تور سريلانكا

رامين گشت مجري تورهاي داخلي و خارجي

تور سريلانكا

۵ بازديد

به تور سريلانكا
سريلانكا نام جزيره اي شگفت انگيز و رويايي است كه در اقيانوس هند در جنوب آسيا و در ۱۹ كيلومتري هند واقع شده است. به دليل شكل و موقعيت جغرافيايي جزيره سريلانكا به آن گوشواره هند نيز مي گويند. سريلانكا به دليل طبيعت بكر، آثار تاريخي و پارك هاي طبيعي مختلف به مقصد بسياري از گردشگران تبديل شده است. سريلانكا داراي مناظر متنوعي از جنگل ها، دشت هاي خشك، سواحل شني و ارتفاعات است و يكي از دلايل محبوبيت سريلانكا خرابه هاي بودايي باستاني آن است كه معروف ترين آنها قلعه سيگري در قرن پنجم است. . اگر سفر سريلانكا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب كنيد، مطمئنا سفري پر از شادي و خاطرات فراموش نشدني را با آژانس رامين گشت تجربه خواهيد كرد.
تور سريلانكا
جالب است بدانيد سريلانكا را به سرزمين چاي و طبيعت زيبا مي شناسند. اين سرزمين آنقدر جاذبه هاي طبيعي دارد كه گردشگران را مجذوب خود مي كند و اين سفر آنقدر جذاب است كه سفر ماجراجويي با تورهاي سريلانكا در اين سرزمين رويايي شما را عاشق آن مي كند. سريلانكا علاوه بر جاذبه هاي طبيعي ديدني، مكان هاي تاريخي، فرهنگي و مذهبي بسياري نيز دارد كه مي تواند شما را با فرهنگ و سنت هاي مفرح آن آشنا كند.
آيا براي سفر با تور سريلانكا به ويزا نياز داريم؟
مسافران براي سفر به سريلانكا نيازي به ويزا ندارند، در فرودگاه براي شما ويزا صادر مي شود. با اين ويزا مي توانيد تا 30 روز در سريلانكا بمانيد. براي دريافت ويزا در فرودگاه سريلانكا، بايد پاسپورتي را نشان دهيد كه بيش از ۶ ماه اعتبار داشته باشد و حدود ۴۰ دلار قيمت دارد. اگر مي خواهيد بيش از 30 روز در سريلانكا بمانيد، بايد براي ويزا به صورت آنلاين از كنسولگري سريلانكا اقدام كنيد.
سفر سريلانكا
گردشگري هوايي سريلانكا
بهترين و سريع ترين راه براي رسيدن به سريلانكا پرواز است، پرواز مستقيم از ايران به كلمبو، پايتخت سريلانكا وجود دارد. مي توانيد با ايرلاين هاي مختلف (داخلي و خارجي) سفري راحت و بي دغدغه به كلمبو سريلانكا داشته باشيد. ما در آژانس رامين گشت با ارائه سفر هوايي ارزان سريلانكا شرايط را براي شما فراهم مي كنيم تا با ارزان ترين قيمت سفر هوايي سريلانكا از سفر خود لذت ببريد.
لازم به ذكر است در حال حاضر پروازهاي تهران به كلمبو، سريلانكا توسط اير عربيا، امارات، قطر ايرويز، كويت ايرويز، تركيش ايرلاينز و غيره انجام مي شود. همچنين لازم است بدانيد كه در سايت رامن گشت مي توانيد به بيش از 900 پرواز به 70 كشور جهان دسترسي داشته باشيد، بنابراين مي توانيد به راحتي بليط هواپيما سريلانكا (بليط چارتر و برنامه پروازهاي خارجي و داخلي) را خريداري كنيد. . شرايط پرواز.) خريد آنلاين.
سفر هوايي سريلانكا
در نهايت، پكيج هاي تور سريلانكا رامين گست شامل بازديد از محبوب ترين شهرهاي توريستي از جمله كلمبو، كندي و بنتوتا مي شود. پكيج هاي مختلفي ترتيب داده ايم و سعي شده تا تورهاي 6، 7 و 8 شب به تمام شهرهاي توريستي سريلانكا را در برنامه بازديد از اين مكان قرار دهيم. پكيج هاي تور سريلانكا اين شركت شامل تورهاي شهري نيز مي شود و مسافران مي توانند از تمامي جاذبه هاي گردشگري اين كشور ديدن كنند. از ديگر خدمات تورهاي رامين گشت در سريلانكا مي توان به بليط هواپيما رفت و برگشت، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهي، بيمه مسافرتي، ترانسفر بين شهري و ويزاي سريلانكا اشاره كرد.

تور رامين در سريلانكا
سفر ارزان و لحظه آخري به سريلانكا
بدون شك يكي از دغدغه هاي افرادي كه با تور سريلانكا سفر مي كنند نگراني از هزينه هاي بالاي سفر است اما اگر قصد سفر با ارزان ترين تور سريلانكا با آفرهاي ويژه تور سريلانكا را داريد آژانس مسافرتي رامين گشت به صورت مستقيم مي باشد. مجري تور سريلانكا با قيمت مقرون به صرفه و مناسب اين امكان را فراهم مي كند كه شما راضي از سفر خود بازگرديد. حال وقتي مي خواهيد سفري مقرون به صرفه به سريلانكا داشته باشيد بايد به نكاتي توجه كنيد.
ابتدا بايد فصل‌هايي را انتخاب كنيد كه گردشگران كمتري به اين كشور مي‌روند و آب و هواي سريلانكا نقش مهمي در اين موضوع دارد. زيرا روزهاي اوج گرما و رطوبت يا در زمان باران هاي موسمي استوايي فصل توريستي در سريلانكا كم است. همچنين در مقاطعي مانند تعطيلات سال نو يا ايام نوروز تعداد متقاضيان سفر افزايش مي يابد و البته قيمت تورهاي مسافرتي سريلانكا نيز افزايش مي يابد. نكته مهم ديگر اين است كه دور تورهاي متصل را خط قرمز بكشيد! وقتي مجبور به بازديد از چندين شهر توريستي باشيد، هزينه ها بيشتر از آن چيزي است كه فكر مي كنيد. سوال بعدي مدت زمان اقامت شماست، ترجيحا پكيج هايي را انتخاب كنيد كه شامل چند روز باشد.
تور ارزان سريلانكا
جديدترين انتخابي كه مجموعه رامين براي شما آورده است; انتخاب يك سفر لحظه آخري به سريلانكا يك سفر ارزان است، اما همچنين با پيشنهادات ويژه! اول از همه به شما توصيه مي كنيم فريب اين عبارت لحظه آخري را نخوريد! زيرا اين سفرها به ندرت با مسافران در طول سال ملاقات مي كنند. زيرا تورهاي لحظه آخري سريلانكا گاهي اوقات در پروازها تعداد كمي صندلي دارند يا در روزهاي آخر تعداد كمي اتاق در هتل ها باقي مي ماند. اين آژانس‌ها را مجبور مي‌كند ظرفيت موجود خود را با قيمت‌هاي پايين بفروشند تا از ضرر مالي جلوگيري كنند و در صورت بسته شدن پروازها و داشتن ظرفيت آزاد، قيمت‌ها 30 تا 50 درصد كاهش مي‌يابد. همه چيز را مي فروشند. مال آن هاست.
آيا مي توان با سفر لحظه آخري و ارزان به سريلانكا سفر كرد؟
OK هنگامي كه در آخرين لحظه به سريلانكا سفر مي كنيد، پرواز شما ممكن است چندين ساعت تاخير داشته باشد. اما نگران خريد پروازهاي لحظه آخري سريلانكا نباشيد. زيرا ويزاي اين كشور در فرودگاه صادر مي شود و مي توانيد تا 30 روز به عنوان توريست در سريلانكا اقامت داشته باشيد.
با تور سريلانكا همراه شويد
تورپريس سريلانكا
هزينه سفر سريلانكا به 2 پارامتر بسيار مهم بستگي دارد: بليط رفت و برگشت و هتل. توجه داشته باشيد كه هيچ پرواز مستقيمي از تهران به سريلانكا وجود ندارد و به همين دليل بايد از خطوط هوايي خارجي مانند عمان اير، اير عربيا، قطر ايرويز و فلاي دبي استفاده كنيد. اين موضوع به يكي از عوامل افزايش هزينه سفر به سريلانكا تبديل شده است. در مورد هتل نيز بايد در نظر داشته باشيد كه هر چه مركز اقامتي به مركز شهر نزديكتر باشد قيمت آن بيشتر مي شود.
بيشتر تورهاي سريلانكا ما ۷ شب و ۸ روز در كندي، بنتوتا و كلمبو هستند. شما اين امكان را داريد كه بسته به سليقه خود هر بسته تركيبي رامين گشت به مقصد سريلانكا را انتخاب كنيد. هزينه هاي تور سريلانكا بسته به نوع پكيج انتخابي، روزهاي اقامت و مهمتر از همه فصل سفر متفاوت است. 5 شب اقامت در هتل بنتوتا از 500 دلار و 7 شب اقامت در هتل بنتوتا و كلمبو از 830 دلار شروع مي شود. ضمناً قيمت كرايه هواپيما از 19 ميليون تومان شروع مي شود و اين قيمت ها با توجه به زمان سفر و شب اقامت متغير است. ما در آژانس پرواز رامين گشت سعي كرده ايم بهترين پكيج ها را با بهترين قيمت ارائه دهيم.
قيمت گردشگري سريلانكا
تورهاي سريلانكا از تهران و شهرستانها
در مورد پروازهاي سريلانكا، تمامي تورها به صورت پيش فرض از تهران خارج مي شوند و مي توان آنها را به شهرهاي ديگر ايران تغيير داد. به عنوان مثال تورهاي سريلانكا از تبريز، شيراز، اصفهان، رشت، كرمان و مشهد نيز در فصول اوج گردشگري توسط آژانس ها برگزار مي شود.

 

منبع:تورسريلانكا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.