تور تفليس

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور تفليس

۸ بازديد

درباره بازديد از تفليس
احتمالاً بارها نام عروس را در شهرهاي آسياي ميانه و قفقاز شنيده ايد! بله تفليس اين عنوان را به خاطر زيبايي خود گرفته است و معمولاً تورهاي تفليس زيبايي پايتخت گرجستان را با قيمت بسيار مناسبي در دسترس گردشگران قرار داده است. وجود پارك هاي زيبا، درياچه هايي با قابليت شنا و قايق سواري و همچنين رودخانه اي كه از مركز شهر مي گذرد از زيبايي هاي خاص اين شهر و چشم اندازهاي آن است. شهر تفليس همچنين داراي جاذبه هاي طبيعي، تاريخي و فرهنگي بسيار غني و متنوعي است كه بي شك در هيچ مقصد ديگري نمي توان آنها را يافت. از جاذبه هاي تاريخي تفليس مي توان به شهر قديمي تفليس، قلعه ناريكالا، كليساي جامع تسميندا سامبا و موزه ملي گرجستان و ... اشاره كرد.
سفر به تفليس
تور تفليس يكي از پرطرفدارترين تورهاي گردشگري گرجستان به حساب مي آيد. پرواز تفليس يكي از آن پروازهاي شلوغي است كه گردشگران و مسافران ايراني علاقه زيادي به آن نشان مي دهند. اما براي يافتن بهترين تورهاي تفليس و بهترين قيمت براي پرواز به تفليس چه بايد كرد؟ در ادامه تورهاي تفليس به شما مي گوييم كه براي دريافت تورهاي ارزان تفليس يا تور لحظه آخري تفليس چه كار كنيد و به طور كلي هر نوع تور تفليس را رزرو كنيد و آژانس رامين گشت چگونه مي تواند به شما كمك كند.
تور تفليس معمولا 3 شب، 4 شب و 5 شب ارائه مي شود; اما با توجه به تعداد روزهايي كه مي خواهيد مي توانيد سفر به تفليس را رزرو كنيد. در صورت تمايل به رزرو تور تفليس مي توانيد از طريق لينك هاي موجود در سايت رامين گشت با كارشناسان ما در تماس باشيد. متخصصين رامين گشت در روزهاي كاري آماده ارائه خدمات و سواري خوبي براي شما هستند.
سفر به تفليس
براي سفر با تور تفليس چه شرايط و مداركي لازم است؟
خوشبختانه براي سفر به گرجستان و تفليس نيازي به ويزا نداريد. اما در هنگام ورود به اين كشور بايد پاسپورت ايراني با حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشيد. علاوه بر اين براي سفر به تفليس گرجستان دو واكسن و تست PCR منفي نيز لازم است. فقط توجه داشته باشيد كه 14 روز از تزريق دوم شما گذشته است.
نماي هوايي تفليس
سفر با هواپيما به تفليس يكي از رايج ترين و راحت ترين راه هاي سفر به اين مقصد است كه معمولا از طريق خطوط هوايي خارجي و داخلي انجام مي شود، اما در حال حاضر سفر به تفليس تنها با هواپيما از تهران سازماندهي مي شود. علاوه بر اين از ايرلاين هاي ايراني كه پرواز مستقيم به اين شهر دارند مي توان به: قشم اير، آسمان، زاگرس و ورش اشاره كرد. لازم به ذكر است كه هيچ يك از اين ايرلاين ها در روزهاي شنبه و چهارشنبه به تفليس پرواز نمي كنند. پس اگر ساكن تهران نيستيد آژانس رامين گشت مي تواند اتوبوس، هواپيما يا قطار مربوط به تهران را از شهر شما رزرو كند. البته با ماشين شخصي هم مي توانيد به تهران و فرودگاه امام خميني برويد.

سفر هوايي تفليس
از طرفي ايرلاين هاي خارجي مانند ايرلاين يورگن خدماتي مشابه با هواپيمايي تفليس به مسافران خود ارائه مي دهند، اما از آنجايي كه اين ايرلاين ها ايرلاين هاي خارجي هستند، هزينه هاي آنها بيشتر از ايرلاين هاي داخلي است. علاوه بر اين، تفليس اير سفر پروازهاي مستقيم از ايران به تفليس را ارائه مي دهد و امكاناتي باكيفيت و راحت با قيمت هاي مناسب ارائه مي دهد. در نتيجه مي توانيد با خيال راحت و بدون نگراني با هواپيما به تفليس سفر كنيد.
تور تفليس
سفر زميني به تفليس چالش هاي خاص خود را دارد. اما بايد صادقانه بپذيريم كه يك سفر هيجان انگيز و خاطره انگيز در انتظار شماست كه رانندگي در جاده هاي زيبا و چشم نواز و بازديد از شهرهاي قديمي يكي از خاطره انگيزترين سفرها با ماشين شخصي است. از آنجايي كه ايران و گرجستان مرز زميني مشتركي ندارند، تور تفليس با قطار برگزار نمي شود و البته مي توانيد با قطار از تبريز به تفليس نيز برويد، اما فراموش نكنيد كه قطار تبريز-تفليس در آذربايجان يا در نتيجه بايد ويزاي باكو دريافت كنيد.
تور شهر تفليس
تورهاي ارزان و لحظه آخري تفليس
يكي از بهترين گزينه ها براي يك سفر مقرون به صرفه، سفر ارزان لحظه آخري به تفليس است. بسياري از آژانس هاي مسافرتي و هتل هاي برگزار كننده تورهاي داخلي و خارجي به دليل نبود صندلي يا اتاق در دسترس تصميم مي گيرند در آخرين لحظه سفر خود را در تفليس با قيمت بسيار مناسب رزرو كنند. مسافران مي توانند براي ايمن سازي جاهاي خالي را پر كنند.
تور ارزان تفليس
تخفيف هاي لحظه آخري تور تفليس مي تواند شامل بليط هواپيما يا پكيج كامل تور تفليس باشد. در هر صورت، با اين تور 90 دقيقه اي تفليس برنده خواهيد بود، زيرا مي توانيد آن را با قيمت بسيار پايين، گاهي اوقات 70 درصد كمتر از قيمت اصلي تور خريداري كنيد و از تمام ويژگي هاي آن لذت ببريد. و خدمات. حال به شما اين مژده را بدهيم كه با خريد تور لحظه آخري تفليس گزينه ارزاني ايجاد كرده ايد. اگر تصميم داريد با ارزان ترين قيمت و با بهترين كيفيت به تفليس سفر كنيد، رامين گشت رزرو را توصيه مي كند. تور لحظه آخري تفليس! براي خريد اين تورهاي لحظه آخري به تفليس يا هر مقصد ديگري بايد هميشه به روز باشيد. صفحه اينستاگرام ما را دنبال كنيد تا با تورهاي لحظه آخري رامين گشت آشنا شويد و با خريد تور لحظه آخري تفليس تعطيلاتي مقرون به صرفه و خاطره انگيز را تجربه كنيد.
تور ارزان تفليس
براي خريد تور تفليس مكاني آنلاين در اختيار شما قرار دارد و مي توانيد با چند كليك تور ارزان تفليس را خريداري كنيد. همچنين ممكن است در يك بازه زماني خاص قصد خريد تور ارزان تفليس را داشته باشيد اما براي زمان مورد نظر شما تور لحظه آخري در دسترس نباشد. در اين صورت توصيه ما براي خريد پرواز + هتل تفليس مي باشد كه بايد با كارشناسان مجرب ما تماس بگيريد تا راهنمايي هاي لازم را به شما ارائه دهند.
قيمت تور تفليس
هنگام تعيين قيمت سفر به تفليس عواملي مانند: پروازها (داخلي - بين المللي)، كلاس پرواز، زمان پرواز، تعداد روزهاي اقامت، مدت سفر در تفليس، محل اقامت شما در تفليس (نوع پرواز شما) هتل در تفليس)، خدمات تكميلي براي گشت و گذار در تفليس (راهنما و ليدر تور، غذا، سيم كارت، گشت شهري و غيره)، حمل و نقل درون شهري، حمل و نقل فرودگاهي، تور و پذيرش (مانند موزه ها و غيره) در دسترس است. . براي استفاده از ساعت هتل و صرفه جويي در قيمت ها، بهتر است صبح زود پرواز كنيد و با پرواز شب يا بعدازظهر برگرديد.
هزينه سفر به تفليس ارزان است
در زير مسافران عزيز مي توانيد به صورت مداوم به سايت رامن گوش مراجعه كنيد تا از زمان برگزاري تورهاي ارزان تفليس با قيمت مناسب مطلع شويد. در فصول بهار و تابستان كه بهترين زمان براي سفر به تفليس است، هزينه سفر به تفليس گرجستان نيز افزايش مي يابد و در فصول كمتر توريستي مانند زمستان، هزينه سفر به تفليس نسبت به ساير فصول كمتر است. با توجه به كاهش تعداد مسافران مي توانيد سفر به تفليس را با قيمت مناسب ترتيب دهيد.
تور تفليس از تهران و شهرستانها
در خصوص پروازهاي تفليس، مبدا تمامي مسيرهاي آن خود تهران است و امكان تغيير مبدا به شهرهاي ديگر ايران نيز براي علاقه مندان امكان پذير است. براي مثال آژانس ها تور تفليس را از تبريز، شيراز، اصفهان، رشت، كرمان، ساري، مشهد و ... برگزار مي كنند. قيمت مناسب در برخي از شلوغ ترين فصول توريستي سال.

 

منبع:تور تفليس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.