تور كوش آداسي

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور كوش آداسي

۵ بازديد

در مورد سفر به كوش آداسي
كوش آداسي به عنوان يكي از جذاب ترين و معروف ترين بنادر كشتي هاي كروز تركيه به شمار مي رود و مقصد اصلي سفر گردشگراني است كه به اين شهر زيبا و شگفت انگيز تركيه سفر مي كنند، به خصوص با تور كوش آداسي. بسيار جذاب و خاطره انگيز باشيد. كوش آداسي يا گوش آداسي نام آن برگرفته از معني كلمه جزيره پرنده گوش است و در اين شهر بندري هر آنچه كه براي گذراندن تعطيلات هيجان انگيز با محوريت دريا، خورشيد و ساحل انتظار داريد در اختيار شما قرار دارد تا بتوانيد از تعطيلات خود نهايت استفاده را ببريد
سفر كاساداسي
بدون شك سفر با تورهاي كوش آداسي سفر در شهري متفاوت از تركيه است. چرا الان فرق كرده؟ كوش آداسي علاوه بر سواحل كريستالي، ورزش هاي آبي و مراكز خريد مدرن، مكان هاي منحصر به فردي مانند يكي از عجايب هفتگانه، «معبد آرتميس و غار اصحاب» دارد. بنابراين با خريد و رزرو تور كوش آداسي، تور قبلي را فراموش نكنيد و از بهترين و پرطرفدارترين مكان هاي كوش آداسي مي توان به موارد زير اشاره كرد. جزيره مرپاتي (گوارگين آدا)، منطقه بندري، كاردينال دنيزي، پريه نه، ميلتوس، ديديما، شبه جزيره كرازلي و ديلك و...
خوب اين روزها با توجه به اينكه به تعطيلات تابستاني نزديك مي شويم و كوش آداسي به عنوان محبوب ترين مقصد در اين بازه زماني شناخته مي شود، آژانس مسافرتي رامين تور كوش آداسي و همچنين تورهاي لحظه آخري و ارزان كوش آداسي را براي شما مسافران ارائه مي دهد. طوري برنامه ريزي كنيد كه بتوانيد با كمترين قيمت و امكانات و خدمات بيشتر و بهتر سفري رويايي و خاطره انگيز را براي خود رقم بزنيد. علاوه بر اين شما مي توانيد با صرف هزينه كمتر با انتخاب و رزرو تور كوش آداسي در آژانس رامين گشت بيشترين لذت را از سفر خود ببريد. در بالاي اين صفحه ليستي از قيمت هاي بسيار متفاوت را در اختيار شما قرار مي دهيم تا بتوانيد با توجه به خواسته خود و مهمتر از همه بودجه اي كه در نظر گرفته ايد بهترين انتخاب را داشته باشيد. قيمت تور كوش آداسي بسته به نوع هتل انتخابي، نوع هواپيما و همچنين نوع كلاس پروازي و ساير خدمات و امكانات ارائه شده در تورها كاملا متغير است.
تور كوش آداسي رامين با راهنما
تفاوت بزرگ Vo safari است
اول از همه بايد بدانيد كه تورهاي كوش آداسي معمولا يك هفته تعطيل هستند و روزهاي متفاوت زيادي براي انتخاب نداريد. در طول تور كوش آداسي، آژانس مسافرتي بليط رفت و برگشت، اقامت در هتل و بيمه مسافرتي را در اختيار مسافران قرار مي دهد. اما خدمات ديگري مانند ترانسفر فرودگاهي، راهنماي فارسي زبان و گشت شهري ممكن است در تمامي تورهاي كوش آداسي در دسترس نباشد. خوشبختانه هزينه هاي شما در سفر با تور كوش آداسي كمتر است چرا كه آژانس هاي مسافرتي با رزرو پرواز و دريافت تخفيف هتل، تورهاي كوش آداسي را به صرفه تر از تورهاي انفرادي مي كنند.
سوال بعدي و مهم اين است كه پروازهاي كوش آداسي 7 روز رفت و برگشت است. به عنوان مثال، پروازهاي كوش آداسي در روز پنجشنبه، پنجشنبه هفته بعد برمي گردند. بله، اين قانون براي شركت هاي هواپيمايي ايراني و خارجي اعمال مي شود. بنابراين تور كوش آداسي فقط 6 يا 7 روزه... نه كمتر و نه بيشتر! اما اگر مي خواهيد براي مدت كوتاهي بمانيد، بايد پروازها را هنگام خروج رزرو كنيد، جايي كه قيمت بازديد شما از يك تور يك هفته تمام گران تر خواهد بود.
گردشگري كوش آداسي
در نهايت شهر زيباي كوش آداسي فرودگاه ندارد و مسافران كوش آداسي بايد ابتدا به ازمير سفر كرده و حدود يك ساعت و نيم بعد از طريق ترانسفر زميني به كوش آداسي برسند. پروازهاي ماهان، ايران اير، آتا و اطلس پروازهاي چارتري براي بازديد از كوش آداسي هستند و معمولاً پروازهاي ايراني حدود ساعت 12:00 و پروازهاي اطلس ساعت 4:00 حركت مي كنند. پروازهاي اطلس حدود 30 درصد پروازهاي گران‌تري به ايران دارند

گشت و گذار در حومه شهر كوش آداسي
اكثر مسافران فكر مي كنند كه شهر ساحلي كوش آداسي تنها با باد قابل دسترسي است، اما اينطور نيست! به طور كلي تورهاي زميني در مسير كوش آداسي در تعطيلات نوروزي برنامه ريزي شده است. در آن زمان ها، تعداد و تمايل مسافران بسيار زياد است و شركت هاي مسافرتي در صورت وجود كشيش نگهبان، سفرها را روي زمين ترتيب مي دهند. اگر از علاقه مندان به تورهاي گروهي مفرح هستيد و مسافت و طول مسير شما را آزار نمي دهد، مهم است - به دنبال يك تور كوش آداسي مقرون به صرفه هستيد، تور كشور كوش آداسي بهترين است و اگر مبدأ شما تهران است، كوش آداسي ممكن است 30 ساعت طول بكشد. تو اتوبوس هستي
يام ام آلا كوش آداسي
تور لحظه آخري ارزان كوش آداسي
يك تور ارزان كوش آداسي مي تواند يك تور بي كيفيت يا يك تور عالي و مقرون به صرفه باشد! خوب، بستگي به انتظار شما از تورتان دارد. هتل هاي 3 يا 4 ستاره قيمت هاي مناسبي براي تور كوش آداسي دارند اما بدون شك مسافراني كه به كوش آداسي سفر مي كنند به دنبال امكانات و خدمات مجلل، فعاليت هاي آبي هيجان انگيز و خدمات نامحدود روي غذا و نوشيدني در هتل هاي يوال هستند. همچنين مدت زمان تور كوش آداسي يك هفته مي باشد، بنابراين كيفيت غذا و امكانات هتل موضوع بسيار مهمي است، پس پيشنهاد رامين گشت اين است كه براي تور كوش آداسي كمي بيشتر هزينه كنيد!
تور ارزان كوش آداسي
يكي ديگر از گزينه هاي سفر مقرون به صرفه به اين مقصد، خريد تورهاي لحظه آخري كوش آداسي است. حال سوالي كه پيش مي آيد اين است كه آيا شرايط سفر با تور لحظه آخري و ارزان كوش آداسي را داريد؟ زيرا زماني كه پرواز تا آخرين لحظه پر نمي شود بايد تا حد امكان پايين فروخته شود تا ظرفيت آن تامين شود، به همين دليل هزينه تور كوش آداسي بسيار مناسب است و مي توانيد يك سفر ارزان در كوش آداسي را تجربه كنيد. ، تنها مشكل اين است كه بايد فوراً براي كوش آداسي ياترا آماده شويد.
سفر ارزان كوش آداسي
نكته بعدي كه بايد به خاطر داشته باشيد اين است كه همه تورهاي لحظه آخري به كوش آداسي ارزان نيستند. در روزهاي شلوغي مانند نوروز و تابستان تقريبا هيچ سفر ارزان لحظه آخري وجود ندارد! براي اين دوره ها بايد سفر را از چند روز قبل رزرو كنيد. بنابراين، اگر محدوديت هاي مالي داريد، مطمئن شويد كه زمان هاي آرام ديگري را به برنامه سفر خود اضافه كنيد و يك سفر لحظه آخري به كوش آداسي را 20 تا 50 درصد ارزان تر رزرو كنيد.
قيمت سفر كوش آداسي
به عنوان يك گردشگر، قيمت تورهاي كوش آداسي تحت تاثير قيمت بليط هواپيما و هتل هايي است كه در برنامه سفر شما گنجانده شده است. يكي ديگر از عوامل موثر بر قيمت تور كوش آداسي، انتخاب آژانس مسافرتي است كه تور كوش آداسي را ارائه مي دهد. مثلا، دو تور كوش آداسي با بليط پرواز يكسان و دو هتل در يك روز معين توسط دو آژانس مسافرتي مختلف ارائه مي شود، بنابراين قيمت هاي متفاوتي دارند. آره، اين عامل تاثير قابل توجهي بر قيمت سفرها ندارد و تفاوت قيمت حاصله ناچيز است.
هزينه تور كوش آداسي
اما يكي ديگر از عواملي كه در قيمت نهايي مسير موثر است، انتخاب زمان سفر است. مقاصد گردشگري عموماً در روزهاي خاصي از سال بيشترين تقاضا را دارند و تعداد مسافران در آن بازه زماني بيشتر از روزهاي ديگر سال است كه به آن «فصل پرآب» مي گويند. از سوي ديگر، در ايام خاصي از سال تقاضاي زيادي براي سفر به اين مقاصد وجود ندارد و تعداد گردشگران بسيار كم است كه به آن «فصل كم» مي گويند; پس كوش آداسي هم از اين قاعده مستثني نيست!!
اگر مي خواهيد سفر خود را در «فصل كم كوش آداسي» انتخاب كنيد، زماني كه تقاضا براي سفر در اين شهر كمتر است، مي توانيد هزينه كمتري براي آن بپردازيد. اگر در زماني از سال كه تقاضا براي سفر به آن شهر زياد است مجبور به پرداخت هزينه اضافي هستيد. بنابراين فصلي كه قصد خريد تور كوش آداسي را داريد در قيمت نهايي اين سفر بسيار تاثيرگذار خواهد بود.
قيمت تور كوش آداسي
تور كوش آداسي از تهران و شهرستان
تورهاي كوش آداسي از تهران، شيراز، اصفهان، مشهد و تبريز و ... از متداول ترين تورهاي سراسر ايران هستند و اگر در استان ها و شهرهاي ديگر ايران زندگي مي كنيد حتما به شما توصيه مي كنيم با كارشناسان رامن تماس بگيريد. آژانس. براي رزرو سفر مورد نظر خود تماس بگيريد.
كوش آداسي دوري بابيت مهم ترين اطلاعات
كد:
+۹۰
تفاوت آب و هوا:
-1:30
ويزا:
وجود ندارد
واحد پول:
لير
زبان رسمي:
بوقلمون
اضطراري:
112
پليس:
5274503
آتش نشاني:
110

منبع:تور كوش آداسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.