تور گوا

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور گوا

۶ بازديد

درباره تور گوا
گوا شهري بندري در جنوب غربي هند است كه به خاطر سواحل خارق العاده و منحصربفردش شهرت دارد و معمولاً تورهاي مسافرتي گوا براي تفريح و به خصوص تفريحات آبي هيجان انگيز در سواحل آن برگزار مي شود. اين شهر همچنين از دو قسمت بندر گوا و شهر قديمي گوا تشكيل شده است كه حدود 40 كيلومتر از هم فاصله دارند. فرهنگ اين بندر كوچك و كم جمعيت نيز قابل توجه است چرا كه پرتغالي ها صدها سال بر اين منطقه بندري حكومت مي كنند و به همين دليل مسافران عزيز فرهنگ خاص خود را در اين منطقه خواهند ديد و لمس خواهند كرد. برخلاف ساير نقاط هند.
تور در گوا
لازم به ذكر است كه تاريخ غني منطقه گوا باعث شده تا اين بندر معروف هند علاوه بر زيبايي طبيعي به ويژه در سواحل معروف، آثار تاريخي مختلفي را نيز در بر گيرد. . در عين حال به طور جداگانه از يكديگر ديدن كنيد. از جاذبه هاي گردشگري و مكان هاي مهم گوا مي توان به: ساحل آگوندا، ساحل پالولم، ساحل كئولوسيم، آبشار دودساگار، شهر گوا، شهر ويرجين مري و مناطق خريد مانند كاكولو مال اشاره كرد.
شرايط اخذ ويزاي توريستي گوا هند چيست؟
در ابتدا توجه داشته باشيد كه انواع ويزاي توريستي ايران هند به صورت الكترونيكي و نامه اي براي شما متقاضيان صادر مي شود. گرفتن ويزا و پول هند فقط در صورت سفر گروهي به هند و به صورت يك طرفه و با توجه به مدت زمان سفر داده مي شود. در اكثر موارد ويزاي توريستي هند براي شما مسافران اصلا رد نمي شود و در عرض 7 روز كاري به درخواست شما پاسخ مي دهند و خوشبختانه با پولي كه ايراني ها خرج مي كنند نيرويي براي گرفتن ويزاي هند وجود ندارد. زمان دريافت ويزا در هند از زمان ارسال مدارك براي ما 3 روز مي باشد و لازم به ذكر است كه ويزاي توريستي 1 و 5 ساله اين امكان را به مسافران مي دهد كه با هر بار ورود به مدت 90 روز در هند اقامت داشته باشند. و پس از 90 روز بايد كشور را ترك كنند.
ويزاي گوا بگيريد
مدارك مورد نياز براي سفر به گوا هند
توجه داشته باشيد كه مدارك ويزاي هند نيازي به ترجمه و تاييد وزارت دادگستري و امور خارجه ندارد! با توجه به اينكه مي توانيد براي ويزاي هند به صورت الكترونيكي و حضوري اقدام كنيد، بايد مدارك را براي درخواست ويزاي الكترونيكي آپلود كنيد و مدارك را براي درخواست شخصي همراه داشته باشيد. چك ليست اسناد ويزاي هند به شرح زير است:
فرم تكميل شده ويزاي هند (در eVisa، فرم ويزاي هند به صورت آنلاين تكميل مي شود)
اصل گذرنامه متقاضي با حداقل ۷ ماه اعتبار
2 عكس 3*4 رنگي با پس زمينه سفيد
اصل كپي شناسنامه و كارت ملي كليه متقاضيان
كپي اصلي تمام ويزاهاي قبلي هند (در صورت وجود)
بليط رفت و برگشت (بسته به مدت اقامت)
ناظر هتل (با توجه به مدت اقامت)
بيمه مسافرتي (بر اساس مدت اقامت)

سفر گوا
تور هوايي گوا
سفر هوايي گوا به عنوان راحت ترين و منطقي ترين راه براي سفر به اين مقصد ساحلي در نظر گرفته مي شود و اساساً سفر هوايي گوا به معناي استفاده از تور مسافرتي است كه شامل خدماتي مانند پرواز و رزرو هتل و غيره مي شود كه از آژانس رامين گشت دريافت خواهيد كرد و به تور هوايي گوا برويد و سفر خود را شروع كنيد. لازم به ذكر است كه اين خدمات تور هوايي مقصد به صورت پكيج يا پكيج كامل شامل خدمات مختلف از جمله رزرو بليط هواپيما، خدمات اقامت و رزرو هتل، گشت و گذار و غيره تعريف مي شود و ما در طرح رامين گشت خدمات عالي و دلپذيري را ارائه كرده ايم. تا بهترين خدمات را به شما مسافران ارائه دهد.
در بالاي همين صفحه گروه هوايي رامين گشت با توضيح انواع پكيج هاي تور گوا با قيمت مناسب سعي كرده است ميزباني بي نظير براي روزهاي سفر فراموش نشدني در تور هوايي گوا شما باشد. در حال حاضر هيچ پرواز مستقيمي بين ايران و گوا وجود ندارد و تمامي پروازها حداقل 1 توقف در خارج از كشور دارند و در واقع هواپيمايي ماهان تنها چند هفته در تابستان از تهران به گوا پرواز مستقيم دارد. اما در حال حاضر بهترين خطوط هوايي كه پروازهاي تهران-گوا را انجام مي دهند عبارتند از: اير عربيا، قطر ايرويز و عمان اير. همچنين خطوط هوايي بزرگي مانند: ماهان اير، امارات ايرلاينز، كويت ايرويز و تركيش ايرلاينز در طول هفته پروازهاي زيادي به گوا دارند.
تور هوايي گوا
تور ارزان و لحظه آخري گوا
راه هاي زيادي براي سفر ارزان به گوا وجود دارد. به افرادي كه قصد سفر به گوا را دارند و مي خواهند هزينه هاي سفر خود را كاهش دهند توصيه مي كنيم بسته هاي مسافرتي اين منطقه را خريداري كنند. در تور گوا بيشتر هزينه هايي مانند ترانسفر فرودگاهي بر عهده تور بوده و از هزينه مسافر كسر مي شود. با اين حال، تور لحظه آخري گوا نسبت به ساير تورهاي اين مقصد ارزانتر است، اما بايد خيلي سريع سفر خود را آماده كنيد. افرادي كه به دنبال سفر لحظه آخري به گوا هستند نيز بايد براي ويزاي هند سريع اقدام كنند كه آژانس رامين گشت اين كار را براي شما انجام خواهد داد. در نهايت، مسافراني كه به دنبال جايگزيني براي سفرهاي دريايي ارزان به گوا هستند، مي‌توانند از گزينه خريد بليط هواپيما + رزرو هتل رامين گشت استفاده كنند.
سفر به گوا با قيمتي ارزان
در ادامه به افرادي كه به دنبال سفري ارزان به گوا هستند پيشنهاد مي كنيم تا در سالي كه هواي گوا گرمتر است و جشنواره اي برگزار نمي شود، سفر خود را برنامه ريزي كنند. اواسط مارس تا اواسط ژوئن بهترين زمان براي همه فعاليت هاي آبي، لذت بردن از سواحل گوا، خريد و استراحت است. علاوه بر اين شهر گوا در ماه آوريل يا ارديبهشت كمترين مسافر را دارد، قيمت تورهاي گوا نيز كاهش مي يابد. ارزان ترين قيمت براي تورهاي گوا را مي توان در ماه نوامبر (از اواسط نوامبر تا اواسط دسامبر) پيدا كرد. هواي باراني در اين ماه ها باعث كاهش تعداد گردشگران در گوا شده است، اما هنوز هم مي توان مردم را در جشنواره هايي مانند جشنواره بين المللي جاز گوا، جشنواره بين المللي فيلم و ديوالي يافت.
تور 90 دقيقه اي گوا يا تور لحظه آخري هند را مي توان در تمام طول سال خريد و رزرو كرد. اما در فصل تابستان تورهاي هند از تعداد گردشگراني كه به اين كشور سفر مي كنند كاسته مي شود و با تخفيف ها و پيشنهادات زيادي مواجه مي شوند. البته ممكن است برخي از هتل هاي مجلل هند تمام خدمات رفاهي و تفريحي خود را ارائه ندهند زيرا گردشگران كمي به اين شهر سفر مي كنند. پس بهتر است سفر خود به گوا را در فصول اوج گردشگري برنامه ريزي كنيد تا بيشتر از سفر خود لذت ببريد. به ياد داشته باشيد كه تور لحظه آخري گوا هند در مقايسه با تور معمولي گوا ضرري ندارد. پس اگر قصد خريد يك تور گوا ارزان را داريد پيشنهاد اين است كه تور لحظه آخري گوا را با همان خدمات قبلي اما با قيمت ارزانتر در قالب تور دقيقه نود و لحظه آخري برنامه ريزي كنيد.
برو پيشنهاد تور
تور گوا هند امااني
هزينه تور گوا به دو پارامتر هتل، محل اقامت، بليط رفت و برگشت بستگي دارد و هزينه تور گوا بر اساس بليط رفت و برگشت پرواز و هتل در محل اقامت تعيين مي شود. و معمولاً محدوده قيمت براي گوا - سفر در سال 1401 بين 18980000 تومان تا 22000000 تومان. يكي از پيشنهادات مجموعه رامين گشت، خريد پيش خريد تور گوا ارزان با بهترين و ارزان ترين قيمت و قيمت مناسب براي تور 4 روزه گوا مي باشد. در واقع اهميت پيش از رزرو تور گوا به اين معناست كه شما تور لوكس گوا هند را حداقل 2 تا 3 ماه قبل از تاريخ سفر خود رزرو و خريداري كنيد كه در اين صورت قيمت سفر 5 شبه تور گوا با شما ارزانتر خواهد بود. .
قيمت تور گوا
همچنين بايد در نظر داشته باشيد كه آيا بايد از قبل يك تور لوكس گوا ارزان را از يك آژانس مسافرتي معتبر پرس و جو كرده و خريداري كنيد. شركت هواپيمايي رامين گشت، ارائه دهنده مستقيم تور گوا در هند با تيمي مجرب و مجرب، بسته هاي تور 8 شبه را با قيمت هاي پايين و نازل متناسب با نياز گردشگران گوا ارائه مي دهد. خدمات ويژه و همچنين اخذ ويزاي گوا. مهم ترين نكته در انتخاب هتل در گوا اين است كه هر چه هتل به مركز شهر نزديكتر باشد، قيمت آن بيشتر مي شود. بنابراين، اگر شما هم جزو گردشگراني هستيد كه به دنبال رزرو هتل در گوا هستيد، اين نكته را در نظر داشته باشيد.
از تهران و شهرهاي ديگر گرفته تا گوا هند
تورهاي گوا از تهران، شيراز، اصفهان، مشهد و تبريز و .... از متداول ترين تورها در سراسر ايران هستند و اگر ساكن ساير استان ها و شهرهاي ايران هستيد، توصيه مي كنيم با كارشناسان آژانس رامين بازديد كنيد، براي رزرو تور مورد نياز خود با ما تماس بگيريد.
ملزومات سفر گوا
كد منطقه:
+91
تفاوت زماني:
+1:00
ويزا:
داشتن
براي:
روپيه
زبان رسمي :
هندي-انگليسي
مسئله:
102
پليس:
101
ايستگاه آتش نشاني:
110
ايوبوكامانا:
دين رسمي ندارد
متفاوت است
يك تور ديگر
تور هند نوروز 1402

منبع:تور گوا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.