناسب تر از زمان هايي است كه شما شخصاً پرواز تهيه مي كنيد و هتل رزرو مي كنيد. بنابراين اگر قصد سفر به كيش را داريد، تور هوايي كيش انتخابي منطقي و مناسب براي شما خواهد بود.
تور مسافرتي كيش
در عين حال پروازهاي داخلي زيادي از نقاط مختلف ايران به جزيره كيش انجام مي شود كه سخت ترين و شلوغ ترين پرواز تهران-كيش است. اين در حالي است كه ايرلاين هايي مانند: ماهان، معراج، ايران اير تور و ايران اير تنها به دليل استفاده از كشتي هاي باري و ساير هواپيماهاي مدرن گرانتر از ساير ايرلاين ها هستند. به همين دليل اگر مي خواهيد يك سفر آسان و سريع داشته باشيد، مي توانيد بليط هواپيما خود را از اين ايرلاين ها رزرو كنيد.

تور كشور كيش
تور زميني كيش گزينه بعدي شماست، مناسب افرادي است كه ترجيح مي دهند با قطار و زميني سفر كنند و يا ترجيح مي دهند بودجه كمتري براي سفر به كيش داشته باشند و از تمام تفريحات اين جزيره در كيش لذت ببرند. بله مسير زميني كيش به اين صورت است كه با قطار به بندرعباس مي رويد، از بندر با قايق به جزيره كيش مي رويد. البته نسبت تمهيدات سفرهاي زميني و هوايي كيش در آژانس ها بسيار پايين است. چون شاگردان كمتري دارد. اما در صورت انتخاب تور ساحلي كيش، آژانس مسافرتي رامين گشت اين سفر را براي شما ترتيب مي دهد. اما در پايان پيشنهاد مي كنيم قبل از انتخاب مسير كيهي در داخل كشور، اطلاعاتي در مورد مبدا مسير بدست آوريد و در نظر داشته باشيد كه آيا قدرت اين راه را داريد يا خير.
كيش ناز
تورهاي زميني كيش تقريبا از تمام شهرهاي ايران به درخواست شما برگزار مي شود، در اين تور ابتدا بايد با اتوبوس يا قطار به بندرعباس سفر كنيد. از آنجا با تاكسي يا ون به آفتاب، لنگ يا چارك برويد و سپس از اين سه بندر عبور كنيد. مي توانيد با قايق و كشتي به جزيره كيش سفر كنيد و از قايقراني لذت ببريد البته از بندرعباس به جزيره كيش مي توانيد با هواپيما سفر كنيد. و از سه تپه چارك و آفتاب مي توانيد به جزيره كيش برسيد.
تور كيش ارزان و لحظه آخري
همانطور كه مي دانيد بسياري از افراد علاقه مند به سفر به كيش هستند اما دغدغه اصلي آنها پايين نگه داشتن هزينه هاي سفر است. اگر قصد سفر به كيش را داريد اما نگران هزينه هاي سفر خود هستيد، لازم است بدانيد كه تيم فروش تور رامين گشت همواره سعي مي كند تورهاي با بهترين كيفيت را با قيمت مناسب براي شما رزرو كند. همچنين بايد بدانيد كه براي يك سفر ارزان و مقرون به صرفه به كيش نيازي نيست هميشه در هتل ها و آپارتمان هاي ارزان قيمت اقامت كنيد.
سفر لحظه آخري به كيش
از آنجايي كه سفر به كيش به ندرت انجام مي شود و مي توانيد در فصل كم سفر كنيد، در كيش مي توانيد هتل ها و پروازها را با قيمت پايين خريداري كنيد، چگونه اين كار را انجام دهيم؟ از آنجايي كه در اين ايام شركت هاي مختلف تورهاي لحظه آخري و ارزان كيش را ارائه مي دهند، يكي از مزاياي تورهاي كيش لحظه آخري كه به تورهاي كيش دقيقه 90 ارزان نيز معروف هستند، ارزان بودن و عدم تفاوت آنها با تورهاي معمولي است. اگر هوشمندانه عمل كنيد بهترين تورهاي لحظه آخري كيش را مي توانيد در زمان مناسب بخريد يا رزرو كنيد و در نهايت توصيه ما اين است كه اطلاعات خوب را در سايت رامين گشت جستجو كنيد، تورهاي ارزان كيش چطور؟ اگر به دنبال تور ارزان كيش هستيد، مي توانيد روي توصيه هاي ما در زير حساب كنيد:
در حالي كه مي توانيد از تورهاي لحظه آخري استفاده كنيد، فقط توجه داشته باشيد كه ممكن است پرواز و پول خود را از دست بدهيد.
همچنين با رفتن با قطار يا ماشين به بندرعباس و سپس با قايق به جزيره كيش مي توانيد به تور زميني كيش دسترسي داشته باشيد.
با استفاده از تورهاي تابستاني كيش مي توانيد سفري ارزان به اين جزيره داشته باشيد.
در نهايت اگر قصد خريد ارزان ترين تور كيش را داريد، خريد تور لحظه آخري كيش را از رامين گشت توصيه مي كنيم. از نظر سفرهاي لحظه آخري هر چه به زمان سفر نزديكتر باشيد قيمت سفرها كمتر مي شود و مي توانيد يك سفر كيش ارزان خريداري كنيد. در بالاي اين صفحه مي توانيد تور كيش را براي سفر خود از بين گزينه هاي مختلف انتخاب كنيد.
تور نقدي نود دقيقه اي
مخارج سفر
هزينه سفر جزء مهمي از سفر محسوب مي شود و عوامل زيادي بر هزينه سفر تاثير مي گذارد. از جمله اين موارد مي توان به زمان سفر، مدت زمان سفر، نوع پروازي كه انتخاب كرده ايد و رتبه هتل اشاره كرد. خب عوامل مهمي در قيمت تور كيش موثر است. اغلب اوقات نوع و كيفيت هتل يكي از مهم ترين عواملي است كه بر قيمت سفر به كيش تاثير مي گذارد. همچنين كيش در فصل گرما داراي آب و هواي گرم و مرطوب است و گردشگران بسيار كمي از اين جزيره ديدن مي كنند. در نتيجه قيمت تورهاي كيش بسيار پايين است. اين روزها كه تقاضا براي سفر به كيش كم است، به راحتي مي توانيد پروازهاي لحظه آخري كيش را با قيمت هاي بسيار پايين پيدا كنيد.
علاوه بر اين در تعطيلات آخر هفته و تعطيلات رسمي قيمت تورهاي كيش افزايش مي يابد و زمان پرواز نيز تاثير بسزايي در قيمت تور كيش دارد. بيشتر پروازهاي صبحگاهي گرانتر از پروازهاي عصر و شب هستند و يكي ديگر از عواملي كه بر قيمت تورهاي كيش تاثير مي گذارد نوع ايرلاين و ايرلاين شماست، ساير ايرلاين ها خدمات و هزينه هاي بيشتري را ارائه مي دهند. بليط ها خيلي بالاست
قيمت تور كيش
تور كيش از تهران و شهرستانها
تور كيش به غير از تهران از ساير مبادي كه پرواز مستقيم به كيش دارند برگزار مي شود. اما در حال حاضر تور كيش از شهرهاي مشهد، تهران، اصفهان، مشهد، شيراز، تبريز، يزد، كرمانشاه، بندرعباس، كرمان، اهواز، بوشهر، گرگان، كاشان، سنندج، اروميه، ساري، همدا برگزار مي شود. بنابراين اگر در اين شهرها زندگي مي كنيد مي توانيد با رزرو پرواز مستقيم يا رانندگي به نزديك ترين شهر برويد و تور كيش رامين خود را از آنجا شروع كنيد.

اطلاعات مهم تور كيش

پيش شماره :
+076

اختلاف زمان :
0

ويزا :
ندارد

واحد پول :
ريال

زبان رسمي :
فارسي

اورژانس :
115

پليس :
110

آتش نشاني :
125

مذهب :
شيعه

 

منبع:تور كيش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.