تور دبي

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور دبي

۷ بازديد

در مورد تور دبي
دبي شهري مدرن و منحصر به فرد است كه هر روز حرف هاي جديدي براي گفتن دارد! دبي يكي از بزرگترين شهرهاي تجاري جهان است و شهري متنوع براي ديدن در تورهاي همه جانبه است. دبي پر از آسمان خراش هايي است كه شما را شگفت زده مي كند و همچنين وجود سواحل تميز و زيبا اين شهر را به مكاني رويايي براي سفر تبديل كرده است. توصيه ما به شما اين است كه با نگاهي به سفرهاي مختلفي كه آژانس مسافرتي رامين گشت براي شما تدارك ديده است، سفري خارق العاده، فراموش نشدني و زيبا را تجربه كنيد.
دبي - تور
آنقدر جذابيت در قلب شهر شگفت انگيز دبي وجود دارد كه به سختي مي توانيد مسافري را پيدا كنيد كه بارها به اين مكان نرفته باشد و راضي نباشد! شهر دبي به عنوان دومين شهر گران قيمت خاورميانه و بيستمين شهر مجلل جهان شناخته مي شود و مهمتر از آن شهرت خاصي به عنوان عروس خليج فارس دارد. اگر به دنبال مدرن ترين شهر دنيا هستيد، سفر به آن خاطرات متفاوت و تجربه هاي بي نظيري را براي شما رقم خواهد زد. ضربه بزنيد، اين انتخاب تور دبي است. به علاوه موقعيت عالي اين شهر، آب و هواي فوق العاده، هتل هاي شيك و راحت، تفريحات به ياد ماندني، زيبايي خيره كننده دريا و .... دبي را براي پذيرايي از مسافران آماده كرد. همه روزه گردشگران داخلي و خارجي زيادي به خصوص ايراني ها دبي را به عنوان مقصد گردشگري انتخاب مي كنند و براي اينكه سفر شما به دبي فراموش نشدني باشد توصيه مي كنيم در اين مقاله با ما همراه باشيد.
شرايط اخذ ويزاي دبي چيست؟
دبي يكي از مقاصد اصلي توريستي دنيا پذيراي تعداد زيادي توريست است كه البته همه آنها نياز به ويزا دارند! تمامي كشورهاي دنيا از طريق سفارتخانه ها و ساير مراجع قانوني اقدام به اخذ ويزا مي كنند البته شهر دبي از طريق اداره مهاجرت و وزارت كار اين كشور براي متقاضيان ويزا و ويزا صادر مي كند. اتباع كشورهاي عضو شوراي همكاري خليج فارس مانند عربستان سعودي، بحرين، قطر، كويت و عمان مي توانند با ورود به امارات ويزاي 90 روزه دبي دريافت كنند. و اين قانون براي شهروندان برخي از كشورهاي اروپايي و شرايط خاص قابل اجرا است.
دبي
لازم به ذكر است مدت زمان ويزاي توريستي امارات سه روز و 14 روز در ماه و 3 ماه مي باشد. اگر قصد دريافت ويزاي دبي را داريد معمولا ۷ روز كاري و ۲ روز كاري فوري طول مي كشد. خوشبختانه آژانس مسافرتي رامين گشت تمامي اين مراحل را به راحتي و بدون دردسر شما در كمترين زمان ممكن انجام خواهد داد.
تورهاي هوايي دبي
براي تجربه يك سفر امن و راحت در دبي، پيشنهاد ما به شما اين است كه سفر هوايي را در دبي انتخاب كنيد، جايي كه شما مسافر پس از يك سفر كوتاه 2 ساعته به فرودگاه بين المللي دبي خواهيد رسيد. لازم است بدانيد كه پروازهاي دبي تقريباً از تمامي شهرهاي داراي فرودگاه بين المللي توسط بسياري از ايرلاين هاي داخلي و خارجي انجام مي شود.
بنابراين اين سوال مطرح شد كه پرواز در دبي در كدام شهرها انجام مي شود؟
تور دبي از تهران: پرواز از ايران هر روز از ايران اير، ماهان، فلاي دبي، امارات و اير عربيا
تور دبي از شيراز: سه روز در هفته با پروازهاي ايران اير، ماهان و امارات
مسير اصفهان به دبي: دو بار در هفته با پروازهاي ايران اير و ماهان
سفر به دبي از مشهد: دو روز در هفته با ماهان و ايران اير
سفر به دبي از اهواز: سه روز در هفته با ايران اير
تور كيش به دبي: پرواز روزانه كيش اير

سفر ارزان به دبي
5 پرواز مستقيم از ايران توسط ماهان، ايران اير، اير عربيا، فلاي دبي و امارات و 1 پرواز غير مستقيم از قطر به دبي انجام مي شود. البته پروازهاي اير عربيا در فرودگاه شارجه در فاصله يك ساعتي از دبي فرود مي آيند. بليط هواپيما دبي در طول هفته چندين بار تغيير مي كند. و اين تغييرات گاهي به ميليون ها تومان هم مي رسد و در نهايت قيمت بليط هاي پرواز دبي به روز يا ساعت پرواز بستگي دارد. روزهاي چهارشنبه مانند سه شنبه و چهارشنبه اغلب ارزان تر هستند. و پروازهاي جمعه و شنبه به دبي گران تر هستند. و اگر ويزاي دبي شما آماده است در اين مدت مي توانيد بليط لحظه آخري دبي را خريداري كنيد.
تور قايق در دبي
شايد بهترين و راحت ترين راه براي سفر به دبي، خريد بليط هواپيما در دبي و پرواز دو ساعته از نزديك ترين فرودگاه بين المللي به فرودگاه بين المللي دبي باشد. اما حواستان باشد كه اين ارزان ترين راه براي سفر به دبي نيست! راه ارزان‌تر و البته سخت‌تري هم وجود دارد، آن هم عبور با كشتي كروز دبي از ميان آب‌هاي آبي خليج فارس. مسير اقتصادي دبي از طريق دريا مي تواند بيش از 6 ساعت طول بكشد، اما هزينه كمتري براي شما خواهد داشت و قوانين آسان تري براي حمل و نقل كالا دارد.
سفر ارزان به دبي
براي تجربه سفر دريايي دبي، ابتدا بايد به بندر لنگ يا بندرعباس برسيد و از آنجا با قايق به بندر جميرا در شهر دبي از ميان آب هاي نيلگون خليج فارس برويد. علاوه بر اين، كشتي هاي مسافرتي به مقصد امارات متحده عربي هر روز صبح از بندر لانژ حركت مي كنند و پس از يك سفر دريايي 6-7 ساعته به بندر جميرا در دبي مي رسند. قيمت پرواز زميني در دبي در واقع بسيار ارزان تر از پرواز در دبي است، اما ممكن است كمي طولاني و خسته كننده باشد. در نهايت تور كشور دبي بيشتر مناسب مسافراني است كه براي خريد به اين كشور سفر كرده اند!
تور ارزان دبي لحظه آخري
دبي به عنوان شهري مجلل و مدرن با سرگرمي هاي هيجان انگيز، يك مقصد گردشگري گران قيمت محسوب مي شود. اما مانند ساير گردشگري هاي خارجي، در گردشگري دبي عواملي مانند بليط هواپيما، هتل، مدت اقامت و غيره بر قيمت گردشگري دبي تاثير مي گذارد. براي خريد تور ارزان دبي مي توانيد در هر ساعت از شبانه روز به سايت رامين گشت مراجعه كنيد و از بين گزينه هاي مختلف بهترين گزينه را انتخاب كنيد.
خوب ما براي خريد سفر لحظه آخري دبي به شما مژده مي دهيم كه انتخاب ارزاني داشته ايد، خوب اگر تصميم داريد با كمترين قيمت و بهترين كيفيت به دبي برويد پيشنهاد رامين گشت اين است كه آخرين را ترتيب دهيد. يكي . يك دقيقه پياده روي تا دبي! براي خريد اين سفر لحظه آخري به دبي يا هر جاي ديگر، بايد به روز باشيد. براي اطلاع از سفر لحظه آخري رامين گشت كافيست اينستاگرام ما را دنبال كنيد و با خريد سفر لحظه آخري دبي از تعطيلات مقرون به صرفه با رامين گشت لذت ببريد.
پيشنهاد تور دبي
براي خريد تور دبي رزرو آنلاين در دسترس شماست و مي توانيد تنها با چند كليك تور ارزان دبي را خريداري كنيد; در ضمن اين امكان وجود دارد كه بخواهيد در بازه زماني مشخصي تور ارزان دبي را خريداري كنيد اما براي زمان مورد نظر شما تور لحظه آخري در دسترس نباشد. در اين مورد توصيه ما خريد پرواز + هتل در دبي است. شما بايد با كارشناسان مجرب ما تماس بگيريد تا راهنمايي هاي لازم را به شما ارائه دهند.
قيمت تور دبي
هزينه سفر به دبي به 4 پارامتر بستگي دارد: هزينه پرواز به دبي، هزينه هتل در دبي، ويزاي دبي و نرخ تبديل درهم. دبي يكي از محبوب ترين و مجلل ترين شهرهاي جهان است كه در سال هاي اخير سر و صداي زيادي به پا كرده است! تفريحات متنوع و منحصر به فرد و مجلل موجود در اين شهر اين شهر را به مقصدي گران قيمت براي مسافران تبديل كرده است. عوامل زيادي بر هزينه تور دبي تاثير مي گذارد.
قيمت تور دبي.
به عنوان مثال تعداد شب ها، نوع هتل، بليط هواپيما، نوع ايرلاين، خدمات مسافرتي و ساير خدمات ارائه شده توسط آژانس در قيمت تور دبي موثر است. مي توانيد دائماً به رامين گشت سر بزنيد تا بدانيد چه زماني تور ارزان دبي با قيمت مناسب در دسترس است. در فصل زمستان و پاييز كه سفر به دبي بهترين است، قيمت تور دبي نيز افزايش مي يابد و در فصل بهار و تابستان به دليل كاهش تعداد مسافران، قيمت سفر دبي افزايش مي يابد. صعودي است. اين تور بسيار پايين تر از زمان هاي ديگر سال است. شما مي توانيد تور دبي را با قيمت مناسب تهيه كنيد.
هزينه هاي سفر دبي
از تهران و شهرستان ها به دبي سفر كنيد
لازم به ذكر است كه پرواز مستقيم به دبي فقط از تهران امكان پذير است و مسافران با اقامت دبي يا ويزاي دبي مي توانند به اين مقصد سفر كنند اما معمولا پروازهاي دبي به شرح زير است:
تور دبي از تهران: روزانه و با پروازهاي ايراني ايران اير، ماهان، فلاي دبي، امارات و اير عربيا
تور دبي از شيراز: سه روز در هفته با ايران اير، ماهان و امارات
تور دبي از اصفهان: دو روز در هفته با پروازهاي ايران اير و ماهان
تور دبي از مشهد: دو روز در هفته با پروازهاي ماهان و ايران اير
سفرهاي دبي از اهواز: سه روز در هفته با پروازهاي ايران اير
سفر كيش به دبي: روزانه با پرواز كيش اير
اطلاعات مهم در مورد سفر به دبي
كد منطقه:
+97
تفاوت زماني:
-30
ويزا:
آن را داشته باشد
تقسيم شده:
درهم
زبان رسمي:
انگليسي عربي
اورژانس:
998
پليس:
999
ايستگاه آتش نشاني:
997
دين:
مسلمان ترين
ساير تورها
يك پيچ ديگر
تور دبي نوروز 1402

 

منبع:تور دبي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.