تور قطر

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور قطر

۱۴ بازديد

درباره سفر به قطر
در جنوب غربي آسيا و خاورميانه كشور كوچكي به نام قطر وجود دارد كه چند سال پيش كمتر شناخته شده بود، اما اين روزها به عنوان يك مقصد گردشگري به حساب مي آيد. در واقع جدا از اينكه قطر ايرويز در دنيا بسيار معروف و محبوب است، خود كشور قطر گردشگران زيادي را جذب نمي كند!! اما اين كشور به سرعت توسعه يافته است تا به يكي از جالب ترين مقاصد براي گردشگران خارجي تبديل شود. همچنين كشور زيباي قطر يكي از ثروتمندترين كشورهاي جهان به حساب مي آيد. قطر آب و هواي بياباني دارد و به دليل توده هاي هواي سودان، زمستان هاي سرد و گاهي باران هاي شديد دارد و تابستان هاي قطر گرم و مرطوب است. مهم ترين جاذبه هاي قطر عبارتند از: بازار سوق واقف، كورنيش دوحه، موزه هنرهاي اسلامي، موزه شيخ فيصل بن قاسم آل ثاني، قلعه الزباره، مرواريد قطر، دهكده فرهنگي قطر، مراكز خريد و غيره.
قطر يكي است
براي ويزاي قطر چه مداركي لازم است؟
كساني كه مي خواهند براي ويزاي توريستي به قطر سفر كنند، بليط رفت و برگشت ايران، تاييديه رزرو هتل در قطر، پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه، دلار 1500 دلاري نقدي يا كارت اعتباري (براي ويزاي فرودگاهي) و عكس 3*. 4 (براي ويزاي الكترونيكي) و بايد هزينه ويزا (QAR 200) بپردازيد.
براي رزرو سفر به قطر چه مداركي نياز داريم؟
قبل از رفتن به قطر بايد اطلاعات و مداركي در دست داشته باشيد. به عنوان مثال، پاسخ تست كروناويروس PCR شما بايد 72 ساعت معتبر باشد. همچنين در صورت داشتن مداركي مانند كارت واكسيناسيون با دو نوبت تزريق بايد آن را همراه داشته باشيد و در صورت همراه داشتن اين مدرك نيازي به آزمايش كرونا نيست. در سفر به هر كشوري به پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار نياز داريد و توجه داشته باشيد كه موجودي حساب شما بايد حداقل 5 هزار ارز قطري داشته باشد. ساير مدارك مورد نياز بليط هواپيما رفت و برگشت، كوپن هتل و بيمه مسافرتي است كه بايد همراه داشته باشيد. در فرودگاه دوحه ويزاي فرودگاهي قطر را دريافت مي كنيد و در نهايت هزينه اين ويزا 100 ريال قطر و 39 روز اعتبار دارد.
بازديد از قطر
سفر قطر ايرويز
سفر هوايي به قطر يكي از رايج ترين و بهترين راه ها براي سفر به اين كشور است. با رزرو پرواز قطر مي توانيد به فرودگاه بين المللي امام خميني سفر كنيد و با كمك قطر پرواز به فرودگاه حمد دوحه برسيد. به علاوه، شما معمولاً با هواپيماي 2 ساعته در قطر ايرويز هستيد. توصيه ما براي تجربه سفر راحت در قطر اين است كه سفر هوايي قطر را انتخاب كنيد كه مسافران مي توانند پس از يك رانندگي كوتاه 2 ساعته به فرودگاه بين المللي دوحه قطر برسند. لازم است بدانيد كه پروازهاي قطر توسط بسياري از خطوط هوايي داخلي و خارجي تقريباً از تمامي شهرهاي داراي فرودگاه بين المللي انجام مي شود.

 

خطوط هوايي معروف و مهم زير سفر هوايي به قطر را ارائه مي دهند:
هواپيمايي قطر
هواي ايران
خطوط هوايي ايستگاه
تورهاي هوايي قطر
در نهايت، قيمت پرواز قطر به تاريخ و حتي مدت پرواز بستگي دارد. روزهاي مياني هفته مانند سه شنبه و چهارشنبه معمولا ارزان تر و جمعه و شنبه گران تر هستند و در صورت آماده بودن ويزاي قطر مي توانيد آخرين بليط قطر را در اين مدت خريداري كنيد.
تور قطر
اولين مورد در مورد سفرهاي گردشگري و توريستي مقاصد مختلف مربوط به نوع وسيله نقليه مورد استفاده است. در مورد تور زميني قطر، از آنجايي كه قطر و ايران با يك مرز آبي به هم متصل هستند، نمي توانيد با قطار يا اتوبوس به اين مقصد سفر كنيد. در واقع دو گزينه براي شما وجود دارد، يا مي توانيد از طريق مرز هوايي و با هواپيما به اين كشور برويد يا با قطار يا اتوبوس به يكي از شهرهاي جنوبي برويد و سپس با قايق به قطر برويد. مي دهد معمولا براي اطمينان از آسايش مسافران، انواع آژانس هاي مسافرتي كه تورهاي قطر را برگزار مي كنند، اين تورها را فقط در قالب تورهاي هوايي به مسافران ارائه مي دهند.
تور زميني قطر
تور ارزان و لحظه آخري قطر
امكانات رفاهي زيادي وجود دارد كه مي توانيد در تور ارزان قطر از آنها لذت ببريد. به عنوان مثال با انتخاب يك تور مناسب مي توانيد بيمه مسافرتي خوبي داشته باشيد و بسياري از تورهاي ارزان قطر مانند تور دوحه نيز ترانسفر فرودگاهي براي شما داشته باشند و مهمتر از آن تورهاي ارزان بسياري در قطر. ، مي توانيد از جاذبه ها و مكان ها ديدن كنيد، جاذبه هايي نيز وجود دارد كه با تور راهنما صورت مي گيرد.
هتل ها و مهمانپذيرهاي قطر بسيار متنوع است، حتي اگر از تور ارزان قطر استفاده مي كنيد، كيفيت هتل خوب است. با خريد سفر لحظه آخري قطر براي شما گزينه ارزاني را انتخاب كرده ايد، بنابراين اگر تصميم داريد با ارزان ترين قيمت و بهترين كيفيت به قطر سفر كنيد، رامين گشت به شما توصيه مي كند كه يك سفر لحظه آخري را رزرو كنيد. سفر يك دقيقه اي به قطر! براي خريد اين سفرهاي لحظه آخري به قطر يا هر مقصد ديگري، بايد هميشه به‌روز باشيد. براي اطلاع از جديدترين تورهاي لحظه آخري قطر رامين گشت صفحه اينستاگرام ما را دنبال كنيد و با خريد تور لحظه آخري قطر از تعطيلاتي مقرون به صرفه و خاطره انگيز با رامين گشت لذت ببريد.
تور ارزان قطر
براي خريد تور قطر رزرو آنلاين براي شما مهيا شده است و تنها با چند كليك مي توانيد تور ارزان قطر را خريداري كنيد; علاوه بر اين مي توانيد در مقاطع خاصي يك سفر ارزان به قطر بخريد اما براي مدت مورد نظر سفر لحظه آخري وجود ندارد. در اين صورت پيشنهاد ما براي خريد پرواز + هتل در قطر است كه بايد با كارشناسان ما تماس بگيريد تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند.
قيمت سفر به قطر
مشكل بزرگ بعدي هزينه سفر به قطر و گردشگري است. هزينه سفر به قطر به عوامل مهم زيادي بستگي دارد، مانند رزرو هتل با وعده هاي غذايي، بليط هواپيما، نوع خدمات ارائه شده، ترانسفر فرودگاهي، سفر به Woza و بيمه مسافرتي. رهبران فارسي مسلط به انگليسي صحبت مي كند، مشروط به اينكه مسافرت شهري رايگان و ارائه سيم كارت باشد. و تورهاي قطر مقرون به صرفه مي تواند شامل تورهاي لحظه آخري قطر، تورهاي ارزان قطر، تورهاي مشترك قطر باشد. و شما مي توانيد با استفاده از سايت آژانس رامين گشت، انواع سفرهاي ارزان به قطر از مشهد، اصفهان، تهران و ساير شهرهاي بزرگ كشورمان را رزرو يا خريداري كنيد.
تور قطر تاريوان
دانستن تعداد شب اقامت، نوع هتل، بليط هواپيما، مهم است. نوع ايرلاين امكانات توريستي و ساير خدمات ارائه شده توسط آژانس. بر هزينه سفر به قطر تاثير مي گذارد براي اطلاع از زمان برگزاري تورهاي ارزان قطر با قيمت مناسب مي توانيد به سايت رامين گشت مراجعه كنيد. در فصل زمستان و پاييز بهترين زمان براي سفر به قطر است. قيمت تورهاي قطر نيز افزايش مي يابد. و در بهار و تابستان به دليل كاهش تعداد مسافران قيمت قطر افزايش مي يابد گردشگري در فصول ديگر بسيار كمتر است. شما مي توانيد تور قطر را با قيمت هاي مقرون به صرفه داشته باشيد.
قيمت سفر به قطر
تور قطر از تهران و شهرستان
تورهاي قطري مانند تهران، شيراز، اصفهان، مشهد، تبريز و ... از جمله تورهاي پرطرفدار در سراسر ايران هستند كه اگر ساكن ساير استان ها و شهرهاي ايران هستيد، به شما پيشنهاد مي شود با كارشناسان آن بازديد كنيد. . براي رزرو تور مورد نظر خود با آژانس رامين تماس بگيريد.
 
منبع:تور قطر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.