تور آنكارا

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور آنكارا

۵ بازديد

درباره تور آنكارا
اگر قصد سفر به پايتخت تركيه را داريد، بايد از شهر زيبا و ديدني آنكارا ديدن كنيد. خب اين شهر تلفيقي از مدرنيته و سنت است و جاذبه هاي زيبا و متنوعي براي گردشگران خود دارد. در سال هاي اخير آنكارا پيشرفت هاي زيادي داشته است، پس در نظر داشته باشيد كه در بين ايرانيان، سفر به آنكارا نسبت به ساير شهرهاي اين كشور ارزان تر خواهد بود. آنكارا به عنوان پايتخت تركيه داراي زيبايي شگفت انگيزي است كه گردشگران زيادي را از سراسر جهان به خود جذب كرده است. در نهايت، مهم است بدانيد كه آنكارا همچنين نقش مهمي در صنعت و تجارت تركيه ايفا مي كند. به همين دليل روزانه افراد زيادي از آن بازديد مي كنند و در سال هاي اخير به دليل تعطيلي سفارت هاي كانادا و ساير كشورها در ايران، هموطناني كه براي دريافت ويزاي توريستي يا پيكاپ كانادا در سفارت كانادا وقت دارند. هنگام انجام كارهاي مربوط به ويزاي كانادا، از جمله ويزاي كانادا و اثر انگشت كانادا، چندين بار از اين شهر ديدن كنيد.
تورهاي آنكارا
اطلاعات مهم و مهم در مورد آنكارا
زبان: تركي استانبولي
واحد پول: لير
مدت زمان پرواز از تهران: حدود 2 ساعت و 30 دقيقه
اختلاف ساعت با تهران: 1 ساعت و 30 دقيقه عقب تر از تهران
كد تلفن تركيه: 90+
كد تلفن آنگارا: 322
شماره پليس: 155
شماره تلفن اورژانس: 112
شماره آتش نشاني: 110
پليس توريستي: 5274503
فرودگاه ها: فرودگاه بين المللي Esenboga Esenboga Ularsularis Havalimani شلوغ ترين فرودگاه آنكارا است كه پروازهاي بين المللي در آن انجام مي شود.
تور هوايي آنكارا
در حال حاضر ايران اير 2 پرواز هفتگي از تهران به آنكارا را در برنامه پروازهاي خود دارد، هواپيمايي ماهان نيز به اين شهر پرواز مي كرد اما اكنون فعاليتي ندارد. يكي از معتبرترين خطوط هوايي ايران، ايران اير پروازهاي مستقيم بين تهران و آنكارا را انجام مي دهد. پروازها از فرودگاه بين المللي اسنبوگا آنكارا (ESB) در 28 كيلومتري شمال شرقي شهر انجام مي شود. در مورد پرواز به آنكارا بدانيد كه ساير خطوط هوايي به تركيه پرواز مي كنند. مسافراني مانند تركيش ايرلاينز ابتدا بايد به استانبول رفته و سپس با تركيش ايرلاين يا آنادولو جت وارد آنكارا شوند، مدت زمان پرواز از آنكارا به تهران 2 ساعت و 30 دقيقه مي باشد. اين در حالي است كه خطوط هوايي ماهان، ايران اير، تركيش اير و پگاسوس به آنكارا پرواز مي كنند.

 

تور پروازي آنكارا
موضوع مهم ديگر در مورد پرواز به آنكارا اين است كه قيمت پرواز به آنكارا با ماه هاي مختلف سال متفاوت است. بنابراين توصيه مي كنيم پروازهاي فرست كلاس و بيزينس كلاس تهران - آنكارا را از قبل رزرو كنيد. همچنين خريد پروازهاي كلاس اكونومي را زياد معطل نكنيد و بليط مورد نظر خود را حداقل ۱ تا ۳ ماه زودتر خريداري كنيد. در نهايت، ارزان ترين ماه براي خريد بليط هواپيما به آنكارا معمولا ژانويه است، يعني اواسط دسامبر تا اوايل فوريه.
تور كشور آنكارا با قطار
سفر با قطار يكي ديگر از گزينه هاي سفر به آنكارا است. قطار تهران - آنكارا در سال 1380 افتتاح شد و براي اولين بار در 25 مرداد 1398 ساعت 21:50 عازم آنكارا شد. اين قطار چهارشنبه هر هفته ساعت 21:50 از تهران حركت مي كند. از آنكارا و هر شنبه ساعت 19:45 برمي گردد. به وقت تركيه مدت زمان سفر با قطار حدود 60 ساعت است و اين قطار 4 تخته با امكانات خوب و مسير معمولي دارد.
تور زميني آنكارا
با توجه به اينكه در حال حاضر امكان سفر زميني در تركيه وجود دارد، بيشتر گردشگران ترجيح مي دهند با هواپيما به آنكارا بروند. اما در مورد اين سوال كه آيا سفري به آنكارا انجام خواهد شد؟ بايد بگوييم كه اين سفرها معمولاً در ايام نوروز و گردشگري توسط آژانس رامين گشت به خوبي، عادي و مهم ترين شكل برگزار مي شود. همزمان با اينكه رشد و تقاضاي مسافران به اوج خود رسيده و آژانس هاي مسافرتي در حال برگزاري تورهاي ملي در آنكارا هستند، به دليل قيمت پايين گردشگري آنكارا متقاضيان زيادي وجود دارد.
سفر به آنكارا ارزان و ماندگار است
آنكارا و تركيه به طور كلي مكان هاي خوبي براي سفر در نظر گرفته مي شوند. تفاوت لير تركيه با ريال ايران زياد نيست، اين كشور در جامعه ماست، بنابراين زمان پرواز زياد نيست، نيازي به دريافت ويزا و پرداخت نيست و كارت اعتباري كافي است. . همه اين دلايل به شما كمك مي كند تا يك سفر ارزان به آنكارا را ترتيب دهيد و به ياد داشته باشيد كه در پايتخت تركيه هتل هاي متنوعي وجود دارد، انتخاب هتل هاي مركزي هزينه سفر را كاهش مي دهد و سفر ارزان به آنكارا مي تواند يك سفر بي كيفيت باشد. سفر. يا سفر خوب و ارزان!
سفر به آنكارا ارزان است
خوب، بستگي به انتظار شما از سفرتان دارد. هتل هاي 3 يا 4 ستاره براي سفر به آنكارا قيمت مناسبي دارند، اما مسافران آنكارا بدون شك به دنبال امكانات و خدمات مجلل، فعاليت هاي آبي هيجان انگيز و غذا و نوشيدني نامحدود در هتل هاي يوال هستند. همچنين طول تور آنكارا يك هفته است، بنابراين كيفيت غذا و امكانات ارائه شده توسط هتل موضوع بسيار مهمي است، پس پيشنهاد رامين گشت اين است كه براي تور آنكارا كمي هزينه كنيد!
گزينه بعدي براي سفر ارزان به اين مقصد، خريد تورهاي لحظه آخري آنكارا است. حال اين سوال پيش مي آيد كه آيا شرايط سفر با تور 10 دقيقه اي آنكارا را داريد؟ زيرا زماني كه هواپيما تا آخرين لحظه پر نمي شود بايد با كمترين نرخ ممكن فروخته شود تا ظرفيت آن پر شود، بنابراين قيمت تور آنكارا بسيار مناسب مي شود و مي توانيد براي خود يك سفر ارزان به آنكارا پيدا كنيد. تنها مشكل اين است كه شما بايد بلافاصله براي سفر به آنكارا آماده شويد.
تور ارزان آنكارا
البته بهترين راه براي خريد تور آنكارا ارزان، خريد تور آنكارا در لحظه آخر است. در اين صورت با نزديك شدن به زمان پرواز، قيمت به ميزان قابل توجهي كاهش پيدا مي كند و مي توانيد تور ارزان آنكارا را خريداري كنيد. براي خريد تور لحظه آخري آنكارا تركيه مي توانيد در هر ساعت از شبانه روز به سايت رامين گشت مراجعه كنيد و بهترين تور آنكارا را از ميان گستره وسيع ما خريداري كنيد. سفري فراموش نشدني به اين شهر دلربا را با مجموعه سفرهاي رامين گشت تجربه كنيد.
قيمت سفر به آنكارا
آنكارا يكي از پربازديدترين مقاصد تركيه است و اين مقصد جاذبه هاي گردشگري مختلفي دارد. قيمت تور آنكارا در سطوح مختلف متفاوت است. از جمله عوامل موثر بر قيمت سفر به آنكارا تركيه مي توان به نوع سفر (هوايي يا زميني)، نوع وسيله نقليه (پرواز درجه يك با اكونومي، VIP يا اتوبوس معمولي)، اقامت شبانه روزي، اقامت (هتل) اشاره كرد. ) هتل آپارتمان، متل، هاستل و غيره). ، تعداد وعده هاي غذايي (صبحانه، ناهار، شام و ...)، برنامه تفريحي تور و .... البته با انتخاب هتل هاي با كيفيت و پروازهاي خارجي از سفر خود لذت خواهيد برد. هتل هاي آنكارا در مركز شهر و بسياري از هتل هاي ديگر در نزديكي سواحل اين شهر قرار دارند كه از آنجا گزينه هاي هيجان انگيز زيادي داريد.
قيمت تور آنكارا
همچنين بايد توجه داشته باشيد كه در صورت انتخاب ايرلاين هاي خارجي هزينه سفر به آنكارا بيشتر از ايرلاين هاي داخلي است و زمان سفر شما نيز عامل مهمي در تعيين هزينه سفر به آنكارا است. سفر به آنكارا در تابستان و نوروز معمولاً نسبت به روزهاي ديگر سال گران‌تر است. در مورد هزينه سفر به آنكارا، هزينه اين تورها در ايام نوروز و فصل تابستان افزايش مي يابد، زيرا گردشگران اروپايي و آمريكايي در اين مدت از سفر به اين شهر توريستي استقبال مي كنند. البته در فصل تابستان با توجه به تعداد زياد گردشگران از سراسر جهان، قيمت توريست هاي آنكارا افزايش مي يابد. اما در پاييز و زمستان از تعداد گردشگران اين شهر كاسته مي شود و مي توانيد از تورهاي آنكارا با تخفيف (لحظه آخر) نيز ديدن كنيد.
در نهايت يكي ديگر از عوامل موثر بر قيمت تور آنكارا، انتخاب آژانس مسافرتي ارائه دهنده تور آنكارا است. به عنوان مثال، در يك روز معين، دو سفر به آنكارا با يك پرواز و هتل ممكن است توسط دو آژانس مختلف و در نتيجه با قيمت هاي متفاوت ارائه شود. البته ممكن است اين عامل تاثير بسزايي در هزينه سفر نداشته باشد و تفاوت قيمتي كه ايجاد مي كند كم باشد.
تورپرايزر آنكارا
از تهران و شهرستانها به آنكارا سفر كنيد.
تورهاي آنكارا از تهران، شيراز، اصفهان، مشهد و تبريز و ... يكي از رايج ترين تورهايي هستند كه در سراسر ايران برگزار مي شود و اگر در استان ها و شهرهاي ديگر ايران زندگي مي كنيد مي توانيد با مراجعه به كارشناسان آژانس رامين و رزرو تور مورد نظر با ما تماس بگيريد.
اطلاعات مهم در مورد بازديد از آنكارا
كد منطقه:
+6
تفاوت زماني:
-1:30
ويزا:
او اين كار را نكرد
واحد پول:
فرا گرفتن
زبان رسمي:
بوقلمون
اضطراري:
112
پليس:
5274503
ايستگاه آتش نشاني:
110
دين:
شيعه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.