تور آنتاليا

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور آنتاليا

۶ بازديد

تور آنتاليا
قبل از خريد تورهاي آنتاليا و بستن چمدان ها، خوب است اطلاعات لازم و مهم در مورد شهر ساحلي آنتاليا را داشته باشيد تا بتوانيد بيشترين بهره را از فعاليت هاي گردشگري آنتاليا ببريد. آنتاليا يكي از محبوب ترين و توريستي ترين شهرهاي ساحل مديترانه در جنوب غربي تركيه است كه از شمال با بوردور و اسپارتا، از شمال شرقي با قونيه و از جنوب با درياي مديترانه همسايه است. ، كرامان و مرسين در شرق و شهر مرسين در غرب. مولا نيز از سمت جنوب غربي توسط شهر كمر احاطه شده است. خب اختلاف ساعت آنتاليا با ايران يك ساعت و نيم است، يك فرودگاه بين المللي در اين شهر وجود دارد، اگر به رودخانه دودن برويد، مي توانيد هواپيماهاي عبوري را تماشا كنيد.
سواحل زيبا و درخشان، طبيعت باستاني و مناظر سرسبز آنتاليا و تلفيق سنت و مدرنيته اين شهر را در بين گردشگران از سراسر جهان مشهور و محبوب كرده است. آنتاليا پنجمين شهر بزرگ تركيه از نظر جمعيت و يكي از مهم ترين نقاط اين كشور است. تورهاي آنتاليا به خصوص در فصل تابستان بسيار زياد و متنوع هستند و در واقع تابستان يكي از شلوغ ترين فصل هاي گردشگري آنتاليا به حساب مي آيد چرا كه متنوع ترين و بهترين آنتاليا است. آب و هواي مديترانه اي آنتاليا براي اين نوع ماجراجويي مناسب است.
آنتاليا توراس
خوب شايد اين سوال را بپرسيد كه چه افرادي براي تور آنتاليا مناسب هستند؟ تور آنتاليا انتخاب معمول مسافراني است كه مي خواهند استراحت كنند و خستگي كار و زندگي روزمره را از خود دور كنند. با وجود امكانات رفاهي، امكانات تفريحي و خدمات بسيار زياد در هتل هاي آنتاليا، اگر تمايلي به ترك هتل نداريد، تمام نيازهاي شما در هتل برطرف مي شود. البته اگر توريست هستيد مكان هاي كافي براي ديدن شما وجود دارد!
نكته مهم ديگر اين است كه تورهاي آنتاليا معمولا به مدت يك هفته تعطيل هستند و روزهاي متفاوتي براي انتخاب نداريد. در تور آنتاليا آژانس مسافرتي بليط سفر، اقامت، بيمه و ... را براي مسافران شما فراهم مي كند. اما خدمات ديگري مانند ترانسفر فرودگاهي، راهنماي فارسي زبان و گشت شهري ممكن است در تمامي تورهاي آنتاليا ارائه نشود. در ضمن سفر با تور آنتاليا رامين گشت باعث كاهش هزينه هاي شما مي شود زيرا آژانس مسافرتي رامين گشت تور آنتاليا ارزانتر از سفر به تنهايي با رزرو پرواز و گرفتن تخفيف از هتل مي باشد. بنابراين اگر قصد سفر به آنتاليا را داريد، خريد تور آنتاليا بيشتر از خريد بليط هواپيما و هتل براي شما هزينه خواهد داشت.
تور هوايي آنتاليا
سفر هوايي آنتاليا بهترين و سريع ترين راه براي سفر است كه قطعا نگراني و مشكلات كمتري دارد اما بايد مراقب باشيد! زيرا همه پروازها در خود فرودگاه آنتاليا فرود نمي آيند. اگر با تركيش ايرلاين سفر به آنتاليا را خريداري كنيد، اين پرواز در خود آنتاليا كه تنها 10 كيلومتر با مركز شهر فاصله دارد، فرود مي آيد. اما اگر سفر هوايي از آنتاليا را با پروازهاي ايران انجام داديد، در فرودگاه هاي اطراف آنتاليا (معمولاً اسپارتا) فرود مي آييد و از آنجا با ون يا اتوبوس حدود 3 ساعت به شهر آنتاليا سفر خواهيد كرد.
قيمت تور آنتاليا
خوبي پروازهاي آنتاليا اين است كه حدود سه ساعت طول مي كشد و براي مسافراني كه مي خواهند در سريع ترين زمان ممكن، در اسرع وقت به مقصد برسند و صحنه و سرگرمي را شروع كنند، بهترين انتخاب است. چرا كه سفرهاي آنتاليا معمولا يك هفته اي است و افراد تمايلي به صرف زمان زيادي در سفر ندارند و بيشتر اوقات سفر پروازي آنتاليا را انتخاب مي كنند. قيمت پروازهاي تهران - آنتاليا نيز با توجه به ماه هاي مختلف سال متفاوت است. به همين دليل توصيه مي كنيم پروازهاي فرست كلاس و بيزينس كلاس تهران - آنتاليا را از قبل خريداري كنيد. همچنين در خريد پروازهاي كلاس اكونومي تهران - آنتاليا معطل نكنيد و بليط هواپيما خود را حداقل از 2 ماه قبل رزرو يا خريداري كنيد. لازم است بدانيد كه زمستان ارزان ترين فصل براي خريد بليط هواپيما تهران به آنتاليا است.
همچنين مي توانيد در روزهاي شنبه، سه شنبه و چهارشنبه پروازهاي ارزان تهران به آنتاليا را خريداري كنيد و اگر تاريخ مشخصي براي سفر داريد، سعي كنيد بليط رفت و برگشت تهران به آنتاليا را تهيه كنيد، زيرا رفت و برگشت قيمت بليط است. ارزانتر از قيمت دو نفره از تهران تا آنتاليا. بليط يك طرفه از تهران به آنتاليا و از آنتاليا به تهران ارزان است.

سفر در آنتاليا
تور زميني آنتاليا
تور زميني آنتاليا با وجود اينكه يكي از تورهاي گروهي پرطرفدار است و طرفداران خود را دارد اما در هيچ زماني از سال انجام نمي شود و ارزانتر از تورهاي هوايي آنتاليا است. خوب، اگر به تورهاي گروهي و فرود علاقه مند هستيد. پيشنهاد ما به شما تور زميني آنتاليا است. البته بايد از شرايط برگزاري اين تورها آگاهي كامل داشته باشيد. حمل و نقل زميني آنتاليا از تهران توسط اتوبوس هاي VIP سازماندهي مي شود و نقطه عزيمت آنها ترمينال غرب يا ترمينال آزادي است. البته براي اينكه اتوبوس را از دست ندهيد بايد در ساعت اعلام شده در ترمينال حضور داشته باشيد.
ضمناً تورهاي زميني آنتاليا معمولاً 10 روز به طول مي انجامد و از آن مدت معمولاً 5 شب در هتل اقامت مي كنيد و بقيه مدت در راه هستيد. البته گاهي تورهاي 12 روزه و 15 روزه بسته به نوع تور شما وجود دارد. تور زميني معمولا از تهران به آنكارا و از آنجا به آنتاليا حركت مي كند. با اين حال حواستان باشد كه خريد تور آنتاليا در هر زماني غير ممكن است! معمولاً در فصل تابستان و دوره هايي كه حمل و نقل زميني به آنتاليا طرفداران بيشتري دارد، تور زميني آنتاليا ارائه مي شود، در غير اين صورت در فصولي كه مسافري وجود ندارد، احتمالاً مي توانيد آنها را به سختي ترتيب دهيد و تاريخ سفر را تغيير دهيد.
فرودگاه آنتاليا
سفرهاي ارزان و لحظه آخري به آنتاليا
سفر ارزان لحظه آخري به آنتاليا بسيار جذاب است و اگر مي خواهيد يكي از سفرهاي لحظه آخري را انتخاب كنيد اولين توصيه ما يك سفر ارزان لحظه آخري به آنتاليا است. همانطور كه از نام اين نوع سفر مشخص است، سفر لحظه آخري آنتاليا به سفري گفته مي شود كه حداقل مدت زمان مشخصي قبل از تاريخ شروع سفر انجام مي شود. معمولا 1 تا 2 روز قبل از آخرين مهلت درخواست. با ظرفيتي كه دارد، تورگردانان مجبور خواهند شد تور را با تخفيف هاي فوق العاده بفروشند.
مشكل بعدي اين است كه قيمت لحظه آخري سفر آنتاليا با توجه به سفر و زمان تا شروع سفر شامل 10 تا 60 درصد تخفيف مي شود! به عنوان مثال ممكن است سفر لحظه آخري آنتاليا دو روز قبل از تاريخ سفر به شما 10 درصد تخفيف بدهد اما همين سفر در آخرين لحظه و تنها چند دقيقه قبل از سفر با 70 درصد تخفيف ارائه شود. پرواز! پس در انتخاب اين سفرها هوشمندانه عمل كنيد.
گردشگري آنتاليا
تركيه در تركيه از زماني كه آنتاليا براي تفريحات ساحلي در فصل تابستان مشهور شد. به همين دليل، گردشگران كمتر به آنتاليا در فصل سردتر سفر مي كنند. در نتيجه در اين فصول اكثر تورهاي آنتاليا بسيار ارزان ارائه مي شوند و نبايد انتظار رزرو تور آنتاليا را در لحظه آخر داشته باشيد! اما تابستان كه دوران شلوغ و شلوغ آنتاليا است، فرصتي عالي و مناسب براي خريد تورهاي لحظه آخري و باكيفيت آنتاليا خواهد بود. تنها مزيت تور لحظه آخري آنتاليا قيمت پايين آن است كه در شرايط عادي بسيار ارزانتر از همان تور است با اين تفاوت كه محتوا و خدمات تور لحظه آخري آنتاليا با تور استاندارد تفاوتي ندارد. زيرا اين تورهاي 90 دقيقه اي و ارزان آنتاليا در واقع تورهاي استانداردي هستند كه بنا به دلايلي با تخفيف ويژه و بسيار بالا به مسافران ارائه مي شوند و طبق قانون نبايد هيچ مزيتي براي مشتري محدود شود.
آنتاليا ارزان
قيمت سفر به آنتاليا
هزينه سفر به آنتاليا، مانند تمامي تورهاي ديدني، متاثر از هزينه بليط هواپيما و هتل هاي موجود در برنامه سفر شما مي باشد. يكي ديگر از عوامل موثر بر قيمت سفر به آنتاليا، انتخاب آژانس مسافرتي است كه سفر به آنتاليا را پيشنهاد مي كند. به عنوان مثال، ممكن است در يك روز معين، 2 تور آنتاليا كه ممكن است شامل بليط پرواز و هتل يكسان باشد، قيمت هاي متفاوتي داشته باشند زيرا توسط دو آژانس مسافرتي متفاوت ارائه مي شوند. البته ممكن است اين عامل تاثير بسزايي در قيمت تور نداشته باشد و تفاوت قيمت جبران شود.
اما يكي ديگر از عواملي كه در قيمت نهايي اين مسير موثر است، انتخاب زمان سفر است. به طور كلي مقاصد گردشگري در تاريخ هاي خاصي از سال بيشترين تقاضا را دارند و تعداد مسافران در آن زمان بيشتر از روزهاي ديگر سال است كه اصطلاحا به آن «فصل بالا» مي گويند. از طرفي در ايام خاصي از سال تقاضاي زيادي براي سفر به اين مقاصد وجود ندارد و تعداد گردشگران كمترين ميزان را دارد كه به آن «فصل كم» مي گويند. پس شهر آنتاليا هم از اين قاعده مستثني نيست!!
تور ارزان آنتاليا
اگر مي خواهيد سفر خود را در فصل كم كه تقاضا براي سفر به شهر آنتاليا كم است انتخاب كنيد، مي توانيد هزينه كمتري بپردازيد. اگر در فصلي از سال كه تقاضا براي سفر به اين شهر زياد است بايد هزينه بيشتري بپردازيد. بنابراين اينكه در چه فصلي از سال قصد خريد سفر به آنتاليا را داريد در قيمت نهايي اين سفر بسيار تاثيرگذار خواهد بود.
تور آنتاليا از تهران و شهرستانها
تورهاي آنتاليا از تهران، شيراز، اصفهان، مشهد و تبريز و غيره از متداول ترين تورهايي هستند كه در سراسر ايران برگزار مي شود و اگر ساكن ساير استان ها و شهرهاي ايران هستيد، توصيه مي كنيم با افراد متخصص همراه شويد. براي رزرو تور مورد نظر خود با آژانس رامن تماس بگيريد.
اطلاعات مهم تور آنتاليا
كد منطقه:
+6
تغيير زمان:
-1:30
ويزا:
چيزي نيست
ميزان :
فرا گرفتن
زبان رسمي:
پوران
مشكل:
112
پليس:
5274503
ايستگاه آتش نشاني:
110
دين:
شيعه


منيع:تور آنتاليا

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.