تور باكو

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور باكو

۷ بازديد

درباره سفر به باكو
در چند سال گذشته تور باكو يكي از محبوب ترين تورها در بين گردشگران بوده است. زيرا باكو يك شهر مدرن اروپايي است. سواحل زيباي درياي خزر دارد و فاصله چنداني با ايران ندارد. اين مقصد را محبوب كرد. باكو در ساحل غربي درياي خزر در شبه جزيره آبشوران قرار دارد و پايتخت جمهوري آذربايجان و پرجمعيت ترين شهر در رشته كوه هاي قفقاز است. زيرا شرقي ترين ايرانيان و آذربايجاني هاي اروپاي شرقي داراي ريشه هاي تاريخي، فرهنگي و زباني هستند. واقع در نزديكي ايران، هزينه سفر ارزان است. از اين رو تورهاي باكو در بين ايرانيان طرفداران زيادي دارد.
پيس سافاري
راهنماي ويزا و مدارك مورد نياز براي سفر به باكو
يكي از راه هاي آسان و بدون دردسر درخواست ويزاي باكو براي مسافران، رفتن به تور باكو رامن گشت است. ويزاي استاندارد باكو 90 روز اعتبار دارد اما حداكثر اقامت در آذربايجان 30 روز است و مسافر مي تواند دو بار در 90 روز وارد آذربايجان شود اين ويزا براي سفرهاي توريستي به باكو صادر مي شود و كل اقامت شما بايد بيش از 30 روز نباشد.
مدت زمان صدور ويزاي باكو چقدر است؟
درخواست استاندارد ويزاي يك ماهه باكو به صورت الكترونيكي انجام مي شود و صدور ويزاي الكترونيكي بين 3 تا 5 روز كاري زمان مي برد.
صدور ويزاي الكترونيكي ماهانه در باكو 24 ساعت طول مي كشد.
صدور ويزاي 3 ماهه يكبار ورود به آذربايجان 4 تا 7 روز كاري زمان مي برد.
ويزاي سه ماهه آذربايجان براي سفر به باكو يا ساير شهرهاي بزرگ آذربايجان براي يكبار ورود و دو بار ورود صادر مي شود و مدت اقامت مسافر در آذربايجان 90 روز مي باشد. به طور كلي، اگر اقامت شما در آذربايجان از تعداد روزهاي مجاز ويزاي توريستي بيشتر باشد، بايد اقامت خود را به مدت 72 ساعت به صورت آنلاين يا با مراجعه به دفاتر مهاجرت ثبت كنيد.
تور رامن باكو
مدارك مورد نياز براي سفر با تور باكو
2 قطعه عكس جديد 3*4 با زمينه سفيد
پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
فرم درخواست ويزا را پر كنيد
رسيد پرداخت ويزا

تور هوايي باكو
خوشبختانه سفر با تور باكو به صورت زميني و هوايي برگزار مي شود. سفر زميني باكو با استفاده از اتوبوس انجام مي شود و مي توانيد در طول مسير از مناظر زيبا و تنوع جاده ها و شهرهاي مختلف لذت ببريد. پروازهاي باكو براي مسافراني كه حوصله سفر 18 تا 24 ساعته (از تهران) زميني را ندارند و مي‌خواهند هر چه سريع‌تر و راحت‌تر به مقصد برسند بسيار عالي است. طبيعتا كرايه اين سفرها بيشتر از سفرهاي زميني است.
سفر هوايي در باكو
در حال حاضر تعداد كمي از خطوط هوايي داخلي به باكو پرواز مي كنند. اما هميشه مي توانيد از طريق خطوط هوايي آذربايجان مستقيماً به فرودگاه بين المللي باكو پرواز كنيد. اما ايرلاين هاي خارجي ديگر مانند تركيش ايرلاينز ابتدا شما را به استانبول و از آنجا به فرودگاه بين المللي باكو مي برند.پروازهاي غيرمستقيم تركيش ايرلاينز نيز براي يك مهماني در بخش اكونومي بسيار گران است كه حدود هفت هزينه دارد. ميليون تومان اما پروازهاي مستقيم حدود دو ميليون و 500 هزار تومان است.
تور زميني باكو
در حال حاضر تور باكو فقط از شهرهاي تهران و كرج برگزار مي شود و به اين ترتيب با اتوبوس به مرز جلفا مي رسيد و اگر ساكن شهرهاي ديگر هستيد ابتدا بايد به مرز جلفا برسيد. شركت هواپيمايي رامين گشت مي تواند وسيله نقليه شما را به مقصد جلفا رزرو كند. همچنين پس از رسيدن به مرز جلفا بايد به نخجوان برويد و سپس با هواپيما به باكو خواهيد رفت. اين تور تقريباً تركيبي از تورهاي هوايي و زميني است، اما هزينه آن نسبت به تور هوايي باكو كمتر است.
سفر زميني به باكو
سفر برگشت از آذربايجان به ايران
مسير برگشت از باكو به ايران كمي با مسير پرواز متفاوت است. براي بازگشت ابتدا به مرز بيل سوار رفته و از آنجا مي توانيد به شهر خود بازگرديد.
تور ارزان و لحظه آخري باكو
سفر ارزان به باكو يكي از دغدغه هاي هر گردشگري است. اما تور ارزان باكو چيزي است كه دور از دسترس شما نيست و مي توانيد عاقلانه آن را امتحان كنيد!! چه فصل هاي كم توريستي را انتخاب كنيد، چه هتل هاي ارزان را براي اقامت انتخاب كنيد و چه با پروازهاي ايراني به باكو، مي توانيد از سفر ارزان باكو نهايت لذت را ببريد. اما مي توان پرسيد راه حل آژانس رامين گشت براي ارائه تور ارزان باكو چيست؟ با ارائه و نمايش تورهاي باكو در پلتفرم، به شما اين امكان را مي دهيم كه ارزان ترين و آسان ترين تور باكو يا تور ارزان باكو را به صورت آنلاين رزرو كنيد.
سفر به باكو
تور لحظه آخري باكو يكي ديگر از گزينه هاي تور ارزان باكو است. تور لحظه آخري باكو براي كساني است كه شهر زيباي باكو را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب كرده اند. عزيزان اگر شرايط سفر با اين تورها را داريد بايد تماس لحظه آخري تور باكو را بشنويد و از دست ندهيد! زيرا هر آژانسي آمادگي دارد تا چند روز قبل از شروع تور، ظرفيت باقيمانده تور باكو را با قيمت ارزان تري ارائه دهد. مخصوصا اگر آژانس پرواز باكورا رزرو كرده باشد حتما تور لحظه آخري باكورا را با قيمت ارزان تري به شما مي فروشند.
دليل اصلي علاقه مردم به اين تورها هزينه پايين تورهاي لحظه آخري باكو است. اما از آنجايي كه باكو يك شهر توريستي است و تردد با مسافران ايراني زياد است، معمولاً پروازهاي اين مسير بسيار شلوغ است. پس خيلي انتظار نداشته باشيد كه يك تور لحظه آخري به باكو هميشه در ايميل شما باشد! اگر در تعطيلات يا آخر هفته ها قصد سفر به باكو را داريد، رزرو تور دقيقه نود باكو را به شما پيشنهاد مي كنيم. اما توجه داشته باشيد كه اين مدت بهترين فرصت براي سفر ارزان به باكو با استفاده از فرصت هاي لحظه آخري است:
با توجه به شروع مدارس در مهرماه
روزهاي اول هفته
اواخر فروردين و بعد از تعطيلات نوروز
بهمن و اسفند (معمولاً در اين دو ماه و آخرين لحظه به راحتي به شما مي رسد.
تورهاي ارزان باكو
قيمت تور باكو
قيمت سفر به باكو تحت تاثير عوامل مختلفي است. پس بد نيست بدانيد چه عواملي بر قيمت سفر به باكو تاثير مي گذارد. مدت اقامت در تور باكو، اقامت شما در باكو (نوع هتل شما در باكو)، خدمات اضافي تور باكو (راهنما و راهنماي تور، غذا، سيم كارت، گشت شهري و ...)، ترانسفر شهري، ترانسفر فرودگاهي، ديدني ها و ورودي ها (مانند موزه ها و ...) و مسيرهاي سفر (زميني، هوايي) در تعيين قيمت سفر به باكو موثر است.
اما نكته اي كه در قيمت نهايي اين مسير تاثيرگذار است، انتخاب زمان سفر است. به طور كلي مقاصد گردشگري در روزهاي خاصي از سال بيشترين تقاضا را دارند و تعداد مسافران در اين زمان بيشتر از روزهاي ديگر سال است كه به آن «فصل پيك» مي گويند. از طرفي در ايام خاصي از سال تقاضاي چنداني براي اين مكان ها وجود ندارد و تعداد گردشگران كمترين آن است كه به آن «فصل خارج از فصل» مي گويند; پس شهر باكو از اين قانون مستثني نيست!!
قيمت سفر به باكو
اگر در فصل كم، زماني كه تقاضا براي سفر به باكو كاهش مي يابد، سفر كنيد، ممكن است هزينه كمتري براي آن بپردازيد. اگر در فصلي از سال تقاضاي بيشتري براي سفر در اين شهر وجود داشته باشد، بايد هزينه بيشتري بپردازيد. بنابراين اينكه در چه فصلي از سال تصميم به خريد تور باكو داريد در قيمت نهايي اين تور بسيار تاثيرگذار خواهد بود.
باكو تهران و سراسر شهرستانها
تهران، شيراز، اصفهان، مشهد و تبريز و غيره. براي رزرو تور مورد نظر خود با آژانس رامن تماس بگيريد.
اطلاعات مهم در مورد بازديد از باكو
شماره منطقه:
+
تفاوت زماني:
-20
ويزا:
خالص
واحد پول:
لير
زبان رسمي:
بوقلمون
به سرعت:
۱۱۲
پليس:
۱۵۵
ايستگاه آتشنشاني:
110
ايمان:
شيعه

منبع:تور باكو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.