تور بدروم

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور بدروم

۵ بازديد

درباره تور بدروم
بدروم به عنوان ساحل فيروزه اي تركيه و به عنوان يكي از محبوب ترين و محبوب ترين استراحتگاه هاي ساحلي تركيه شناخته مي شود. در سفر به اين شهر بندري مهيج با تورهاي بدروم، جدا از استفاده از امكانات ساحلي، مي توانيد از جاذبه هاي باستاني و معماري زيباي شهر از جمله خانه هاي قديمي و سفيد در كنار جاذبه هاي طبيعي بي نظير و بكر ديدن كنيد و تعطيلاتي را سپري كنيد. . اوقاتي فراموش نشدني و شاد را در كنار خانواده و دوستان داشته باشيد. شهر ساحلي زيباي بدروم در جنوب غربي تركيه قرار دارد و يكي از شهرهايي است كه در فصول گردشگري به صورت شبانه روزي پذيراي هزاران گردشگر خارجي است.
از بدروم ديدن كنيد
شهر ساحلي بدروم نيز يكي از عجايب هفتگانه جهان باستان به حساب مي آيد و شبه جزيره زيباي بدروم به گردشگراني كه به دنبال مكاني براي استراحت و استراحت از شلوغي شهر هستند، پاسخ مي دهد. . روستاهاي اطراف مهمانسراها و هتل هاي كوچك واقع در خليج زيبا و آرام، لذت اقامت در اين شهر را پر مي كند! در واقع بدروم به چندين منطقه تقسيم مي شود كه هر كدام ويژگي هاي خاص خود را دارند: گومبت، باگلا، كارا انگير، ارتا كنت ياليسي، اكتور، بيتز، گومبت و برداكچي، واقع در ساحل جنوبي.
Eartha Kent، Beitz و Echter از جمله سواحلي هستند كه پوشيده از نيلوفرهاي آبي با گل‌هاي آبي هستند و در Beitz، تخته‌هاي موج‌سواري رنگارنگ بين دكل‌هاي قايق‌هاي خليج مي‌چرخند. در عين حال در كنار دريا مي توانيد از يك پياده روي آرام در ميان باغ هاي پرتقال و نارنگي كه مانند طناب ساحل را احاطه كرده اند لذت ببريد. در نهايت، جاذبه هاي بدروم عبارتند از: اسكله بدروم، كاخ St. پيتر، بازار تورگوتريس، خيابان سوات، خيابان نيزن، روستاي گوموشلوك، محله گمبت، بازار بدروم، منطقه تورگوتريس، مارينا بدروم و غيره.
تور بدروم تركيه
تور هوايي بدروم
اگر قصد خريد تور هوايي بدروم را داريد و مي خواهيد با پرواز داخلي به بدروم سفر كنيد، ابتدا بايد وارد ازمير شويد و در عرض 4 ساعت از طريق زميني به بدروم برسيد. اما اگر پرواز خارجي را انتخاب كنيد، بدون معطلي به فرودگاه ميلاس بدروم خواهيد رسيد و لطفاً به ياد داشته باشيد كه اگر بتوانيد براي سفر با ايرلاين خارجي هزينه بيشتري بپردازيد، تاخير و مشكلات ديگري نخواهيد داشت. البته بهترين راه براي سفر ارزان به بدروم تركيه خريد تور هوايي بدروم مي باشد. شما مي توانيد با خريد تور تركيه بدروم يا پرواز تركيبي بدروم و رزرو هتل بدروم هزينه هاي سفر خود را به ميزان قابل توجهي كاهش دهيد.
IBodrum Air Tours، eTurkey
در مرحله بعد، اين سوال مطرح مي شود كه آيا پروازهاي مستقيم به بدروم وجود دارد؟ ناگفته نماند كه براي رفتن به بادرام تركيه بايد ابتدا از تهران به ازمير رفته و سپس از مسير زميني يا پرواز داخلي اين شهر استفاده كنيد. در تور بدروم گوشت رامن همراه با ترانسفر رايگان شما از فرودگاه ازمير به بدروم وجود دارد. پروازهاي بدروم بر عهده ايران ايرتور و آسمان بوده و تمامي پروازهاي اين دو ايرلاين به صورت مستقيم و هفتگي (هفته اي يكبار) مي باشد.
در نهايت ايرلاين هاي معروفي مانند: معراج ايرلاينز، ماهان، هواپيمايي قشم، هواپيمايي آتا، هواپيمايي آسمان ايران، سان اكسپرس، پگاسوس، تركيش ايرلاينز، اطلس جت، قطر ايرويز پرواز مستقيم به بدروم ارائه مي دهند.
تورهاي ارزان به بدروم
تور زميني بدروم
در حال حاضر امكان سفر زميني به تركيه وجود دارد اما بيشتر گردشگران ترجيح مي دهند با هواپيما به بدروم سفر كنند. اما در مورد اين سوال كه آيا تور كشور در بدروم وجود دارد؟ بايد بگوييم كه اين تورها بيشتر در شرايط ايده آل، عادي و مهمتر از آن در ايام نوروز و ايام گردشگري آژانس رامين گشتي انجام مي شود. در همين لحظه است كه تعداد مسافران و تقاضا به اوج خود مي رسد و آژانس هاي مسافرتي تورهاي زميني بدروم را برگزار مي كنند كه به دليل قيمت پايين تورهاي زميني در بدروم بسيار مورد توجه است.

تور بدروم ارزان و لحظه آخري
يك تور ارزان بدروم هم مي تواند يك تور بيهوده باشد يا يك تور مقرون به صرفه! خوب، بستگي به انتظار شما از بازديدتان دارد. هتل هاي 3 يا 4 ستاره براي سفر به بدروم قيمت مناسبي دارند اما بدون شك مسافراني كه به بدروم سفر مي كنند به دنبال امكانات و خدمات لوكس، فعاليت هاي آبي هيجان انگيز و خدمات نامحدود غذا و نوشيدني در هتل هاي يوال هستند. علاوه بر اين مدت زمان تور بدروم يك هفته است، بنابراين كيفيت غذا و امكانات ارائه شده توسط هتل موضوع بسيار مهمي است، بنابراين رامن گشت به شما توصيه مي كند كه براي تور بدروم كمي هزينه كنيد.
تور 90 دقيقه اي بدروم
يكي ديگر از گزينه هاي سفر ارزان به اين مقصد، خريد تورهاي لحظه آخري بدروم است. حال سوال اينجاست كه آيا شرايط سفر در بدروم با تور لحظه آخري را داريد؟ زيرا زماني كه هواپيما تا آخرين لحظه پر نمي شود، براي تكميل ظرفيت آن بايد با قيمت پايين فروخته شود، بنابراين هزينه سفر به بدروم بسيار مناسب است و مي توانيد سفر ارزان به بدروم را تجربه كنيد، تنها مشكل. كه بايد بلافاصله براي سفر به بدروم آماده شويد.
نكته ديگري كه بايد در نظر داشت اين است كه تورهاي لحظه آخري بدروم ارزان نيستند. در روزهاي شلوغي مانند نوروز و تابستان، سفرهاي لحظه آخري تقريباً ارزان نيستند! براي اين جلسات بايد از چند روز قبل نوبت خود را رزرو كنيد. بنابراين، اگر محدوديت هاي مالي داريد، مطمئن شويد كه برنامه هاي سفر خود را در زمان هاي آرام ديگر نگه داريد و تورهاي لحظه آخري بدروم را با نرخ هاي 20 تا 50 درصد ارزان تر رزرو كنيد.
سفر ارزان به بدروم
قيمت تور بدروم
قيمت بسته گردشگري بدروم بر اساس عوامل مختلفي تعيين مي شود. به عنوان مثال قيمت بليط هواپيما ايران (قشم اير، ايران اير و ماهان) يا پروازهاي تركيه (تركيش ايرلاينز، اطلس گلوبال و پگاسوس) و رزرو هتل (3، 4 يا 5 ستاره) از مهمترين عوامل افزايش يا كاهش هزينه هاي سفر به بدروم البته در نظر داشته باشيد كه تعداد روزهاي سفر و زمان سفر به بدروم نيز تاثير زيادي در قيمت تورهاي بدروم دارد.
مشكل اصلي در خصوص هزينه گردشگري بدروم اين است كه در عيد نوروز و تابستان به دليل استقبال گردشگران اروپايي و آمريكايي كه در اين مدت به اين شهر توريستي سفر مي كنند، قيمت اين تورها افزايش مي يابد. البته در تابستان قيمت گردشگري بدروم افزايش مي يابد، زيرا گردشگران زيادي از سراسر جهان در آن حضور دارند. با اين حال، در طول پاييز و زمستان، شهر گردشگران كمتري را به خود مي بيند و تورهاي بدروم (لحظه آخر) كم‌تر در دسترس هستند.
هزينه هاي سفر بدروم تركيه
در نهايت، يكي ديگر از عواملي كه بر قيمت سفر به هاليكارناسوس تأثير مي گذارد، انتخاب آژانس مسافرتي است كه تورهاي هاليكارناسوس را ارائه مي دهد. به عنوان مثال، در يك روز معين، دو تور به هاليكارناسوس ممكن است شامل بليط هواپيما و هتل يكسان باشند، زيرا توسط دو آژانس مسافرتي متفاوت ارائه مي‌شوند و قيمت‌هاي متفاوتي دارند. در واقع اين عامل ممكن است تاثير قابل توجهي بر قيمت تورها نداشته باشد و تفاوت قيمت ايجاد شده اندك باشد.
تور بدروم از تهران و شهرستانها
تورهاي بدروم از تهران، شيراز، اصفهان، مشهد و تبريز از رايج ترين تورهاي ارائه شده در سراسر ايران هستند و اگر ساكن ساير استان ها و شهرهاي ايران هستيد، پيشنهاد مي كنيم با كارشناسان آژانس رامين بازديد كنيد. براي رزرو تور مورد نياز خود با ما تماس بگيريد.
اطلاعات مهم در مورد تور بدروم
كد منطقه:
+60
تفاوت زماني:
-1:30
ويزا:
نه
واحد پول:
لير
نوشتن:
معذرت مي خواهم
فوري:
112
پليس:
5274503
سازمان آتش نشاني:
110
ايمان:
شيعه

 

منبع:تور بدروم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.