تور استانبول

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور استانبول

۵ بازديد

تور استانبول
تور استانبول يكي از پرطرفدارترين تورهاي تركيه در بين مسافران ايراني است. جاذبه هاي بسيار زياد و متنوعي در استانبول براي هر سليقه و بودجه اي وجود دارد و به همين دليل است كه تورهاي استانبول بسيار جذاب هستند. استانبول بزرگترين شهر تركيه و تنها شهري است كه بخشي در اروپا و بخشي در آسيا قرار دارد. تنگه بسفر استانبول دو قاره اروپا و آسيا را به هم متصل مي كند و يكي از معروف ترين جاذبه هاي استانبول است. يكي از دلايل محبوبيت ويژه تور استانبول ارزان بودن آن در مقايسه با ساير تورهاي خارجي است، به خصوص تورهاي لحظه آخري استانبول كه ارزانتر از تورهاي سيستمي هستند. خوشبختانه ايرلاين هاي ايراني و خارجي در ساعات مختلف شبانه روز از شهرهاي مختلف ايران به استانبول پرواز دارند و مسير پروازي ايران و تركيه و بالعكس يكي از پرترددترين مسيرهاي پروازي محسوب مي شود.
تور استانبول
راحت ترين و سريع ترين راه براي سفر به استانبول با هواپيما به استانبول است، اما اگر از پرواز مي ترسيد يا مي خواهيد سفري مقرون به صرفه و ارزان تري را تجربه كنيد، تور زميني استانبول را به شما پيشنهاد مي كنيم. همچنين مي توانيد بليط قطار تهران به استانبول و بليط اتوبوس را در سايت رامين قوش تهيه كنيد و با خيالي آسوده سفر كنيد. نكته مهم ديگر سفر با تورهاي استانبول است زيرا آژانس هاي مسافرتي با رزرو پرواز و رزرو هتل هاي مختلف سفر به صرفه تري را براي شما فراهم مي كنند. علاوه بر اين، تورهاي استانبول معمولا شامل بليط رفت و برگشت، هتل، بيمه، راهنماي فارسي زبان، ترانسفر فرودگاهي و گاهي اوقات گشت شهري مي باشد. در تورهاي مسافرتي استانبول مي توانيد به راحتي برنامه تفريحي خود را انتخاب كنيد و يا با ثبت نام در تور شهري به يك گروه بپيونديد. در نهايت سفر به استانبول به دو صورت برگزار مي شود كه در ادامه به توضيح آن ها مي پردازيم
تور هوايي استانبول
تور هوايي استانبول راهي سريع، راحت، بدون نگراني و مقرون به صرفه براي سفر به استانبول است. در تور هوايي استانبول، تقريباً سه ساعت و نيم ديگر به استانبول مي‌رسيد و با يك استراحت، تور شهر خود را آغاز مي‌كنيد. با از سرگيري پروازهاي مستقيم بين تهران و استانبول، تركيش ايرلاينز و بسياري از ايرلاين هاي داخلي پروازهاي خود را در اين مسير از سر گرفته اند و به اين ترتيب مسافران از اين پس راحتي سفر و تهيه بليط در مسير تهران - استانبول را دارند. تهران به استانبول با قيمتي بسيار كمتر از قبل.
سفر ارزان به استانبول
در حال حاضر از بين ايرلاين هاي ايراني، هواپيمايي ماهان، هواپيمايي ايران ايرتور، هواپيمايي قشم، هواپيمايي معراج و هواپيمايي آسمان و از بين ايرلاين هاي خارجي تركيش ايرلاينز و پگاسوس، پروازهاي تهران به استانبول در مسير رفت و برگشت هستند. .
روزهاي پرواز اين شركت هواپيمايي به شرح زير است:
هواپيمايي ماهان: پروازهاي هواپيمايي ماهان در مسير تهران به استانبول همه روزه هفته انجام مي شود.
خطوط هوايي ايران اير: پروازهاي ايران اير بين تهران و استانبول در روزهاي دوشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام مي شود.
هواپيمايي ايران ايرتور: پروازهاي ايران ايرتور از تهران به استانبول در روزهاي يكشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام مي شود.
هواپيمايي قشم: پروازهاي قشم در مسير تهران - استانبول در روزهاي دوشنبه و پنج شنبه انجام مي شود.
خطوط هوايي معراج: پروازهاي خطوط هوايي معراج در مسير تهران به استانبول روزهاي چهارشنبه انجام مي شود.
شركت هواپيمايي آسمان: پروازهاي آسمان در مسير تهران - استانبول روزهاي دوشنبه انجام مي شود.
تركيش ايرلاينز: پروازهاي تركيش ايرلاينز در مسير تهران - استانبول همه روزه هفته انجام مي شود.
پروازهاي خطوط هوايي پگاسوس: پروازهاي خطوط هوايي پگاسوس در مسير تهران - استانبول در روزهاي دوشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام مي شود.
سفر در استانبول در جاده هاي خاكي
همانطور كه از نام كشور تور استانبول مشخص است، خبري از خريد بليط هواپيما استانبول نيست! به همين دليل در گام اول هزينه هاي سفر خود را به ميزان قابل توجهي كاهش داده ايد و مي توانيد سفر خود را با تور ارزان استانبول آغاز كنيد. سفر گروهي در اين سفرها قطعا مي تواند لحظات خوش و شادي را براي شما به ارمغان بياورد. خب شما مسافران عزيز به جز گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار، كارت واكسيناسيون كوويد 19 و نصب نرم افزار HES CODE به مدارك خاصي نياز نداريد و فقط كافيست برنامه ريزي سفر خود را شروع كنيد. و چمدانت را ببند
سفر به استانبول

انواع تورهاي زميني استانبول
تور زميني استانبول را مي توان به روش هاي مختلفي انجام داد كه هر كدام جذابيت ها، مزايا و معايب خاص خود را دارند. اما در كل از آنجايي كه تركيه كشوري سرسبز و باستاني است، لذت ديدن مناظر طبيعي در اين مسير بايد براي شما مفرح و پر از خاطره باشد.
در ادامه اين روش ها را با هم بررسي مي كنيم:
بازديد از استانبول با قطار
سفر با قطار به استانبول سفري يك طرفه نيست. بنابراين، هنگام سفر با قطار به اين مكان، سفر به چند قسمت تقسيم مي شود. از تهران به شهر وان با قطار 4 ستاره سفر كنيد، در شهر وان از قطار پياده شويد، از درياچه وان به ايستگاه تاتوان با كشتي برويد، از ايستگاه تاتون به آنكارا با قطار 4 نفره برويد. دوباره از آنكارا سوار قطار شويد و با قطار آنكارا-استانبول سوار شويد. بسته به زمان تاييد مدارك در ايستگاه مرزي حدود 70 ساعت طول مي كشد.
با قطار به استانبول سفر كنيد
تور استانبول با ماشين شخصي
به دليل خستگي در طول سفر هرگز استفاده از خودروي شخصي را در دفعات بعدي توصيه نمي كنيم. اما اگر مي خواهيد با خودروي شخصي سفر كنيد، لازم است بدانيد كه بايد خودرو خود را ثبت نام كنيد، گواهينامه خود را بين المللي كنيد، پلاك تردد بگيريد، گواهي مالكيت خودرو بين المللي تهيه كنيد و در عين حال بيمه آكسا نيز بگيريد. شما به راحتي مي توانيد با خود سفر و سفر كنيد، در واقع قيمت بنزين در تركيه بسيار بالاست اما پمپ بنزين هاي خصوصي زيادي در جاده وجود دارد.
تور استانبول با اتوبوس
اگر با اتوبوس به استانبول برويد، بايد بگويم كه اين بهترين گزينه است. اين روش بسيار سريع و آسان است و قطعا از روش هاي ديگر محبوب تر است! كيفيت اين اتوبوس ها به دليل طولاني بودن مسير بسيار بالاست و اتوبوس ها اكثرا VIP هستند و گنجايش 25 نفر را دارند. از يكي از ايستگاه هاي اتوبوس تهران، براي سوار شدن به اتوبوس هاي VIP به استانبول برويد: ترمينال بيهكي (آرژانتين) يا ترمينال گرب (ميدان آزادي). سپس از شهرهاي قزوين، ميانه، تبريز، مرند و ماكو عبور كرده و به مرز بازرگان رسيده و براي خروج از كشور وارد پايانه مرزي ايران و تركيه مي شويد. در نهايت با ميني بوس ها يا اتوبوس هاي تركيه اي از مرز براي رسيدن به استانبول به سفر خود ادامه مي دهيد.
تور ارزان و لحظه آخري استانبول
در سفر به خارج از كشور بحث قيمت يكي از مهمترين مسائل است. تور استانبول يكي از تورهاي مقرون به صرفه و ارزان براي ايرانيان است; زيرا پكيج هاي مختلفي با سطوح كيفي متفاوت در دسترس شماست. يكي از راه هاي خريد تور ارزان استانبول، انتخاب هتل و پرواز مناسب است; در آژانس رامين گشت پكيج هاي مختلفي وجود دارد كه با توجه به بودجه هاي مختلف طراحي شده اند، از طرفي سفر در دوره هاي كم گردشگري مانند زمستان هزينه سفر شما را بسيار كاهش مي دهد. برعكس، در زمان هايي مانند بهار، به خصوص نوروز، قيمت تورهاي استانبول افزايش مي يابد. اگر قصد داريد بليط و هتل را خودتان رزرو كنيد، بهتر است به جاي سفر، بليط هواپيما چارتر را انتخاب كنيد، زيرا اين بليط ها قيمت پايين تري دارند. امروزه تور استانبول خوب، با كيفيت و مقرون به صرفه يكي از دغدغه هاي مسافران است. اما اگر محدوديت زماني براي سفر نداريد، به دنبال سفرهاي غيرقابل پيش بيني و لحظه آخري هستيد، تور لحظه آخري استانبول بهترين و ارزان ترين گزينه خواهد بود. تورهاي لحظه آخري خارج از كشور معمولاً براي كشورهاي بدون ويزا مانند تركيه است، بنابراين خريد تور لحظه آخري استانبول با كمترين هزينه حداكثر لذت را از سفرتان مي برد.
سفر لحظه آخري استانبول
هزينه پايين تورهاي لحظه آخري استانبول دليل اصلي استقبال مردم از اين تورهاست. اما از آنجايي كه استانبول يك شهر توريستي است و ترافيك زيادي در بين گردشگران ايراني وجود دارد. معمولا تعداد زيادي مسافر در پروازهاي اين مسير حضور دارند. بنابراين انتظار زيادي نداشته باشيد كه يك سفر لحظه آخري به استانبول هميشه در پست شما باشد. در تعطيلات يا آخر هفته اگر در روزهاي يكشنبه قصد سفر به استانبول را داريد، رزرو تور استانبول 90 دقيقه اي را به شما توصيه مي كنيم.
اما در نظر داشته باشيد كه اين دوره ها بهترين فرصت براي پروازهاي ارزان به استانبول با استفاده از فرصت هاي لحظه آخري است:
اول مهر به دليل شروع مدارس
روزهاي اول هفته
اواخر فروردين و بعد از تعطيلات نوروز
فوريه و مارس (معمولاً اين دو ماه به احتمال زياد تورهاي لحظه آخري را به شما خواهند داد.
كلمه استانبول است
قيمت سفر استانبول
قيمت تور استانبول مانند تمامي تورها تحت تاثير قيمت پروازها و هتل هاي موجود در برنامه سفر شما مي باشد. يكي ديگر از عوامل موثر بر قيمت سفر به استانبول، انتخاب آژانس مسافرتي است كه تورهاي استانبول را ارائه مي دهد. به عنوان مثال، در يك روز معين، دو تور به استانبول كه ممكن است بليط و هتل يكسان داشته باشند، ممكن است قيمت هاي متفاوتي داشته باشند زيرا توسط دو آژانس مسافرتي متفاوت ارائه مي شوند. البته ممكن است اين عامل تاثير زيادي در قيمت سفر نداشته باشد و در نتيجه اختلاف قيمت كمي داشته باشد.
كرايه سفر استانبول
اما يكي ديگر از عواملي كه در قيمت نهايي اين مسير موثر است، انتخاب زمان سفر است. به طور كلي مقاصد گردشگري در روزهاي خاصي از سال بيشترين تقاضا را دارند كه در اين ايام تعداد گردشگران بيشتر از روزهاي ديگر سال است كه به آن «فصل بالا» مي گويند. از طرفي در ايام خاصي از سال تقاضاي زيادي براي سفر به اين مقاصد وجود ندارد و تعداد گردشگران بسيار كم است كه به «فصل كم» معروف است؛ پس استانبول هم از اين قاعده مستثني نيست!! اگر مي خواهيد سفر خود را در فصل كم كه تقاضا براي سفر به استانبول كم است انتخاب كنيد، مي توانيد هزينه كمتري براي آن بپردازيد. اگر در مواقعي از سال كه سفر به اين شهر تقاضاي زيادي دارد مجبور به پرداخت بيشتر هستيد. بنابراين فصلي از سال كه قصد خريد تور استانبول خود را داريد در قيمت نهايي اين تور بسيار تاثيرگذار خواهد بود.
تور استانبول تهران و شهرستانها
تورهاي استانبول از تهران، شيراز، اصفهان، مشهد و تبريز و ... از جمله تورهاي رايجي هستند كه در سراسر ايران برگزار مي شوند. و اگر ساكن ساير استان ها و شهرهاي ايران هستيد توصيه مي كنيم به متخصصين آژانس رامين مراجعه كنيد و براي رزرو تور مورد نظر خود با ما تماس بگيريد.
اطلاعات مهم در مورد تور استانبول
كد منطقه:
+۹۰
تفاوت زماني:
-1:30
گذرنامه:
هيچ كدام را ندارند
واحد پول:
فرا گرفتن
زبان رسمي :
يك شتر
كمك هاي اوليه:
112
پليس:
5274503
ايستگاه آتش نشاني:
110
دين:
شيعه

منبع:تور استانبول

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.