تور تربزون

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور تربزون

۱۳ بازديد

درباره تور ترابزون
در سواحل درياي سياه و تركيه، شهر ترابزون در مسير جاده تاريخي ابريشم واقع شده است و اين شهر زيباي تركي قرن هاست كه به عنوان مكاني كه اديان، زبان ها و فرهنگ هاي مختلف در آن همزيستي داشته اند، شناخته مي شود. از نظر آب و هوا، شهر ترابزون در حاشيه درياي سياه قرار دارد و داراي آب و هواي گرم و سرد است. دانستن اين موضوع كه مسلمانان يوناني و ارمني در كنار ترك ها در آرامش و رفاه در اين شهر زندگي مي كنند چيز خوبي نيست. جاذبه هاي خاص ترابزون عبارتند از: پارك دره طلايي، اوزونگل، صومعه سوملا، كاخ آتاتورك ترابزون، مسجد اسكندر پاشا، آبشار كاراداغ، دميركاپي، مقبره گلبهار هاتون، روستاي خمسيكوي، بازار تاشباشي، مسجد بازار. به تو هم همينطور....
تور ترابزون
بنابراين اين سوال پيش مي آيد كه چرا سفر ترابزون ارزان است؟ اگرچه ترابزون مانند ساير شهرهاي تركيه مانند آنتاليا و استانبول داراي جاذبه هاي تاريخي، طبيعي و تفريحي فراواني است، اما تورهاي ترابزون به اندازه تورهايي مانند تور آنتاليا يا استانبول محبوبيت ندارند!! با اين حال موقعيت جغرافيايي ترابزون در شمال تركيه و پس از شهر وان كه يكي از نزديك ترين شهرهاي توريستي ايران به تركيه به شمار مي رود، در حال افزايش است. از آنجايي كه ترابزون نزديكي و انزوا سفر ترابزون را مقرون به صرفه تر و ارزان تر كرده است، از طرف ديگر شهر ترابزون يكي از بنادر تجاري بزرگ درياي سياه است و اين امر ترابزون را به يك بازار تبديل مي كند و براي خريد ارزان و اقتصادي مناسب است. او انجام داد.
به ترابزون سفر كنيد
تور پروازي ترابزون
منظور از تور ترابزون هوايي اين است كه شما با بليط هواپيما به اين شهر جذاب و جذاب تركيه سفر خواهيد كرد و اگر به تورهاي ترابزون رامين گشت سفر كرده ايد حتما مي دانيد كه خدمات تور مسافرتي هوايي در پكيج گنجانده شده است. خدمات مختلف. به عنوان مثال، رزرو بليط هواپيما، خدمات اقامت و رزرو هتل، تور و غيره. طرح هاي متنوع و خاطره انگيزي وجود دارد كه براي ارائه بهترين ها به شما ايجاد مي شود. تركيه ترابزون تركيه در حال حاضر فقط از طريق هوايي و مستقيم سازماندهي مي شود.
نكته مهم بعدي در مورد سفر هوايي ترابزون اين است كه پروازهاي ترابزون با توجه به ماه هاي مختلف سال متفاوت است. بنابراين توصيه مي كنيم از قبل پروازهاي فرست كلاس و بيزينس كلاس تهران به ترابزون را رزرو كنيد. همچنين براي رزرو پروازهاي كلاس اكونومي زياد منتظر نمانيد و بليط هاي مورد نياز خود را حداقل ۱ تا ۳ ماه قبل خريداري كنيد. در نهايت، ژانويه معمولاً ارزان ترين ماه براي خريد بليط هواپيما به ترابزون از اواسط دسامبر تا اوايل فوريه است.

تور هوايي ترابزون
زمين گير ترابزون
سفر زميني به ترابزون با اتوبوس و قطار برگزار مي شود، اما تفاوت سفر شما با سفر زميني به ترابزون به نحوه سفر شما بستگي دارد. به عنوان مثال، اگر قصد داريد با قطار به ترابزون سفر كنيد، قطار روزهاي يكشنبه و چهارشنبه از تهران به سمت وان، از شهرهاي كرج، قزوين، طاقستان، خرم دري، زنجان، ميانا، خراسانك و مراغه حركت مي كند. از عجب شير، تبريز، سلاماس و رازي (نقطه صفر مرزي) مي گذرد و در نهايت به كاپي كوي و سپس وان مي رسد. پس از رسيدن به وان مي توانيد به راحتي به هر شهر تركيه از جمله ترابزون برويد.
از طرفي اگر قصد خريد يك سفر زميني به ترابزون با اتوبوس را داريد، بايد بدانيد كه اين سفر از شهرهاي مختلف سازماندهي شده و بسيار ارزانتر است. فاصله تهران تا ترابزون از طريق جاده 1557 كيلومتر است و رسيدن به مقصد ترابزون با اتوبوس از تهران تقريباً 21 ساعت طول مي كشد. با توجه به مسافت زياد و زمان سفر، تمامي اتوبوس هايي كه در مسير تور زميني ترابزون تردد مي كنند VIP بوده و از امكانات بسيار خوبي برخوردار هستند. در نتيجه در تور زميني ترابزون نه تنها از سفر طولاني خسته مي شويد، بلكه در تور زميني ترابزون از طبيعت زيباي مسير نيز لذت خواهيد برد.
تور زميني ترابزون
از آنجايي كه در حال حاضر امكان سفر زميني به تركيه وجود دارد، بيشتر گردشگران ترجيح مي دهند با هواپيما به ترابزون سفر كنند. اما در خصوص اين سوال كه آيا تور زميني ترابزون برگزار مي شود؟ بايد بگوييم كه اين تورها بيشتر در شرايط ايده آل، عادي و مهمتر از آن در ايام نوروز و گردشگري توسط آژانس رامين گشت برگزار مي شود. در زماني است كه حجم و تقاضاي مسافران به اوج خود مي رسد و آژانس هاي مسافرتي اقدام به برگزاري سفرهاي زميني از ترابزون مي كنند كه به دليل هزينه كم سفرهاي زميني از ترابزون متقاضيان زيادي دارد.
تورهاي ارزان و لحظه آخري ترابزون
سفر ارزان ترابزون مي تواند يك سفر ارزان يا يك سفر خوب و ارزان باشد! خوب، بستگي به انتظار شما از سفرتان دارد. هتل هاي 3 يا 4 ستاره قيمت مناسبي براي سفر به ترابزون هستند اما بدون شك مسافران ترابزون به دنبال امكانات و خدمات راحت، فعاليت هاي آبي هيجان انگيز و خدمات نامحدود غذا و نوشيدني.نوشيدني در هتل هاي يوآل هستند. همچنين زمان سفر ترابزون يك هفته است، بنابراين كيفيت غذا و امكانات ارائه شده توسط هتل بسيار مهم است، بنابراين پيشنهاد رامين گشت به شما اين است كه براي سفر ترابزون كمي پرهيز كنيد!
سفر ارزان ترابزون
گزينه بعدي براي سفر ارزان به اين مقصد، خريد تورهاي لحظه آخري ترابزون است. حال سوال اينجاست كه آيا واجد شرايط سفر در تور لحظه آخري ترابزون هستيد؟ زيرا زماني كه هواپيما تا آخرين لحظه پر نيست، بايد با كمترين قيمت ممكن فروخته شود تا ظرفيت آن تكميل شود، بنابراين هزينه سفر به ترابزون بسيار مناسب مي شود و مي توانيد تجربه سفر به ترابزون را ارزان، تنها به خود ارائه دهيد. مشكل اينجاست كه بايد فوراً براي سفر به ترابيزون آماده شويد.
بهترين راه براي خريد تور ارزان ترابزون قطعا هميشه خريد تور لحظه آخري ترابزون است. در اين صورت هر چه به زمان پرواز نزديكتر شويم، قيمت ها كاهش قابل توجهي پيدا مي كند و مي توانيد يك سفر ارزان به ترابزون خريداري كنيد. براي خريد سفر لحظه آخري ترابزون در هر ساعت از شبانه روز مي توانيد به سايت رامين گشت مراجعه كنيد و بهترين تور ترابزون را از بين گزينه هاي مختلف خريداري كنيد. با مجموعه مسافرتي رامين گشت سفري فراموش نشدني به ترابزون تركيه را تجربه كنيد.
تورهاي ارزان ترابزون
قيمت سفر از ترابيزون
هزينه سفر به ترابزون به هتل و ايرلايني كه براي سفر خود انتخاب مي كنيد بستگي دارد. بله، با انتخاب بهترين هتل ها و پروازها از سفر خود لذت بيشتري خواهيد برد. با چندين هتل ترابزون واقع در مركز شهر و هتل هاي ديگر در ساحل، گزينه هاي جالب زيادي براي انتخاب وجود دارد. همچنين اگر پروازهاي بين المللي را به جاي پروازهاي داخلي انتخاب مي كنيد، بايد توجه داشته باشيد كه هزينه سفر به ترابزون بسيار بالاست و زمان سفر در تعيين هزينه سفر به ترابزون بسيار مهم است. سفر به ترابزون در تابستان و نوروز معمولاً گرانتر از روزهاي ديگر سال است.
تور ترابزون
با توجه به هزينه تور ترابزون، قيمت اين تورها در ايام نوروز و فصل تابستان به دليل استقبال گردشگران اروپايي و آمريكايي براي سفر به اين شهر توريستي در اين مدت افزايش مي يابد. البته در فصل تابستان به دليل تعداد زياد گردشگران از سراسر جهان، قيمت تورهاي ترابزون افزايش مي يابد. اما در پاييز و زمستان از تعداد گردشگران اين شهر كاسته مي شود و حتي مي توانيد تورهاي تخفيف دار ترابزون (لحظه آخر) را ببينيد.
Trabzon-vojaĝprezo
در نهايت يكي ديگر از عوامل موثر بر قيمت تور ترابزون، انتخاب آژانس مسافرتي است كه تور ترابزون را ارائه مي دهد. به عنوان مثال، دو تور ترابزون با بليط هواپيما و هتل در يك روز توسط دو آژانس مسافرتي مختلف ارائه مي شود، بنابراين ممكن است قيمت ها متفاوت باشد. البته اين عامل تاثير قابل توجهي در قيمت سفر ندارد و تفاوت قيمت آن كم است.
تور ترابزون از تهران و شهرستانها
تور ترابزون از تهران، شيراز، اصفهان، مشهد، تبريز و ... يكي از رايج ترين تورهايي است كه در سراسر ايران انجام مي شود و اگر در استان ها و شهرهاي ديگر ايران زندگي مي كنيد، پيشنهاد مي كنيم براي رزرو تور خوشايند خود با كارشناسان آژانس رامين تماس بگيريد.
اطلاعات مهم در مورد سفر به ترابزون
كد پستي:
+10
دوره هاي مختلف:
-1:30
ويزا:
خير
واحد پول:
فرا گرفتن
زبان رسمي:
بوقلمون
اضطراري:
112
پليس:
5274503
ايستگاه آتشنشاني:
110
دين:
شيعه

منبع:تور تربزون

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.