تور وان

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور وان

۷ بازديد

حدود تور يك
وان، بزرگترين شهر در شرق تركيه، يك مقصد گردشگري خوب اما كمتر جذاب نسبت به همتايان غربي خود است، نزديك به مرز ايران، سفر ارزان‌تر و فرصت‌هاي خريد بيشتر در اينجا. شهر خود، وان تركيه را به يك تور يك مرحله اي تبديل كنيد. به يكي از ارزان ترين گزينه هاي سفر بين المللي در بين ايرانيان تبديل شده است. از اين رو گردشگران مختلفي در سال چندين بار براي خريد با قيمت مناسب به وان سفر مي كنند. اگر به دنبال بهترين و مقرون به صرفه ترين راه براي سفر به خارج از كشور براي سفر خود هستيد، بدون شك تورهاي وان رامين گشت يكي از بهترين گزينه ها براي سفر به خارج از كشور با تورهاي مقرون به صرفه مي باشد.
سفر
جالب اينجاست كه در سال هاي اخير به دليل قيمت هاي بالا و نرخ ارز، اين شهر به عنوان يك مقصد برتر گردشگري محبوبيت خاصي پيدا كرده است و در همه جاي اين شهر چيزهاي آشنا خواهيد شنيد. صداي همشهريان خود را مي شنويد در ضمن براي شهرهاي نزديك به مرز تركيه سفر به وان سفر داخلي محسوب مي شود و خريد سالانه يا فصلي خود را از اين شهر انجام مي دهند. وان يك شهر ايده آل براي يك سفر 3-4 روزه با خريد بليط هواپيما به صورت آنلاين و يا سفر زميني است، شما با كوله باري از خوبي ها و خاطرات اين شهر بي نظير به خانه باز خواهيد گشت.
اين روزها با توجه به اينكه تعطيلات تابستاني نزديك است و شهر وان تركيه به عنوان محبوب ترين مقصد در اين بازه زماني شناخته مي شود، آژانس مسافرتي رامين گشت، تورهاي وان و همچنين تورهاي ارزان لحظه آخري را براي شما در نظر گرفته است. طوري برنامه ريزي شده است كه با كمترين هزينه و بهترين امكانات و خدمات بتوانيد سفر رويايي و فراموش نشدني خود را داشته باشيد. همچنين مي توانيد با انتخاب و رزرو تور ون با آژانس رامين گشت ضمن صرف هزينه كمتر، بيشترين بهره را از سفر خود ببريد. در بالاي اين صفحه ليستي از قيمت هاي بسيار متنوع را به شما پيشنهاد مي كنيم تا بتوانيد با توجه به خواسته خود و مهمتر از آن بودجه اي كه در نظر داريد بهترين انتخاب را داشته باشيد. هزينه يك تور بسته به نوع هتل انتخابي، نوع ايرلاين و همچنين نوع كلاس پروازي و ساير خدمات و امكانات رفاهي ارائه شده در تورها كاملا متفاوت است.

ارزان براي يك سفر
سفر به حمام هوايي
اواخر دي ماه خبر پرواز تهران - وان در اينترنت پخش شد و در ابتداي بهمن ماه 1400 فرماندار شهرستان وان اين خبر را تاييد كرد و به گفته وي پرواز مستقيم از تهران. . دوشنبه و پنجشنبه به وان برويد. . اين پرواز به عنوان پرواز رفت و برگشت بهمن و كاسپين از 20 دي ماه برقرار مي شود. از اين تاريخ تورها به صورت هوايي انجام مي شود و مي توانيد تورهاي هوايي را از شركت رامين گشت خريداري كنيد. بسته به روز پرواز وانت، دوشنبه و پنجشنبه، وانت سه شب، چهار شب و هفت شب پرواز خواهد كرد.
در مرحله بعد، قيمت بليط يك طرفه در روزهاي مختلف متفاوت است و هزينه پرواز نيز بسته به نوع ايرلاين و ساعت و تاريخ پرواز متفاوت است. به عنوان مثال، قيمت پرواز يك طرفه با ايرلاين هاي ايراني معمولا كمتر از ايرلاين هاي خارجي تركيه است. پيشنهاد مي كنيم با گروه مسافرتي رامين گشت تماس بگيريد و در تاريخ مورد نظر خود بليط هواپيما رزرو كنيد.
در جكوزي راه برويد
يك سفر
با راه اندازي پروازهاي مستقيم بين تهران و وان، سفر به وان نسبت به قبل با دردسر و راحتي كمتري همراه خواهد بود، اما با اين وجود ممكن است هزينه سفر با وان به صرفه نباشد! بنابراين، اگر قصد داريد تور WAN خود را با قيمت كمتري دريافت كنيد، بايد به فكر تورهاي WAN WAN باشيد. مسافت كل زميني تهران تا وان 1093 كيلومتر و حدود 13 ساعت طول مي كشد و سفر وان اغلب به صورت زميني، اتوبوس و قطار برگزار مي شود و به همين دليل قيمت آن نسبت به ساير تورهاي تركيه ارزانتر است. لازم به ذكر است كه مرز رازي - كاپيكوي نزديكترين گذرگاه مرزي به شهر وان است و استان آذربايجان غربي تنها استان كشور است كه با تركيه مرز مشترك دارد و سه گذرگاه مرزي راه هاي ارتباطي را به هم متصل مي كند. . اين كشورها. دو كشور انجام مي دهند:
مرز رازي كاپيكوي
هرانيس سارو-ايساندره
مرز بازرگان-گرباغ
اگرچه نيمي از مسافران تور زميني استانبول، مرز بازرگان را براي ورود به تركيه انتخاب مي كنند، اما كوتاه ترين و سريع ترين راه براي سفر به وان تركيه، مرز رازي است و زمان سفر به شرح زير است:
تهران - خوي با اتوبوس (VAP) 9 ساعت
3 ساعت رانندگي با هوي وان
از يك كشور ديدن كنيد
گشت و گذار با ون
من هستم
به طور كلي با قطار تهران - ونبد حدود 1067 كيلومتر، در ايران 957 كيلومتر و در تركيه 110 كيلومتر طي خواهيد كرد. قطار فقط در تهران و تبريز مسافر مي برد. قطار هر هفته يكشنبه و چهارشنبه از تهران حركت مي كند و در همان روز وارد تبريز مي شود، همچنين قطار تهران - وان يكشنبه و چهارشنبه هر هفته از تهران به سمت وان حركت مي كند. و پس از عبور از شهرهاي كرج، قزوين، تاكستان، خرم دره، زنجان، ميانه، خراسانك، مراغه، عجب شير، تبريز و سلماس از ايران به پاسگاه مرزي مخفي مي رسند. و دوباره سوار قطار شويد تا در تقاطع گيت كوي از قطار پياده شويد. انجام مرحله دوم تشريفات گمركي (ورود به تركيه) و كنترل اسناد و اين توقف حدود 2 ساعت به طول مي انجامد. قطار به سمت ايستگاه ترمينال حركت مي كند و پس از 23 ساعت به وان مي رسد.
سفر با ون با قطار
تورهاي لحظه آخري ون ارزان
درست است كه با هر بودجه اي مي توانيد به وان برويد. براي مثال در سفر ارزان فقط كافي است با بودجه مطابقت داشته باشيد، به كيفيت هتل اهميت ندهيد و در صورت نبود فرصت كافي است شرايط و خدمات سفر را انتخاب كنيد. اگر در هتل اقامت كنيد، از امكانات آن استفاده كنيد و از فضاي آن لذت ببريد، يك هتل كافي است. براي اينكه هزينه زيادي براي اقامت خرج نكنيد، يكي را انتخاب كنيد كه منطقه يا موقعيت خاصي ندارد. سپس براي سفر ارزان به وان ابتدا بايد بودجه مالي و شرايط سفر و سپس مشاور مسافرتي آژانس مسافرتي را مشخص كنيد تا كارشناسان رامين گشت مقرون به صرفه ترين را انتخاب كنند. در صورت نياز سفر كنيد گردشگري فراهم كند.
يك سفر ارزان مي تواند يك سفر بد يا يك سفر خوب و مقرون به صرفه باشد! خوب، بستگي به انتظار شما از سفرتان دارد. هتل هاي 3 يا 4 ستاره ارزش خوبي براي تورهاي وان دارند، اما بدون شك مسافراني كه به وان سفر مي كنند به دنبال امكانات و خدمات لوكس، فعاليت هاي آبي هيجان انگيز و امكانات نامحدود غذا و نوشيدني در هتل هاي يوآل هستند. طول سفر هم به بودجه شما بستگي دارد، اما پيشنهاد رامين گشت اين است كه براي سفر زياد خرج نكنيد!
منظره اي براي ديدن
يكي ديگر از گزينه هاي سفر ارزان در اين منطقه، خريد تور لحظه آخري ون است. حال اين سوال پيش مي آيد كه آيا براي تور لحظه آخري وان تداركاتي داريد؟ زيرا اگر هواپيما تا آخرين لحظه پر نشد بايد با كمترين قيمت فروخته شود تا ظرفيت آن پر شود، به همين دليل است كه قيمت تور وان بسيار مناسب است و مي توانيد آن را به شما تجربه سفر ارزاني داشته باشيد. وان، تنها مشكل اين است كه بايد سريع براي سفر به وان (تركيه) آماده شويد. نكته ديگري كه بايد به خاطر داشته باشيد اين است كه هر لحظه آخر در وان ارزان نيست. در روزهاي شلوغي مانند نوروز و تابستان تقريبا تعطيلات لحظه آخري ارزاني وجود ندارد. براي اين فصول بايد تور خود را از چند روز قبل رزرو كنيد. بنابراين، اگر مشكل مالي داريد، حتما برنامه هاي سفر خود را در زمان هاي غيرعادي ديگر رها كنيد و تور لحظه آخري ون را با 20 تا 50 درصد ارزان تر رزرو كنيد.
وانت زيبايي
بهترين زمان براي خريد سفر لحظه آخري ون
اگر مي خواهيد تور لحظه آخري و ارزان وانت را با بيشترين تخفيف خريداري كنيد; رامين گشت توصيه مي كند در اين مدت سفر كنيد:
فصل پاييز
زمستان، به جز تعطيلات سال نو
بعد از تعطيلات نوروز
ممكن است
قيمت يك تور
مانند همه تورها، قيمت هر سفر تحت تأثير قيمت بليط هواپيما و اقامت در هتل است كه در برنامه سفر شما گنجانده شده است. يكي ديگر از عواملي كه بر نرخ هر سفر تأثير مي گذارد، انتخاب آژانس مسافرتي است كه هزينه هر سفر را ارائه مي دهد. به عنوان مثال، در يك روز معين، دو سفر يك طرفه كه ممكن است بليط هواپيما و هتل يكساني داشته باشند، ممكن است قيمت هاي متفاوتي داشته باشند زيرا توسط دو آژانس مسافرتي متفاوت ارائه مي شوند. در واقع ممكن است اين عامل تاثير بسزايي در قيمت سفر در اين مقصد نداشته باشد و تفاوت قيمت ايجاد شده اندك باشد.
قيمت هر سفر
اما يكي ديگر از عواملي كه در قيمت نهايي تور توريستي وانت تركيه موثر است، انتخاب زمان سفر است. به طور كلي مكان‌هاي گردشگري در تاريخ‌هاي خاصي از سال بيشترين تقاضا را دارند و تعداد مسافران در آن بازه زماني بيشتر از ساير روزهاي سال است كه به آن «فصل بالا» مي‌گويند. از سوي ديگر، در مقاطع خاصي از سال، آن مقاصد تقاضاي سفر چنداني ندارند و تعداد گردشگران كمترين آن است كه به آن «فصل كم» مي گويند. بنابراين وان تركيه نيز از اين قاعده مستثني نيست!!
اگر مي خواهيد بازديد خود را در فصل كم كه تقاضا براي سفر به شهر وان كاهش مي يابد انتخاب كنيد، مي توانيد هزينه كمتري براي آن بپردازيد. اگر در مواقعي از سال كه تقاضا براي سفر به اين شهر زياد است مجبور به پرداخت هزينه بيشتري هستيد. بنابراين اينكه كدام فصل از سال قصد خريد تور وان را داريد در قيمت نهايي اين تور بسيار تاثيرگذار خواهد بود.
تور تهران و شهرستان
تور تهران، شيراز، اصفهان، مشهد، تبريز و ... يكي از رايج ترين تورهايي است كه در سراسر ايران برگزار مي شود و اگر در استان ها و شهرهاي ديگر ايران زندگي مي كنيد، توصيه مي كنيم به كارشناسان اين كشور مراجعه كنيد. آژانس رامين. براي رزرو تور مناسب براي خود تماس بگيريد.
اطلاعات مهم در مورد تور يك
كد منطقه:
+۹۰
تفاوت زماني:
-1:30
ويزا:
خير
واحد پول
فرا گرفتن
زبان رسمي:
بوقلمون
فوري:
112
پليس:
5274503
ايستگاه آتشنشاني:
110
دين:
شيعه

منبع:تور وان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.